Witam.
Szukam informacji (w wyszukiwarce nie znalazłem) po jakim przebiegu od wymiany pierścieni powinno się wymienić drugi raz olej ?
Na razie wymieniłem raz po przejechaniu 1 tys km, pytanie czy jest jakiś zalecany przebieg do następnej wymiany oleju jka to ma miejsce np. po remoncie silnika.
Przypominam że u mnie nie był robiony szlif, tylko sama wymiana pierścieni i honowanie.
Pozdrawiam.
Po wymianie pierścieni
- kali
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 wrz 2007, 1:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Jesli zmieniles po 1000km to troche pozno, ale nie ma stresu... Generalnie olej zmienia sie po to, zeby pozostalosci opilkow nie narobily kaszanki
Teraz wymien olej po 1500km, oczywiscie nie przekraczajac 3500-4000obr, pozniej juz zmien olej posmigaj z 3-4tys km i potem juz zalej normalny
Powodzenia
Teraz wymien olej po 1500km, oczywiscie nie przekraczajac 3500-4000obr, pozniej juz zmien olej posmigaj z 3-4tys km i potem juz zalej normalny
Powodzenia
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!
M&M Team
Zmień samochód!!!
M&M Team
- kali
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 wrz 2007, 1:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Mechanik u którego wymianiałem olej tak mi zalecił, nie dość tego to na dotarcie silnika na te 1000 km zalałmi mi mineralny Mobil i powiedział że zobaczymy czy silnik będzie brał olej i że nie ma sensu zalewać półsyntetykiem, żeby zmienić na syntetyk jak wszystko będzie OK< od razu wydało mi się to dziwne.... ale w sumie po tym jak wlałem półsyntetyk Mobil'a po tym tysiącu km to przejechałem już następne 2 i szczerze powiedziawszy silnik nie spalił grama oleju, jak był poziom tak jest tyle samo....
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- kali
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 wrz 2007, 1:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Robiłem niedawno remont silnika 1.6 8-zaworowy jednopunkt. Koszt całkowity operacji to około 1300 zł w tym 400 zł robocizna. Wymieniłem pierścienie, panewki, wszystkie uszczelki, zawory te mniejsze(nie wiem czy wlot czy wylot) żabki popychaczy zaworów oraz pasek rozrządu i płyny. Ceny części po znajomości stąd taka kalkulacja końcowa.michalek206 pisze:kali, mam takie pytanko ... napisz ile Cię to kosztowało , bo chyba w niedługim czasie czeka mnie niestety to samo ...
Co do wymiany oleju po remoncie to wymieniłem po 1000 km i zalałem pełnym syntetykiem. Mechanik stwierdził że następna wymiana po 10000 kilometrów.