Witam
Mam możliwość kupienia samochodu Astra G 1998, 2.0 DTL (disel 82 KM szkoda że nie 100), kombi, 240k km (ale pewne), pełna książka serwisowa, srebrna, dość bogate wyposażenie, od znajomego którą kupił ją 4 mc temu w Niemczech (dla siebie nie na handel).
Na tylnej klapie jest wgniecenie ze zdarciem do gołej blachy, ale nie widać rdzy (jest już podobno długo).
Podobno samochód jest w b. dobrym stanie technicznym (widziałem ale nie znam się za bardzo), wszystko było robione na czas i nie ma teraz nic pilnego.
Znajomy chce za ten samochód 14 500 zł.
Chciałem ją kupić na max 1, 2 lata, nie chciał bym za dużo wkładać kasy i by dużo nie straciła na wartości.(ciekawe ile może stracić przez 1 rok)
Czy ta oferta jest warta rozparzenia czy lepiej szukać coś innego (max +2000 zł)?
Czy możecie mi powiedzieć na co trzeba zwrócić uwagę, co sprawdzić w warsztacie.
Astra 2.0 DTL
- krogi_pl
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 cze 2008, 22:39
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 298
- Rejestracja: 28 gru 2007, 12:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: kożuchów
- Kontakt:
- krogi_pl
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 cze 2008, 22:39
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 612
- Rejestracja: 19 mar 2008, 16:24
- Imię: Pawka
- Auto: Kle kle kle diesel nic nie słyszę.
- Silnik: Y17DT
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Zjednoczone Emiraty Kwidzyńskie / Księstwo Gdańskie
- Kontakt:
jak chcesz ją tylko na rok góra 2 lata to trzeba sie zastanowić. Przy przebiegu 240 tyś mogą zacząć się koszty, ale wszystko zależy od tego jak o auto było dbane, w jakim stanie technicznym jest, i przedewszystkim jak ten dieselek był jeżdzony. W artykule o dieslach Astra 1.7 DTI DTL CDTI powyżej, masz też wzmianke o silnikach 2.0.
Dobry i zadbany diesel, to diesel wierny i długowieczny.
Dobry i zadbany diesel, to diesel wierny i długowieczny.
Stay tuned