Kłopoty z uruchomieniem ciepłego silnika

Gość

Kłopoty z uruchomieniem ciepłego silnika

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Witam serdecznie!
Mam taki problem z astrą II 1.4 2003r.
Jak jest zimna to odpala bez problemu, ale jak jest rozgrzana to trzeba 5-10 razy kręcić żeby zapaliła.Tak nie jest codziennie, ale już kilkanaście razy się zdarzyło.Komputer pokazał 0 błędów, mechanik wyczyścił przepływomierz, wymienił filtr paliwa i powietrza i przy nim odpalił bez problemu, ale problem jest dalej.
Proszę o pomoc i z góry dzięki.
P.S.Słyszałem coś regulatorze ciśnienia paliwa, może to jego wina.

Awatar użytkownika
kaslo

Astro-maniak
Posty: 327
Rejestracja: 17 mar 2008, 15:34
Imię: Paweł
Auto: Astra , Zafira, Corsa
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

#2

Nieprzeczytany post autor: kaslo »

czujnik temperatury silnika masz walnięty
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Elektryka, mechanika, klimatyzacja, regeneracja - czyszczenie dpf, modernizacja oprogramowania, diagnostyka Tech 2-MDI
Norwida 4 T. 501807749

Gość

#3

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Dzięki za poradę.Powiem mechanikowi żeby go sprawdził i wymienił. Chodzi o ten czujnik co jest przy termostacie prawda?Mam jeszcze takie pytanie-czego komputer nie pokazuje, że on jest walnięty i ile może kosztować taki czujnik.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Czy to bedziedzie czujnik temp wodu w ukladzie chlodzenia walniety to watpie choc nie wykluczam. Nie ma on takiego znaczenia zeby auto kiepsko palilo. Jest jeszcze czujnik temp oleju nadole w misce i on tez moze miec wiele do powiedzenia- tyle samo co ten od wody ale ja stawiam ze przyczyna problemow moze lezec w ukladzie zasilajacym w paliwo. Mam tu na mysli weze paliwowe, zapowietrzanie sie ukladu, cofanie sie paliwa, Moze pompa tez byc juz lekko wyeksploatowana. Co do diagnostyki komputerowej i samodiagnozy przez ECU silnika to za duzo oczekujesz. Awarie niektorych elemntow to nie jest przepalenie sie( przerwanie obwodu) a falszowanie odczytow( zamiast trzymac sie w odpowiednim przedziale to go przekracza).

Jakby byla awaria czujnika temp i by to wykryl silnika( ECU silnika) to odrazu by przeszedl w tryb awaryjny z tym czujnikiem czyli by podgrzewal swiece nawet jakby byla temp otoczenia czy silnika 50 stopni. Odpalanie silnika jak jest podgrzewanie swiec bedzie zawsze latwiejsze ale nie powinno byc problemu takze przy jego braku. Ja dosc czesto zapominam podgrzac swieczki jak jest temp tak 0-3 stopnie i kreci elegancko.

marcinpsk

Astro-maniak
Posty: 493
Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: marcinpsk »

Proponuje odpiac wtyczke od tego czujnika temperatury s jak to on jest walniety to i tak auto za kazdym razem zapali tyle ze w trybie awaryjnym i bez znaczenia czy bedzie nagrzane czy nie. A na kompie to ci wyjdzie jego uszkodzenie jedynie jak nie bedzie dawal wogole sygnalow lub wartosci napiec bedacych sygnalami beda poza zakresem. Czujnik moze byc walniety i pokazywac np. 50 stopni caly czas a silnik bedzie naprawde rozgrzany do 90 st. i komputer tego nie wykryje.

ODPOWIEDZ