dwa łatwe pytanka..
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 13 sie 2007, 21:23
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
dwa łatwe pytanka..
Witam jak w temacie
1.Przy włączaniu wstecznego zgrzyta tak jakby sprzęgło nie łapało, na innych biegach fajnie .Podkreślam na wyłączonym silniku też dobrze i na zimnym ,ale na rozgrzanym czasem zgrzytnie .Wczym szukac przyczyny?
2.Jak sprawdzić kiedy wymienic olej w skrzyni biegów?
1.Przy włączaniu wstecznego zgrzyta tak jakby sprzęgło nie łapało, na innych biegach fajnie .Podkreślam na wyłączonym silniku też dobrze i na zimnym ,ale na rozgrzanym czasem zgrzytnie .Wczym szukac przyczyny?
2.Jak sprawdzić kiedy wymienic olej w skrzyni biegów?
Ostatnio zmieniony 15 lip 2008, 19:44 przez andrew99122, łącznie zmieniany 1 raz.
WUUUUUUUUMM wummm;-)
-
- Posty: 1626
- Rejestracja: 24 sty 2008, 20:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Kontakt:
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 14 lip 2008, 19:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
W instrukcji Astry jest napisane, że przy wrzucaniu wstecznego należy, gdy dźwignia jest w położeniu biegu jałowego, podciągnąć pierścień z okryciem drążka zmiany biegów do gałki i odczekać ok. 3 sekundy i dopiero wykonać ruch w kierunku ustawienia wstecznego. Może wystarczy trochę spokojniej wykonywać pewne ruchy i będzie okej.
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 06 lip 2008, 19:34
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gorlice/Kraków
- Kontakt:
jakbym to usłyszał to mógłbym Ci powiedzieć dokładnie, lecz w tej chili mogę domniemywać. jeśli było by to sprzęgło to problemy by raczej były przy każdym biegu, więc albo problem ze skrzynią, albo co moim zdaniem jest bardziej prawdopodobne coś jest nie tak z mechanizmem wybierania biegu tzw. "wybierak". Co do oleju sprawdzisz go jedynie odkręcając śrubę spustu, znajduje się ona na bocznej ścianie skrzyni w dolnej części. I żeby sprawdzić jakość oleju, wsadzasz palca i maczasz go w oleju I sprawdzasz czy nie brudny:P
Niech moc Opla będzie z Wami:D
----->[External Link Removed for Guests]<-----
----->[External Link Removed for Guests]<-----
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 14 lip 2008, 19:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
No niestety w astrach tak jest, że jedynkę to najlepiej na postoju wrzucać , przy wolnej jeździe już może się tak dziać. Czyutaem gdzieś w necie, ze to kwestia synchronizacji, nie chcę porypać, ale chodziło o wielkość wałka podawczego w stosunku do odbiorczego. Ja robie to w ten sposób, że jak przy wolnej jeździe czuje opór, to nie wpycham na chama, tylko puszczam sprzęgło, wciskam jeszcze raz , prawa noga lekko gazu i na 100% zawsze potem wchodzi jak w masełko. Kurde to brzmi jak przepis na dziewicę :m . Nie radzę pchać na chama tej jedynki. Później może kosztować.xoyo pisze:Przyznaje też mam podobny problem, ale przy wrzucaniu "jedynki". Mimo, iż wciskam sprzęgło do oporu to czasami mi tam coś zgrzytnie