Kalendarz AKP 2019

Etap I: zgłoszenia zdjęć: tutaj (do 07.10.2018 12:00)
Etap II: głosowanie: tutaj (od 08.10.2018 08:00)

usuniecie katalizatora wstawieni strumienicy (rurki)

JOszi Mężczyzna
Klubowicz AKP
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Nieprzeczytany post #11 autor: JOszi » 16 cze 2008, 17:06

a nie lepiej zamiast kombinować to wymienić kata na nowego? te nowe stalowe nie są aż takie drogie

marti Nie określono
Awatar użytkownika
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 17 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Podbeskidzie
Kontaktowanie:

Nieprzeczytany post #12 autor: marti » 05 sie 2008, 22:25

Podepnę się do tematu ponieważ kilka dni temu miałem ten sam problem. ZAMULONA ASTRA wiec zaufany mechanik doradzil usuniecie KATA ! Hmmmm………..

Efekt jest wrecz przeciwny – wzrostu mocy NIE MA :evil: – w ogóle jest niezauważalny, jak była zamulona tak jest, dymi bardzi niż przed, a i nie zapominaj o dziurze w niskim zakresie obrotów, o pozostawieniu samej puszki nie mowie ponieważ dźwięk jest taki sam jak polonez z lat 80tych!!!

Niestety poczytałem troche na forum (troche za późno – dlatego niestety) oraz na innyc forach;) i WSZYSCY odradzaja taki manewr aby eliminowac katalizator. Jest to największy mi jaki może być - jak mówią.

TERAZ IM WIERZE – niestety troche za poźno ( katalizator wybebeszony – teraz rurka- dodatkowo katalizator był w idealnym SATNIE jak się okazalo w momencie jego bebeszenia – nie mówiąc ile kosztuje oryginał – ból po jego usunięciu był wiec podwójny)

Każdy ma oczywiście swoja opinie na ten temat, ja pisze tylko na podstawie wlasnego doświadczenia, tak wiec każdy niech ryzuje jeśli tylko ma gotówke, czas i nerwy na takie operacje i jej skutki !

pozdrawiam

(PS. Poczytaj troche i porozmawiaj z tymi co już to zrobili – ale jeśli STRUMIENICA to tylko w miejscu tłumika środkowego wtedy spełni swoja funkcje i tłumik koncowy tez inny – zamina za kata nie jest dobrym pomysłem)

szubrawy Nie określono
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 08 cze 2008, 11:25
Lokalizacja: Częstochowa/Jaskrów
Kontaktowanie:

Nieprzeczytany post #13 autor: szubrawy » 06 sie 2008, 11:47

Powiem wam tyle ja wycialem katalizator poniewaz mial przejechane 300tys i byl z deka zapchany wspawalem zwykla rurke i jest bajerancko nic nie dymi zbiera sie lepiej a za kata dostalem 200 zl i dolozylem do radia :D polecam wyciecie kata i wspawanie w 2.0DTL
Lewy pas gaz i płyne...

lehoo Nie określono
Użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 02 maja 2008, 20:26
Lokalizacja: Ciał
Kontaktowanie:

Nieprzeczytany post #14 autor: lehoo » 07 sie 2008, 10:41

a ja podczas wymiany oleju mialem niespodzianke, okazalo sie ze nie mam kata a pieknie wspawany kawalek rurki, silnik X17DTL dyma puszcza tylko przy 4000 rpm


Wróć do „Opel Astra G (1998-)”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość