Blokada obrotów silnika
Blokada obrotów silnika
Witam wszystkich.
Mam taki problem ze swoją Astrą II 1.7 DTi (Y17DT) z 2002r. Podczas normalnej jazdy obroty silnika nagle spadły na poziom ok. 1500 obr/min i zapaliła się pomarańczowa kontrolka - samochód z kluczem - na desce rozdzielczej. A żeby było śmieszniej - auto przestało całkowicie reagować na pedał przyspieszenia. Po podpięciu do kompa pokazały się błędy: P1120 i P1122 co świadczy o usterce pedału przyspieszenia, jednak elektryk nie stwierdził, żeby pedał przyspieszenia nie domagał.
Jeżeli ktoś spotkał się z podobnym problemem, lub wie co mojej Astrze dolega i jak można jej pomóc - czekam na każdą podpowiedź i poradę.
Z góry wielkie dzięki dla wszystkich pomocnych.
Pozdrawiam
Rav
Mam taki problem ze swoją Astrą II 1.7 DTi (Y17DT) z 2002r. Podczas normalnej jazdy obroty silnika nagle spadły na poziom ok. 1500 obr/min i zapaliła się pomarańczowa kontrolka - samochód z kluczem - na desce rozdzielczej. A żeby było śmieszniej - auto przestało całkowicie reagować na pedał przyspieszenia. Po podpięciu do kompa pokazały się błędy: P1120 i P1122 co świadczy o usterce pedału przyspieszenia, jednak elektryk nie stwierdził, żeby pedał przyspieszenia nie domagał.
Jeżeli ktoś spotkał się z podobnym problemem, lub wie co mojej Astrze dolega i jak można jej pomóc - czekam na każdą podpowiedź i poradę.
Z góry wielkie dzięki dla wszystkich pomocnych.
Pozdrawiam
Rav
-
- Posty: 295
- Rejestracja: 15 sty 2008, 1:17
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Samochód z kluczykiem?
Mialem w historii takie przypadki... Z tego co wiem jest to tryb awaryjny silnika zeby nie rozwalić turbiny czy jakoś tak w momencie słabej jakosci paliwa czy jakiegoś błędu wtrysku....
Z 2 miesiace temu w trasie mi sie zaswiecilo, brak mocy odrazu blokada na 2tys/obr...
Szybki postój: siku, papierosek...
Odpalilem klekota i bez problemu dojechałem do domu
Taka moja wiedza na ten temat
pozdrawiam
bodzio
Mialem w historii takie przypadki... Z tego co wiem jest to tryb awaryjny silnika zeby nie rozwalić turbiny czy jakoś tak w momencie słabej jakosci paliwa czy jakiegoś błędu wtrysku....
Z 2 miesiace temu w trasie mi sie zaswiecilo, brak mocy odrazu blokada na 2tys/obr...
Szybki postój: siku, papierosek...
Odpalilem klekota i bez problemu dojechałem do domu
Taka moja wiedza na ten temat
pozdrawiam
bodzio
[External Link Removed for Guests]
Auto w ogóle nie reaguje na dodawanie gazu, czy dopiero jak powoli wciskasz pedał to wchodzi na obroty?
Kody błędów wskazują na czujnik położenia pedału przyspieszenia (APP Sensor), umieszczony jest, jak się nie mylę, zaraz przy pedale gazu, może on padł.
A może winny temu jest czujnik położenia wału korbowego...
Może ktoś coś jeszcze podpowie
Kody błędów wskazują na czujnik położenia pedału przyspieszenia (APP Sensor), umieszczony jest, jak się nie mylę, zaraz przy pedale gazu, może on padł.
A może winny temu jest czujnik położenia wału korbowego...
Może ktoś coś jeszcze podpowie
No niestety - przerwa nic nie pomaga - nawet kilkudniowa.
A samochód z kluczykiem - wiem, że to tryb awaryjny auta i dopóki nie skazuje mu się tej awarii to tak mu zostanie.
A auto po odpaleniu utrzymuje cały czas swoje obroty rzędu ok. 1500 obr/min i rekacja na pedał gazu zerowa - przy różnych jego próbach zadziałania - czy wolno, czy szybko - nic się nie dzieje.
A samochód z kluczykiem - wiem, że to tryb awaryjny auta i dopóki nie skazuje mu się tej awarii to tak mu zostanie.
A auto po odpaleniu utrzymuje cały czas swoje obroty rzędu ok. 1500 obr/min i rekacja na pedał gazu zerowa - przy różnych jego próbach zadziałania - czy wolno, czy szybko - nic się nie dzieje.
-
- Posty: 295
- Rejestracja: 15 sty 2008, 1:17
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 12 kwie 2007, 16:04
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontakt:
Miała malutkiego dzwonka w przód - ale wszystko zatrzymało się na chłodnicy. Ogólnie bardzo delikatne wybrzuszenie maski, pęknięty zderzak i dziura w chłodnicy. Po naprawie autko chodziło bez zarzutów. Przejechałem nim dopiero 4 tys. km, ale bez rzadnych zastrzeżeń. Do czasu tego nagłego i niespodziewanego zdarzenia.
Cały czas liczę, że się komuś uda i mi pomoże wybrnąć z tej sytuacji.
Cały czas liczę, że się komuś uda i mi pomoże wybrnąć z tej sytuacji.
-
- Posty: 1562
- Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
- Imię: Artur
- Auto: AG
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Nie sądzę, że to czujnik prędkości wału, bo od tego jest inny błąd.
Co do trybu awaryjnego, to tryb awaryjny jest po to, by można było awaryjnie dojechać do serwisu. Jeśli tu obroty nie reagują na pedał przyspieszenia, to znaczy że nie da się jeździć chyba że na sprzęgle. Wg mnie elektryk się myli, albo miałeś w przeszłości jakąś grubszą aferę gdzieś w instalacji
Co do trybu awaryjnego, to tryb awaryjny jest po to, by można było awaryjnie dojechać do serwisu. Jeśli tu obroty nie reagują na pedał przyspieszenia, to znaczy że nie da się jeździć chyba że na sprzęgle. Wg mnie elektryk się myli, albo miałeś w przeszłości jakąś grubszą aferę gdzieś w instalacji
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 21 lut 2008, 21:57
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt: