Asta II 2001r 1.6 16V automat - falujace obroty i gasniecie?
Asta II 2001r 1.6 16V automat - falujace obroty i gasniecie?
Witam
mam pytanie czy ktos spotkal sie moze w swojej astrze II lub innej z takim zdarzeniem jakim jest spadanie obrotow. Dzieje sie tak zazwyczaj zaraz po jakims gwaltownym przyspieszeniu (np przyspiesze zeby zmiescic sie na zielonym ale zaraz potem musze chamowac) . Obroty dziwnie faluja wymienianie byly juz swiece, silniczek krokowy. Byl podlaczany do komputera niestety komuter nie wykryl zadnej usterki. Moze kto z was mial podobny problem.
mam pytanie czy ktos spotkal sie moze w swojej astrze II lub innej z takim zdarzeniem jakim jest spadanie obrotow. Dzieje sie tak zazwyczaj zaraz po jakims gwaltownym przyspieszeniu (np przyspiesze zeby zmiescic sie na zielonym ale zaraz potem musze chamowac) . Obroty dziwnie faluja wymienianie byly juz swiece, silniczek krokowy. Byl podlaczany do komputera niestety komuter nie wykryl zadnej usterki. Moze kto z was mial podobny problem.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Mam to samo autko też z automatem. Jeżeli chodzi o falowanie to u mnie też falowały, ale komputerek zgłosił lambdę. Wymieniłem i już nie falują (zrobiłem około 1000km od wymiany). Dziś zauważyłem spadające obroty, ale to zaraz po odpaleniu, prawie mi się udławił. Niby szybko podskakują ale nie podoba mi się to.
Nie drażnij lwa... lew to ja
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 25 lut 2008, 21:46
- Imię: Mateusz
- Auto: Focus MK2 FL
- Silnik: 1.8 TDCI
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontakt:
Objawy wygladaja na niedomagania zaworu EGR.
Czy byl przeprowadzony test tego elementu za pomoca techa2?
Czy byl przeprowadzony test tego elementu za pomoca techa2?
Zafira Z18XER
byl w serwisie co prawda citroena ale podlaczali go pod komuter ale komputer podobno nic nie wykryl ale czy to byl test tech2 nie mam pojecia. Byl w salonie citroena po starszy oddawal auta z pracy do serwisu to i przy okazji oddal astre i wliczyl w koszty na firme dlatego tak. w serwisie opla byulo auto ciotki tj astra II 1,6 16V tez automat i wzieli skurczybyki prawie 2000zl za naprawe a problem dalej ten sam nie wiem co za partacze tam pracuja ale naprawa ciotki auta tyle kosztowala a rezultatu naprawy nie widac to az sie boje tam jechac. Powiadcie ze to sonda labda a jak ja sprawdzic czy jest sprawna skoro komuter jej nie wywalil ze jest do wymiany? i co to jest ten zaworu EGR
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Zawór EGR czyli zawór recyrkulacji spalin. Może również być przyczyną u Ciebie. Jak poszukasz na forum to już wiele razy o tym było. Być może wystarczy go wyjąć, wyczyścić i będzie OK, a jak nie to można go zaślepić, nawet manuale gdzieś na forum są jak to zrobić samemu
Sondę też można samemu sprawdzić mierząc napięcie na niej. Tylko, że moim zdaniem EGR i sondę to Ci powinien komputer zgłosić, chociaż pewien nie jestem.
Sondę też można samemu sprawdzić mierząc napięcie na niej. Tylko, że moim zdaniem EGR i sondę to Ci powinien komputer zgłosić, chociaż pewien nie jestem.
Nie drażnij lwa... lew to ja
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 25 lut 2008, 21:46
- Imię: Mateusz
- Auto: Focus MK2 FL
- Silnik: 1.8 TDCI
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontakt: