pompy paliwa i ich śmierć

koralm

Astro-maniak
Posty: 756
Rejestracja: 08 paź 2007, 18:36
Imię: Karol
Auto: Octavia II 2.0 TDI CR
Silnik: CFHC
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

pompy paliwa i ich śmierć

#1

Nieprzeczytany post autor: koralm »

po niedawnej stluczce zastanawiam sie ponownie nad zakupem asterki, oczywiscie w dieslu (taka zapadla decyzja)

no i na minus dziala pompa, ktora jak wiadomo pada.
z tego co sie dowiedzialem sa dwie w 2,0l dieslu

VP 44 PSG 5 PI S3 (>2003) - ta podobno sie regeneruje bez problemu (koszt ok 2500)
VP 44 PSG 16 (2003=>) - a tu podobno jest jakis haczyk... ze ze sterownikiem pompy jest zintegrowany sterownik silnika, ble ble i ze sie nie da tego latwo naprawic

jak to jest w rzeczywistosci...

pytam bo mam dylemat przy wyborze nastepnego auta...

znajomi mowia passat, a4, toledo ii czy mawet golfa 4, bo tam te pompy nie padaja (sa inne), w a4 i passaciie sa VE...

tylko tyle ze astra fajna jest, ma lancuszek, dobre zawieszenie i sie przyzwyczailem do autka :) tylko ta pompa...

siboo

Astro-maniak
Posty: 133
Rejestracja: 30 mar 2008, 13:22
Imię: Łukasz
Auto: Astra J
Silnik: A14NET
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Bytom - Woźniki
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: siboo »

To trzeba zadbać o pompe, np: dolewać mixol do paliwa zeby bardziej ja smarowac i zawsze miec wiecej paliwa w baku zeby sterownik byl chlodzony bo jak wiadomo jest chlodzony paliwem, pozdrawiam

ODPOWIEDZ