na wysokich obrotach dymi na niskich klekocze co to moze byc

szatan1234 Nie określono
Klubowicz AKP
Posty: 72
Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
Lokalizacja: włocławek
Kontaktowanie:

na wysokich obrotach dymi na niskich klekocze co to moze byc

Nieprzeczytany post #1 autor: szatan1234 » 14 lip 2008, 10:32

Hejka chłopaki mam problem tego typu ze auto na wysokich obrotach na luzie dymi a na niskich jakos tak dziwnie klekocze głośno drgania przechodzą na kierownicę tak jakos silnik dziwnie szarpie na tych niskich obrotach jak jest na luzie. czy zimny czy rozgrzany to jest tak samo . spadku mocy nie ma odpala normalnie... wiecie moze co to może być... pozdro

16czarny16 Nie określono
Astro-maniak
Posty: 231
Rejestracja: 15 sty 2008, 16:09
Lokalizacja: Zgierz
Kontaktowanie:

Nieprzeczytany post #2 autor: 16czarny16 » 15 lip 2008, 8:03

A sprawdzałeś czujnik spalania stukowego?
X18XE1 - przekleństwo czy brak zrozumienia :)

szatan1234 Nie określono
Klubowicz AKP
Posty: 72
Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
Lokalizacja: włocławek
Kontaktowanie:

Nieprzeczytany post #3 autor: szatan1234 » 15 lip 2008, 10:25

a gdzie on się znajduje w dieslu może masz pojęcie...

16czarny16 Nie określono
Astro-maniak
Posty: 231
Rejestracja: 15 sty 2008, 16:09
Lokalizacja: Zgierz
Kontaktowanie:

Nieprzeczytany post #4 autor: 16czarny16 » 15 lip 2008, 14:32

Prucz czujnika to sprawdź jeszcze sondę lambda.
X18XE1 - przekleństwo czy brak zrozumienia :)

rafal278 Nie określono
Astro-maniak
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2008, 15:01
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Nieprzeczytany post #5 autor: rafal278 » 23 lip 2008, 17:52

a w dieslu jest sonda ????????????????????????????????????

szatan1234 Nie określono
Klubowicz AKP
Posty: 72
Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
Lokalizacja: włocławek
Kontaktowanie:

Nieprzeczytany post #6 autor: szatan1234 » 24 lip 2008, 9:00

Prwadopodobnie to beda pierscienie tak mi mechanik powiedzial jade na sprawdzenie, bo jeszcze olej bierze...

cichy^kk Nie określono
Klubowicz AKP
Posty: 421
Rejestracja: 27 sie 2007, 15:42
Imię: Cichy
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: StOliCa

Nieprzeczytany post #7 autor: cichy^kk » 30 lip 2008, 2:11

szatan1234,
szatan1234 pisze:spadku mocy nie ma odpala normalnie...
to na pewno pierścienie ale przy okazji sprawdź sobie układ dolotowy miedzy turbo , a silnikiem. Warto tam zaglądać co jakiś czas czy pojawia sie na ściankach olej (jeśli będzie olej tzn że turbo sie już rozszczelnia)
Audi A6 C6 3.0TDI + virus

szatan1234 Nie określono
Klubowicz AKP
Posty: 72
Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
Lokalizacja: włocławek
Kontaktowanie:

Nieprzeczytany post #8 autor: szatan1234 » 31 lip 2008, 7:21

Oki chłopaki wczoraj wyjechałem z warsztatu... pierscienie są wymienione planowanie głowicy itd wstawie zdjęcie z faktury co jest wymienione. no turbo ma ok 80% mocy jeszcze i powiedzieli że w turbo zawsze śladowe ilości będą oleju nawet gdzieś o tym czytałem. no teraz mam jeździć przez pierwsze 2000tys km do 90km nie przekraczać 2tys obr. Tutaj zdjęcie. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad9 ... 88a03.html
Pozdro all


Wróć do „Opel Astra G (1998-)”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość