Gdzie jest filtr od klimatyzacji w Oplu Astrze?
Gdzie jest filtr od klimatyzacji w Oplu Astrze?
Może to dziwne pytanie ale nie wiem tego, mam od niedawna opla astre 99r. silnik 1,6 8 zaworowy i nie wiem dzie ten filtr siedzi...
-
- Posty: 1626
- Rejestracja: 24 sty 2008, 20:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Kontakt:
-
- Posty: 1626
- Rejestracja: 24 sty 2008, 20:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Kontakt:
-
- Posty: 473
- Rejestracja: 16 mar 2007, 23:23
- Imię: Tommy
- Auto: Opel Astra H (hatchback)
- Silnik: 1,6 16V 115KM/A16XER
- Województwo: mazowieckie
mam do Was dwa pytania:
1.jak rozpoznać jaki mam filtr przeciwpyłkowy? z tego co się orientuje to są dwa rodzaje filtrów do Astry G z klimatyzacją. jak rozpoznać ktory akurat jest u mnie. po rozkręceniu schowka widoczna jestr obudowa filtra z 4-ma srubami,
2. czy po wymianie filtra wystarczy tylko przykrecic sruby filtra czy nalezy jeszcze uszczelnic jakim specyfikiem?
pozdr, Tommy
1.jak rozpoznać jaki mam filtr przeciwpyłkowy? z tego co się orientuje to są dwa rodzaje filtrów do Astry G z klimatyzacją. jak rozpoznać ktory akurat jest u mnie. po rozkręceniu schowka widoczna jestr obudowa filtra z 4-ma srubami,
2. czy po wymianie filtra wystarczy tylko przykrecic sruby filtra czy nalezy jeszcze uszczelnic jakim specyfikiem?
pozdr, Tommy
-
- Posty: 1562
- Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
- Imię: Artur
- Auto: AG
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Były dwie instalacje. Behra i Delphi. Behr ma skrzynkę filtra zamykaną na zapinki, a Delphi zakręcaną na śrubki (z tego co pamiętam, to u mnie jest na 3, ale możliwe, że tak jak pisze Tommy są 4).
Jak już rozpoznasz co masz u siebie, to wystarczy że powiesz to w sklepie i dostaniesz odpowiedni filtr (poza tym, możesz iść ze starym filtrem na wzór).
Po drugie co do montażu, to jak wkładasz filtr, to włóż rękę do tej skrzynki (od tyłu filtra), żeby się upewnić czy filtr się nie zagiął i wsunął się do końca.
Ja u siebie niczym nie uszczelniałem. Zamknąłem po prostu i już
PS.
Wszystko już było wcześniej opisane na forum tylko że porozrzucane trochę
Jak już rozpoznasz co masz u siebie, to wystarczy że powiesz to w sklepie i dostaniesz odpowiedni filtr (poza tym, możesz iść ze starym filtrem na wzór).
Po drugie co do montażu, to jak wkładasz filtr, to włóż rękę do tej skrzynki (od tyłu filtra), żeby się upewnić czy filtr się nie zagiął i wsunął się do końca.
Ja u siebie niczym nie uszczelniałem. Zamknąłem po prostu i już
PS.
Wszystko już było wcześniej opisane na forum tylko że porozrzucane trochę
- Mitko
- Posty: 9
- Rejestracja: 04 lip 2008, 23:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Właśnie wymieniłem filtr pyłkowy. U mnie było 5 śrubek - 4 w pionowym rzędzie i 5-ta u góry z tyłu. Konstrukcja tego miejsca na fitr to jakaś pomyłka, żeby filtr wkładać i musiał się on zginać to paranoja. Kto będzie wymieniał niech zwróci uwagę na to, że na filtrze zaznaczony jest kierunek przepływu powietrza (air flow) oraz są nacięcia na bokach żeby filtr mógł się tam zagiąć, bo inaczej nie wejdzie.
Ja wymieniłem filtr (obudowa na zapinki) ale miałem małe problemy z jego włożeniem wziąłem stary do sklepu ale i tak nowy okazał sie minimalnie większy i to go blokowało - , poradziłem sobie przez minimalne zeszlifowanie jego brzegów (bez uszkadzania pewnie nie jest to fachowe ale mysle ze będzie siedział dobrze.
pozdrawiam
pozdrawiam
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 lip 2008, 17:16
- Imię: Jarek
- Auto: OPEL Astra
- Silnik: 2.0 DI
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
-
- Posty: 1626
- Rejestracja: 24 sty 2008, 20:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Kontakt: