Wysokie obroty po odpaleniu samochodu

madaa

Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 28 mar 2008, 21:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: madaa »

Ja miałem to samo jak zresetowałem komputer na ciepłym silniku zdejmij klemę na zimnym potem załóz i odpal poczekaj obrotki się same ustawią
przynajmniej u mnie tak było
pozdrawiam
madaa
Teraz mam dwie, jedna z Bawarii druga z Gliwic

caffy

Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 27 gru 2007, 23:06
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: caffy »

smysio pisze:Moim zdaniem też krokowiec. Miałem to samo z tym samym silniczkiem (X16XEL). W sobotę czyściłem ze znajomym. Prosta sprawa jak chcesz to mogę kilka fotek wrzucić bo sobie "dokumentowaliśmy". Miałem krokowca całego zasyfionego, wypucowałem aż świeci i poprawiło się :D
To ja poprosze o te fotki bo nie wiem jak się do tego zabrać :oops:
BTW wie ktos może gdzie jest krokowiec w X14XE ? :?

marcinpsk

Astro-maniak
Posty: 493
Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: marcinpsk »

caffy pisze:BTW wie ktos może gdzie jest krokowiec w X14XE ? :?
Pewnie przy przepustnicy przykrecony

smysio

Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:42
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: smysio »

caffy pisze:To ja poprosze o te fotki bo nie wiem jak się do tego zabrać :oops:
No to proszę. Mam nadzieję że się przydadzą.

[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

Na początek polecam zdjęcie góry z filtra powietrza razem z rurą, to najprostsza metoda moim zdaniem na dostanie się do krokowca. Na przepustnicy jest jeden cybant, wystarczy śrubokręt.
Tylko nie zostawiajcie śrubek na filtrze tak jak ja ;)

[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

Najłatwiej go wykręcić odkręcając przepustnicę (uwaga na uszczelkę pod nią). Te cztery śrubki załatwią sprawę. Ja to robiłem ze znajomym więc bez odłączania wszystkiego tylko jeden podniósł a drugi odkręcił silniczek (uwaga na oring przy wyjmowaniu z gniazda).

[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

A tak już po zdemontowaniu łobuza odłożyliśmy chwilowo na miejce

[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

Jak widać zasyfił się na maxa. Trzeba go wyszyścić benzyną i będzie ok.

[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

Uwaga żeby nie nalać benzyny tam do środka do uzwojeń bo problem będzie ;)

[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

Tak wyglądał po operacji, teraz czas na czyszczenie gniazda.

[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

Wyczyszczone gniazdo. Tam czystość jest nawet bardziej wskazana niż samego silniczka. Tutaj też polecam metodę jeden trzyma drugi palcem czyści.

Po zmontowaniu wszystkiego do kupy polecam odpalić auto i dać mu chwilkę (uwaga może dziwnie się zachowywać). Wyłączyć silnik i jeszcze raz zrobić mu reset kompa odłączając akumulator (oczywiście sama operacja też przy odpiętym ;)). Myślę że po wszystkim powinno być ok... u mnie jest :D za tydzień zabawa z EKG, jak coś to wrzucę fotki ;)
Nie drażnij lwa... lew to ja

caffy

Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 27 gru 2007, 23:06
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: caffy »

dzięki za fotki smysio :) teraz spokojnie mogę się zabierac za czyszczenie po takiej dawce info :P

Awatar użytkownika
bugaj

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 04 maja 2008, 11:06
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: bugaj »

i ja mam ten sam problemik co koledzy tutaj opisuja widocznie ten typ tak ma w tygodniu zabieram sie do czyszczenia tego ustrojstwa ;)

ODPOWIEDZ