1.7 DTI Wymiana ECU ???

Gość

1.7 DTI Wymiana ECU ???

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość » 08 maja 2008, 21:39

poproszę o porade ? Angielski mechanilk powiedział ze musze wymienic ecu .. brak mocy lekkie dymienie .. głosna i nierówna praca silnika.. napiscie co powinno sie wiedzic ? czy po wymianie potrzbne jest jakies programowanie ??
pozdrwiam z wysp
PL

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4195
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: wesoł » 09 maja 2008, 9:10

fanta pisze:poproszę o porade ? Angielski mechanilk powiedział ze musze wymienic ecu .. brak mocy lekkie dymienie .. głosna i nierówna praca silnika.. napiscie co powinno sie wiedzic ? czy po wymianie potrzbne jest jakies programowanie ??
pozdrwiam z wysp
PL
Zalezy na jakie ECU wymieniasz jak nowe to czeka cie wizyta w ASO zeby wprogramowali kod immo tak jak byl w starym ECU zeby kluczyk mogl odpalic auto. Jak kupisz uzywke to musisz miec do niego albo pastylki immo albo kody car pass zeby dorobic pastylki immo na jego podstawie. Inego wyjscia nie ma. Ja bym jeszcze sprawdzil czy to faktycznie ECU padlo- moze podmien od kogos ECU z takiego samego silnika i probuj odpalic auto ale z pastylka immo od tego auta z podmianki( ta pastylke immo od twojego auta musisz wtedy wyciagnac z kluczyka i wlazyc od dawcy bo dwie rozne pastylki beda powodowac odciecie- blokade w odpalaniu)

Najtaniej to chyba wychodzi kupic komplet z allegro ECU+ pastylki immo lub z kluczykami ale najlepiej jakby byl tez car pass bo jak zachce Ci sie dorobic kluczyk to bedzie problem nie do ugryzienia.

damiiano76

Astro-maniak
Posty: 116
Rejestracja: 10 maja 2007, 15:08
Lokalizacja: manchester
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: damiiano76 » 09 maja 2008, 12:35

Nie wierz opini jednego mechaniora na wyspach. Podjedz w inne miejsce z problemem. Po pierwsze rzadko ktory ma pojecie o autach,a po drugie to cholerni naciagacze.
Przyklady:
majonez pod korkiem oleju pierwsza diagnoza angola? uszczelka pod glowica 280fuli, a walniety byl termostat:)
cieknaca woda w okolicy pompy wody diagnoza- uszczelka pod glowica 260fuli hehe,powod poprzedni przytrzasnal gumowa uszczelke od pompy wody przy wymianie:)
Jesli masz mozliwosc to zrob podmianke jak pisal wesol. Powodzenia

Gość

#4

Nieprzeczytany post autor: Gość » 09 maja 2008, 16:33

w poniedzłek jade na komputer -
objawy:
1) czasami brak mocy czasami auto idzie rewelacyjnie
2) dynienie biało czarne .. róznie
3)głosna praca silnika w zakresie 2k-3k

wg opisu jak pada ecu powinna sie zapalic ta kontrolka zółta.. ale sie nie zapala ...
co to może być .. mam juz doswiadczenie z mechanikami na wyspach wiem ze to leserzy i obiboki..

ODPOWIEDZ