Silnik dusi się i nie ma mocy

bartboro

Astro-maniak
Posty: 128
Rejestracja: 29 maja 2007, 22:03
Imię: Bartek
Auto: Opel Astra J
Silnik: 1.4 16V
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Silnik dusi się i nie ma mocy

#1

Nieprzeczytany post autor: bartboro »

Witam
Mam problemy z silnikiem.
Po dodaniu gazu pracuje nierówno, dusi się, wogóle stracił moc.
Wymieniłem świece, po podłączeniu pod komputer nic nie wskazuje. Świece założone nowe i są bardzo okopcone.
Mac może pomysł co może być czy to może być sonda lambda? co jeszcze może powodować takie efekty?

wencik

Astro-maniak
Posty: 1334
Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
Imię: Leszek
Silnik: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: wencik »

a kable ?:> kopułka i palec ?
Obrazek Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram :)

bartboro

Astro-maniak
Posty: 128
Rejestracja: 29 maja 2007, 22:03
Imię: Bartek
Auto: Opel Astra J
Silnik: 1.4 16V
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: bartboro »

u mnie nie ma kabli cewka jest bezpośrednio na swiece zakladana. silnik 1,6 16V

Robcio

Astro-maniak
Posty: 834
Rejestracja: 05 maja 2008, 13:55
Imię: Robert
Auto: Astra F
Silnik: 1.8 16V X18XE
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: Robcio »

moze cewki padły?? skoro nierówno chodzi
Moja Asterka Hachback: [External Link Removed for Guests]
Naklejki na Tylną Boczna Szybe [External Link Removed for Guests]

GG: 4248226, tel. 505-816-217

bartboro

Astro-maniak
Posty: 128
Rejestracja: 29 maja 2007, 22:03
Imię: Bartek
Auto: Opel Astra J
Silnik: 1.4 16V
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: bartboro »

ale to jest tak ze chodzi na wolnych rowno a jak mu sie gazu doda to go przydusi i zaczyna sie krztusic...

Robcio

Astro-maniak
Posty: 834
Rejestracja: 05 maja 2008, 13:55
Imię: Robert
Auto: Astra F
Silnik: 1.8 16V X18XE
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: Robcio »

a filtr powietrza patrzałeś w jakim jest stanie ?? moze katalizator zapchany (ale to by tak źle nie było), za mało paliwa dostaje ??
Moja Asterka Hachback: [External Link Removed for Guests]
Naklejki na Tylną Boczna Szybe [External Link Removed for Guests]

GG: 4248226, tel. 505-816-217

bartboro

Astro-maniak
Posty: 128
Rejestracja: 29 maja 2007, 22:03
Imię: Bartek
Auto: Opel Astra J
Silnik: 1.4 16V
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: bartboro »

chyba za dużo bo świece są bardzo okopcone i dymu dużo puszcza ...

Robcio

Astro-maniak
Posty: 834
Rejestracja: 05 maja 2008, 13:55
Imię: Robert
Auto: Astra F
Silnik: 1.8 16V X18XE
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: Robcio »

a jakiego koloru jest dym ?? mozliwe ze sonda lambda źle szczytuje skład ... olej ma swoj poziom ?? płyn chłodzący tez ??
Moja Asterka Hachback: [External Link Removed for Guests]
Naklejki na Tylną Boczna Szybe [External Link Removed for Guests]

GG: 4248226, tel. 505-816-217

bartboro

Astro-maniak
Posty: 128
Rejestracja: 29 maja 2007, 22:03
Imię: Bartek
Auto: Opel Astra J
Silnik: 1.4 16V
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: bartboro »

mechanik mi powiedzial ze elektronika jest ok tylk oproblem z pierscieniami i nie trzymaja oleju i jest problem z cisnieniem.
Czy to mozliwe ze az tak zle i mowil ze to remont silnika rozebranie go i wymiana pierscinkow razem ze szlifowaniem glowicy i cos tam jeszcze.
Czy to konieczne moze nie jest az tak zle ??? :(

[ Dodano: 2008-06-19, 18:24 ]
czy to możliwe ze ma zaduze cisnienie oleju i dlatego sie dusi i drga jak mu sie doda gazu, zawsze slyszalem ze problemem jest brak kompresji a on mi mowi ze cisnienie jest za duze czy to możliwe czy on cos sciemnia a nie wie co jest z autem?

Robcio

Astro-maniak
Posty: 834
Rejestracja: 05 maja 2008, 13:55
Imię: Robert
Auto: Astra F
Silnik: 1.8 16V X18XE
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: Robcio »

mi sie wydaje ze moze byc tylko brak kompresji przez to ze pierścienie są do dupy.... kopcenie to by jeszczy wychodziło na to ze moze uszczeleczka pod głowica cos puszcza i stad sie bierze ten dym októrym mówisz... a jak wyglada olej, poziom oleju i płyn chlodzący ... ubywa go ?? szybko sie nagrzewa ..... skoro padły pierścienie to zapewne porysowały tez cylindry wiec pewnie albo wymiana tule albo jakis ślif


sprobuj u innego mechanika sprawdzic sama kompresje na cylindrach
Moja Asterka Hachback: [External Link Removed for Guests]
Naklejki na Tylną Boczna Szybe [External Link Removed for Guests]

GG: 4248226, tel. 505-816-217

ODPOWIEDZ