Witam,
Mam głupi problemik z automatem. Chodzi o przycisk do zmiany biegów to taka wersja dźwigni z przyciskiem pod kciuk z lewej strony. Kto będzie umiał mi pomóc z pewnością będzie wiedział jaki.
Chodzi o to, że mi ten cholerny przycisk wypada na torach, kostce itp... najgorzej jak cofnę i mi wpadnie pod fotel jak chcę ruszyć do przodu Coś się tam kurde ułamało i nie wiem jak by to zamocować, pewnie na klej tylko gdzie by tu go, żeby się wciskał i podnosił tą wajchę w dźwigni.
...tylko nie proponujcie mi proszę jak w ASO wymiany skrzyni (żartowałem dźwignię chcieli zmieniać)
...no i jak "Pan Zdzisio" w stylu "owiń se Pan papierem"
Automat... głupi problem ;)
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Posty: 1562
- Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
- Imię: Artur
- Auto: AG
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
To lewarki z wersji angielskiej, ale możesz napisać do gości czy by nie sprzedali samego guzika Wątpię że ktoś będzie chciał płacić w Polsce za lewarek, który mu się nie przyda, więc może gość się zgodzi oddać po taniości Tylko najpierw sprawdź, czy ten przycisk jest symetryczny, bo jak nie, to pewnie nie będzie pasował od tego z wysp.
Innej możliwości naprawy, niż wymiana nie widzę. Chyba, że rozbierzesz całą dźwignię i pobawisz się lutownicą i plastikiem, żeby dorobić ten element, który się połamał, chociaż nie wiem na jak długo to by się zdało
[External Link Removed for Guests]
To lewarki z wersji angielskiej, ale możesz napisać do gości czy by nie sprzedali samego guzika Wątpię że ktoś będzie chciał płacić w Polsce za lewarek, który mu się nie przyda, więc może gość się zgodzi oddać po taniości Tylko najpierw sprawdź, czy ten przycisk jest symetryczny, bo jak nie, to pewnie nie będzie pasował od tego z wysp.
Innej możliwości naprawy, niż wymiana nie widzę. Chyba, że rozbierzesz całą dźwignię i pobawisz się lutownicą i plastikiem, żeby dorobić ten element, który się połamał, chociaż nie wiem na jak długo to by się zdało
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 23 lut 2008, 11:40
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Do tej czynności nie jest potrzebny przycisk - po prostu przesuwasz "wajchę"na dół...smysio pisze: najgorzej jak cofnę i mi wpadnie pod fotel jak chcę ruszyć do przodu
Sam mam to samo - wypada raz na miesiąc (odpukać )
Najgorzej jest jak przycisk nie odblokuje kluczyka w stacyjce w pozycji P.
Na allegro nie widziałem jeszcze samej dźwigni lewostronnej...
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Ja już sobie dziś poradziłem. Ja chcesz to wypróbuj mój patent. Podchodziłem do tego kilka razy i myślałem jak to załatwić i udało sięTosiak pisze: Sam mam to samo - wypada raz na miesiąc (odpukać )
Pewnie też Ci się ułamał ten plastik co wchodzi od dołu w dziurę w dźwigni. Ja wziąłem ten przycisk i kombinerkami rozwinąłem troszeczkę sprężynę tak, żeby prawie schodziła z przycisku. Nawinąłem ją tak, żeby koniec był na dole tam gdzie powinien być ten ułamany plastik i zagiąłem kombinerkami tak 3mm. Nakręciłem ręką żeby się ściągnęła i włożyłem do środka. Tam już się sama poluzowała i trafiła w ten otworek. Taka prowizorka ale przycisk nie wypada, wszystko działa a nie musiałem wymieniać całej dźwigni
Nie drażnij lwa... lew to ja