problem z astą II "motorelektronikiem" co zrobić??
problem z astą II "motorelektronikiem" co zrobić??
Mam problem... Zapaliła mi się kontrolka "motorelektronik". Zapaliła mi się ta kontrolka po której auto nie spełnia moich oczekiwań... Znaczy się straciło na mocy, gorzej przyśpiesza i ma mniej siły. co mam zrobić aby zgasła mi ta kontrolka i samochód miał tą siłę zanim kontrolka mi się zapaliła??? co znaczy ten cały "motorelektronik"??? czy ma ktoś całą książkę obsługi asty II całkowicie po polsku??? proszę o pomoc...
z góry dziękuje
z góry dziękuje
W tym temacie na forum zostało powiedziane już chyba wszystko.
Przede wszystkim jak już spieszyłeś się z pytaniem to zalecam uzupełnić profil użytkownika bo nawet nie wiadomo jaki silnik masz, czy to jest diesel czy benzyna. Pewnie Diesel i masz problem z EGR. Poszukaj na forum bo takich tematów jest na prawdę mnóstwo.
Przede wszystkim jak już spieszyłeś się z pytaniem to zalecam uzupełnić profil użytkownika bo nawet nie wiadomo jaki silnik masz, czy to jest diesel czy benzyna. Pewnie Diesel i masz problem z EGR. Poszukaj na forum bo takich tematów jest na prawdę mnóstwo.
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
było napisane w temacie.Bartolo pisze:czy to jest diesel czy benzyna
z tego co się orientuję 2.0 TDI jest montowany w nowych passatach itpkonrad102 pisze:to jest 2.0 tdi silnik diesla
Masz silnik 2.0 DTI lub DTL. Gdybyś chociaż podał ile Twoje auto seryjnie miało koni można by było wywnioskować jaki to silnik.
Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram
Przynajmniej się staram
-
- Posty: 804
- Rejestracja: 18 cze 2007, 22:51
- Imię: Przemek
- Auto: Astra
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Wencik zdecyduj sięwencik pisze:Masz silnik 2.0 DTI lub DTL
jest DTI lub DI
albo
DTH lub DTL
gdzie
DTI=DTH=101KM
DI=DTL=82KM
zobacz jak masz rure od turba, jak idzie przez środek silnika pod osłoną plastikową to DTL a jak tak powykręcana i idzie bokiem od strony akumulatora to DTH
Piszę poprawnie po polsku.
-
- Posty: 804
- Rejestracja: 18 cze 2007, 22:51
- Imię: Przemek
- Auto: Astra
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
na moje to włącza ci się tryb serwisowy czy jakoś tak. I wszystkie parametry auta idą w dół. Przeczyść EGR powinno pomóc - jak sie do niego dostać gdzieś na forum pisze
Ostatnio zmieniony 03 cze 2008, 21:40 przez sha_kal, łącznie zmieniany 1 raz.
Piszę poprawnie po polsku.
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt: