Czyżby to siadła pompa

madaa

Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 28 mar 2008, 21:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Czyżby to siadła pompa

#1

Nieprzeczytany post autor: madaa »

Astra G x16xel

Objawy
1 jak włączę zapłon i potrzymam trochę bez odpalania a potem odpale to gaśnie
muszę potem wyłączać zapłon czekać z 10 sekund i dopiero odpalać

2 jak zgaśnie ruszając na niskich obrotach to objaw jak wyżej

3 jak cisnę powyżej 4 tyś to przy 4,5 dławi się a potem idzie dalej

4 obroty po przegazowaniu stają na 800 potem spadają do 650 po 2 sekundach

5 na ssaniu po odpaleniu mocniejsze dodanie gazu skutkuje dławieniem i kangurem trzeba odpuśćić gaz i dodać mniej

6 z ksiązki przy dodawaniu gazu na zimnym silniku zakłócenia przy przejściu z wolnych obrotów wyżej
takie turkotanie

ma ktoś pomysł ?
Teraz mam dwie, jedna z Bawarii druga z Gliwic

cr2sher

Astro-maniak
Posty: 826
Rejestracja: 28 mar 2007, 14:14
Imię: Paweł
Auto: oBoRa
Silnik: Benzynowy
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź

#2

Nieprzeczytany post autor: cr2sher »

ja bym stawiał na pompę, chociaż może coś być z wtryskami, bądź regulatorem ciśnienia paliwa
Pozdrawiam
Cr2ShEr - Paweł

[External Link Removed for Guests]

------------------------------------------------

Obrazek

madaa

Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 28 mar 2008, 21:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: madaa »

no objawy podpowiadają pompę i chyba będzie trzeba ją wymienić już wyczaiłem zamiennik getza za 100 zł to myślę że można zaryzykować i wymienić
pozdrawiam
madaa
Teraz mam dwie, jedna z Bawarii druga z Gliwic

marcinpsk

Astro-maniak
Posty: 493
Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: marcinpsk »

Daj znac jak wymienisz czy pomoglo bo mam podobne objawy.

wencik

Astro-maniak
Posty: 1334
Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
Imię: Leszek
Silnik: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: wencik »

A ja bym wydał wpierw paręnaście złotych i podjechał do warsztatu sprawdzić ciśnienie na pompie.
Moja siostra płaciła 200zł za zamiennik :roll:
Obrazek Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram :)

madaa

Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 28 mar 2008, 21:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: madaa »

No niby tak ale gdzie nie pytałem to nie mają sprzętu do sprawdzenia za to chętnie wymienią.
[External Link Removed for Guests]
a tu na przyszłość dla siostry ;P i nie tylko ten użyszkodnik sprzedaje zamienniki getza w bdb cenach kupiłem już krokowca i sondę do astry F i nie było problemów
Teraz mam dwie, jedna z Bawarii druga z Gliwic

wencik

Astro-maniak
Posty: 1334
Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
Imię: Leszek
Silnik: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: wencik »

Rada na przyszłość ? myślę,że po prostu nie miała czasu się bawić w takie rzeczy ,tylko po prostu potrzebowała szybko sprawnego auta.
Obrazek Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram :)

madaa

Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 28 mar 2008, 21:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: madaa »

To nie jest rada poprostu podałem ci adres dobrego sprzedawcy ja dziś kupiłem godzinę temu i odbiorę za 45 min bo jestem z częstochowy więc dla mnie to jak znalazł a jak komuś się nie śpieszy i może poczekać jeden dzień ...
U mnie w sklepie w mieście ta sama pompka getza za jedyne 160 zł więc 60 zł robi mi różnice gdyby było 10 zł to bym się nie fatygował jak komuś nie zależy na cenie to przecież jego sprawa ja aż tak zamożny nie jestem zwłaszcza że dopiero co zrobiłem rozrząd wymieniłem altka i parę innych drobiazgów
pozdrawiam
madaa

[ Dodano: 2008-06-05, 23:51 ]
No i wymieniona pompka i ... generalnie prawie to samo z tym że granica dławienia przesunęła się na prawie 5 tyś obrotów
Turkotanie na zimnym po gwałtownym dodaniu gazu zostało
Ma ktoś jakiś pomysł ?
pozdrawiam
madaa

[ Dodano: 2008-06-06, 22:00 ]
ODŚWIERZAM TEMAT
Po wymianie pompki ( tamta żeczywiście wyglądała nieciekawie) problem pozostał dalej źle wchodzi na obrotki na zimnym silniku ale teraz dlawienie jest przy jakichś 4800 obr dziura potem idzie dalej ale jak by tak nie równo
Dzieje się to na każdym biegu.
Szczerze mówiąć trochę mnie już to dobija walczyłem z spadającymi obrotami teraz chciałbym zwalczyć to ale już nie mam siły. Mechanicy głównie wymenili by mi pół silnika nawet gość u którego robiłem pojęcia nie ma .
Teraz mam dwie, jedna z Bawarii druga z Gliwic

ODPOWIEDZ