Czyżby to siadła pompa
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 28 mar 2008, 21:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Czyżby to siadła pompa
Astra G x16xel
Objawy
1 jak włączę zapłon i potrzymam trochę bez odpalania a potem odpale to gaśnie
muszę potem wyłączać zapłon czekać z 10 sekund i dopiero odpalać
2 jak zgaśnie ruszając na niskich obrotach to objaw jak wyżej
3 jak cisnę powyżej 4 tyś to przy 4,5 dławi się a potem idzie dalej
4 obroty po przegazowaniu stają na 800 potem spadają do 650 po 2 sekundach
5 na ssaniu po odpaleniu mocniejsze dodanie gazu skutkuje dławieniem i kangurem trzeba odpuśćić gaz i dodać mniej
6 z ksiązki przy dodawaniu gazu na zimnym silniku zakłócenia przy przejściu z wolnych obrotów wyżej
takie turkotanie
ma ktoś pomysł ?
Objawy
1 jak włączę zapłon i potrzymam trochę bez odpalania a potem odpale to gaśnie
muszę potem wyłączać zapłon czekać z 10 sekund i dopiero odpalać
2 jak zgaśnie ruszając na niskich obrotach to objaw jak wyżej
3 jak cisnę powyżej 4 tyś to przy 4,5 dławi się a potem idzie dalej
4 obroty po przegazowaniu stają na 800 potem spadają do 650 po 2 sekundach
5 na ssaniu po odpaleniu mocniejsze dodanie gazu skutkuje dławieniem i kangurem trzeba odpuśćić gaz i dodać mniej
6 z ksiązki przy dodawaniu gazu na zimnym silniku zakłócenia przy przejściu z wolnych obrotów wyżej
takie turkotanie
ma ktoś pomysł ?
Teraz mam dwie, jedna z Bawarii druga z Gliwic
-
- Posty: 826
- Rejestracja: 28 mar 2007, 14:14
- Imię: Paweł
- Auto: oBoRa
- Silnik: Benzynowy
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 28 mar 2008, 21:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
- Kontakt:
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 28 mar 2008, 21:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
No niby tak ale gdzie nie pytałem to nie mają sprzętu do sprawdzenia za to chętnie wymienią.
[External Link Removed for Guests]
a tu na przyszłość dla siostry ;P i nie tylko ten użyszkodnik sprzedaje zamienniki getza w bdb cenach kupiłem już krokowca i sondę do astry F i nie było problemów
[External Link Removed for Guests]
a tu na przyszłość dla siostry ;P i nie tylko ten użyszkodnik sprzedaje zamienniki getza w bdb cenach kupiłem już krokowca i sondę do astry F i nie było problemów
Teraz mam dwie, jedna z Bawarii druga z Gliwic
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 28 mar 2008, 21:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
To nie jest rada poprostu podałem ci adres dobrego sprzedawcy ja dziś kupiłem godzinę temu i odbiorę za 45 min bo jestem z częstochowy więc dla mnie to jak znalazł a jak komuś się nie śpieszy i może poczekać jeden dzień ...
U mnie w sklepie w mieście ta sama pompka getza za jedyne 160 zł więc 60 zł robi mi różnice gdyby było 10 zł to bym się nie fatygował jak komuś nie zależy na cenie to przecież jego sprawa ja aż tak zamożny nie jestem zwłaszcza że dopiero co zrobiłem rozrząd wymieniłem altka i parę innych drobiazgów
pozdrawiam
madaa
[ Dodano: 2008-06-05, 23:51 ]
No i wymieniona pompka i ... generalnie prawie to samo z tym że granica dławienia przesunęła się na prawie 5 tyś obrotów
Turkotanie na zimnym po gwałtownym dodaniu gazu zostało
Ma ktoś jakiś pomysł ?
pozdrawiam
madaa
[ Dodano: 2008-06-06, 22:00 ]
ODŚWIERZAM TEMAT
Po wymianie pompki ( tamta żeczywiście wyglądała nieciekawie) problem pozostał dalej źle wchodzi na obrotki na zimnym silniku ale teraz dlawienie jest przy jakichś 4800 obr dziura potem idzie dalej ale jak by tak nie równo
Dzieje się to na każdym biegu.
Szczerze mówiąć trochę mnie już to dobija walczyłem z spadającymi obrotami teraz chciałbym zwalczyć to ale już nie mam siły. Mechanicy głównie wymenili by mi pół silnika nawet gość u którego robiłem pojęcia nie ma .
U mnie w sklepie w mieście ta sama pompka getza za jedyne 160 zł więc 60 zł robi mi różnice gdyby było 10 zł to bym się nie fatygował jak komuś nie zależy na cenie to przecież jego sprawa ja aż tak zamożny nie jestem zwłaszcza że dopiero co zrobiłem rozrząd wymieniłem altka i parę innych drobiazgów
pozdrawiam
madaa
[ Dodano: 2008-06-05, 23:51 ]
No i wymieniona pompka i ... generalnie prawie to samo z tym że granica dławienia przesunęła się na prawie 5 tyś obrotów
Turkotanie na zimnym po gwałtownym dodaniu gazu zostało
Ma ktoś jakiś pomysł ?
pozdrawiam
madaa
[ Dodano: 2008-06-06, 22:00 ]
ODŚWIERZAM TEMAT
Po wymianie pompki ( tamta żeczywiście wyglądała nieciekawie) problem pozostał dalej źle wchodzi na obrotki na zimnym silniku ale teraz dlawienie jest przy jakichś 4800 obr dziura potem idzie dalej ale jak by tak nie równo
Dzieje się to na każdym biegu.
Szczerze mówiąć trochę mnie już to dobija walczyłem z spadającymi obrotami teraz chciałbym zwalczyć to ale już nie mam siły. Mechanicy głównie wymenili by mi pół silnika nawet gość u którego robiłem pojęcia nie ma .
Teraz mam dwie, jedna z Bawarii druga z Gliwic