Witam mam problem z Astra II:
w czasie jazdy przy redukcji biegów auto gaśnie, ale po zwolnieniu sprzęgła silnik odpala i jakoś dalej się toczę, jednak auto wtedy nie zachowuje sie normalnie, przy dodawaniu gazu szarpie, przy zmianie biegów również.
Po takim czymś przy najbliższej przeszkodzie, przy której muszę się zatrzymać auto gaśnie, po czym nie ma możliwości go odpalić kluczykiem (slychać normalne mielanie silnikia, ale nie zaskoczy)
Zdarzyło mi się to 4 razy na przestrzeni ostatnich 6 miesięcy, raz odpaliłem go na popych bo spychali mnie kumple ze skrzyżowania ... no i na szczęście się udało, jeżeli jednak nie mam możliwości zrobienia tego na popych, to muszę odczekać około 15 minut po czym auto normalnie odpala.)
Nie wiece czego może to być wina? gdzie szukać usterki? może u kogoś wystepują podobne problemy?
Z góry dzięki za pomoc.
(Astra ma silnik 1.4 16v Ecotec)
Auto gaśnie i nie da się go odpalić
- Padre
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 maja 2008, 9:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- szalajko@op.pl
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 14:56
- Imię: Robert
- Auto: Astra H 1.6
- Silnik: Z16XER
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Trześniów
- Kontakt:
-
- Posty: 621
- Rejestracja: 24 cze 2008, 22:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 14 mar 2008, 19:07
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra G
- Silnik: X18xe1 @ 161
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Kontakt:
Też mi bolid gasł przy redukcji (czasami), potem cieżko go bylo zapalic ale chwytał.
Przeczyscilem konkretnie przepustnice i odme.
Pomogło, obroty nie spadają poniżej 800 przy redukcjach.
życzę Ci żeby to bylo rozwiazanie twojego problemu bo inne mogą być znacznie kosztowniejsze
A co do odpalania na pych to zawsze jest to nie zalecane bo można rozrząd zerwać albo pasek może przeskoczyć. Ale jak trzeba to trzeba i raczej nic sie nie powinno zepsuć.
Przeczyscilem konkretnie przepustnice i odme.
Pomogło, obroty nie spadają poniżej 800 przy redukcjach.
życzę Ci żeby to bylo rozwiazanie twojego problemu bo inne mogą być znacznie kosztowniejsze
A co do odpalania na pych to zawsze jest to nie zalecane bo można rozrząd zerwać albo pasek może przeskoczyć. Ale jak trzeba to trzeba i raczej nic sie nie powinno zepsuć.