Problem z mocą auta

Gość

Problem z mocą auta

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Witam!
Mam Astrę G 2000 r 2,0 DTI automat, problem jaki pojawia się w samochodzie jest następujący:
1. Praktycznie zawsze po odpaleniu auta i przejechaniu kilkuset metrów odpala mi się kontrolka "CHECK" (oznaczona silnikiem na konsoli), a co za tym idziesamochód w tym momencie traci moc (wciskanie pedału gazu nic nie daje, samochów poprostu się toczy).
Po przekroczeniu prędkości 35-40 km/h( lub magicznej bariery 2100 obrotów) kontrolka gaśnie a samochód jedzie jakby się nic nie działo.
2. Często przy jednostajnej jeździe z prędkością ok 110 km/h sytuacja się powtarza, lecz by przywrócić auto do normalnej pracy należy zatrzymać auto (zgasić, wyciągnąć kluczyk, itd).
Byłem z tym u elektromechanika, który wymienił mi przepływomierz (nic nie dało), a teraz chciał mi wymieniać elektrozawór lub zawór egr.
Jeśli ktoś z Was miał taki problem to proszę o pomoc. Interesuje mnie szczególnie jaką część należy wymienić by zlikwidować ten problem. Tą:
[External Link Removed for Guests]
?
czy tą:
[External Link Removed for Guests]
?
To są propozycje mojego elektromechanika, chyba że macie inne propozycje.
Proszę o pomoc.
flowhere

2.0Dti16V101km

Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 19 maja 2008, 21:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: 2.0Dti16V101km »

Jesli sie nie myle to chyba tych "czujnikow turbiny " jest 4? Najlepiej jedz na komputer !

Gość

#3

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Na kompie pokazuje błąd EGR i tyle, ale nie wiadomo którego "częsci" EGRu to się dotyczy

Usunięty użytkownik 1683

#4

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 1683 »

Problemem jest tylko i wyłącznie EGR. Jedyną radą jest to że jak zapali się "check" to musisz tak wymanewrować biegami żeby wskoczyć na obroty 2100-2500 z wciśniętym na maksa pedałem gazu. Wtedy od razu się rozblokuje. Mam to samo w X17DTL i już przywykłem. Wymiana EGR to za dużo kosztuje.

2.0Dti16V101km

Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 19 maja 2008, 21:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: 2.0Dti16V101km »

A jak wyglada ten egr?

Chacel

Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 03 kwie 2008, 13:34
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: Chacel »

np. tu masz zdjecia : [External Link Removed for Guests]
President Johnny II Asc + President Missouri +3dBi

Gość

#7

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Ja też mam taki sam problem. Ale nasuwa mi się pytanie, jakie mogą być konsenkwencję jazdy z pojawiającym się check-iem?

ODPOWIEDZ