dla mnie też chyba że chodziło że większe ciśnienie powoduje większy opór jaki stwarza sprężarka klimy ale dla mnie to też bzdura
jaki przebieg ma ta astra?
Brak mocy
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 paź 2007, 22:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
moje autko nagle straciło moc, wieczorem poczytałem na necie o tym i następnego dnia postanowiłem wyczyścić ERG, elektrozaworki oraz wymieniłem filtr paliwa, zmieniłem wężyki od vacum pompy, ale to nic nie pomogło:( na kompie tez żadnego błędu nie ma:( podczas wkręcania silnika na obroty nie porusza się zawór upustowy, od elektrozaworków nie słychać żadnych odgłosów (wcześniej było słychać). na luzie obrotach da się wkręcić na równe 5tys a na biegu do 3,5 - 4 tys obr. myślę ze winna jest właśnie pompa podciśnienia, u dołu strasznie słabo ciągnie a od strony wężyka do hamulca znakomicie! nie wiem co moze byc z przepływomierzem ( nie mam jak sprawdzić) ma ktoś na to jakiś koncept??
zaznaczam ze jest to silnik 2.0 dtl z 98r
o przebiegu pod 200 000km
zaznaczam ze jest to silnik 2.0 dtl z 98r
o przebiegu pod 200 000km
astra2 2.0 di sportive, czerwona 3d
co tam diesel, ważne że turbo
co tam diesel, ważne że turbo
- bogusz81
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 lis 2008, 14:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Tłuszcz
- Kontakt:
witam!
mam podobny problem. i to juz drugi raz. swoją asterkę mam ok 7 lat. jakieś 3 lub 4 lata temu zrobiła się bardzo mułowata. czasem w czasie jazdy zapalała się kontrolka "check service" i wtedy dostawał takiej mocy, że głowa boli. no poprostu chodził jak rakieta. kiedy kontrolka gasła znowu był jak osiołek. odwiedziłem jakiegoś mechanika i stwierdził, że przepływka do wymiany. po tym zabiegu wszystko wróciło do normy i auto odzyskało dynamikę.
jakieś pół roku temu zauważyłem, że znowu słabiej chodzi. wczoraj odpiąłem wtyczkę od przepływomierza. żadnej różnicy w mocy. czyli co, radzicie wymienić przepływkę? czy po podpięciu TECHA można zdiagnozować zwaloną przepływkę (nawet gdy nie świeci się "check service"?
mam podobny problem. i to juz drugi raz. swoją asterkę mam ok 7 lat. jakieś 3 lub 4 lata temu zrobiła się bardzo mułowata. czasem w czasie jazdy zapalała się kontrolka "check service" i wtedy dostawał takiej mocy, że głowa boli. no poprostu chodził jak rakieta. kiedy kontrolka gasła znowu był jak osiołek. odwiedziłem jakiegoś mechanika i stwierdził, że przepływka do wymiany. po tym zabiegu wszystko wróciło do normy i auto odzyskało dynamikę.
jakieś pół roku temu zauważyłem, że znowu słabiej chodzi. wczoraj odpiąłem wtyczkę od przepływomierza. żadnej różnicy w mocy. czyli co, radzicie wymienić przepływkę? czy po podpięciu TECHA można zdiagnozować zwaloną przepływkę (nawet gdy nie świeci się "check service"?
- wrobel1977
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 lis 2008, 17:22
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Witam podepne sie pod temat wczoraj jechałem sobie autkiem , ruszam z pod świateł a tu kontrolka check engin czuje ze auto zamuliło , ale po 200 m wróciło do normy i kontrolka zgasła . Myślałem ze ok ale teraz mam tak że czasem jak jadę to się znowu zapala i mułek , co mnie wku...... delikatnie mówiąc i tu pytanko EGR czy przepływka a może jeszcze coś innego . Dodam że mam sieżo wymieniony olej i filtry w tym paliwowy . Dzięki za rady