na wysokich obrotach dymi na niskich klekocze co to moze byc

szatan1234

Klubowicz AKP
Posty: 72
Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

na wysokich obrotach dymi na niskich klekocze co to moze byc

#1

Nieprzeczytany post autor: szatan1234 » 14 lip 2008, 10:32

Hejka chłopaki mam problem tego typu ze auto na wysokich obrotach na luzie dymi a na niskich jakos tak dziwnie klekocze głośno drgania przechodzą na kierownicę tak jakos silnik dziwnie szarpie na tych niskich obrotach jak jest na luzie. czy zimny czy rozgrzany to jest tak samo . spadku mocy nie ma odpala normalnie... wiecie moze co to może być... pozdro

16czarny16

Astro-maniak
Posty: 231
Rejestracja: 15 sty 2008, 16:09
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: 16czarny16 » 15 lip 2008, 8:03

A sprawdzałeś czujnik spalania stukowego?
X18XE1 - przekleństwo czy brak zrozumienia :)

szatan1234

Klubowicz AKP
Posty: 72
Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: szatan1234 » 15 lip 2008, 10:25

a gdzie on się znajduje w dieslu może masz pojęcie...

16czarny16

Astro-maniak
Posty: 231
Rejestracja: 15 sty 2008, 16:09
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: 16czarny16 » 15 lip 2008, 14:32

Prucz czujnika to sprawdź jeszcze sondę lambda.
X18XE1 - przekleństwo czy brak zrozumienia :)

rafal278

Astro-maniak
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2008, 15:01
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: rafal278 » 23 lip 2008, 17:52

a w dieslu jest sonda ????????????????????????????????????

szatan1234

Klubowicz AKP
Posty: 72
Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: szatan1234 » 24 lip 2008, 9:00

Prwadopodobnie to beda pierscienie tak mi mechanik powiedzial jade na sprawdzenie, bo jeszcze olej bierze...

cichy^kk

Klubowicz AKP
Posty: 421
Rejestracja: 27 sie 2007, 15:42
Imię: Cichy
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: StOliCa

#7

Nieprzeczytany post autor: cichy^kk » 30 lip 2008, 2:11

szatan1234,
szatan1234 pisze:spadku mocy nie ma odpala normalnie...
to na pewno pierścienie ale przy okazji sprawdź sobie układ dolotowy miedzy turbo , a silnikiem. Warto tam zaglądać co jakiś czas czy pojawia sie na ściankach olej (jeśli będzie olej tzn że turbo sie już rozszczelnia)
Audi A6 C6 3.0TDI + virus

szatan1234

Klubowicz AKP
Posty: 72
Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: szatan1234 » 31 lip 2008, 7:21

Oki chłopaki wczoraj wyjechałem z warsztatu... pierscienie są wymienione planowanie głowicy itd wstawie zdjęcie z faktury co jest wymienione. no turbo ma ok 80% mocy jeszcze i powiedzieli że w turbo zawsze śladowe ilości będą oleju nawet gdzieś o tym czytałem. no teraz mam jeździć przez pierwsze 2000tys km do 90km nie przekraczać 2tys obr. Tutaj zdjęcie. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad9 ... 88a03.html
Pozdro all

Zablokowany