Brak mocy

dudnej

Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 23 mar 2008, 20:42
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: dudnej »

paljus pisze:już robiłem taki eksperyment, odpiąłem przepływkę jedymym efektem było świecenie się check engine, moc bez zmian samochód istny muł!!!!
to jest 100% test na tą cholerną przepływkę???
Jeśli moc jest taka sama (w sensie, że zamulenie się nie zwiększyło)z odpiętą przepływką, tzn. że przepływka nie spełnia swojej roli. Chociaż powinnien palić się check ale są przypadki, ze mimio wolaniętej przeplywki check się nie palił. Najlepiej znajdź kogoś z taką przeplywką i podmień ją.

paljus

Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 04 lut 2008, 15:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: B-B
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: paljus »

niestety nikt ze znajomych nie ma takiego pojazdu no nic zaryzykuje i kupie nową przepływkę. Dziś starą wykręciłem i jest to przepływka jakiejś firmy "no name" więc może to też ma wpływ. Na forum większość poleca orginały bosch-owskie więc nie będe oszczędzał
dzięki za pomoc

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Nie no jak to byla podroba to nawet nie m co sie zastanawiac co bylo przyczyna. Wymieniaj na boschowska.

G_I_Z_M_O

Astro-maniak
Posty: 292
Rejestracja: 31 sty 2008, 17:56
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: G_I_Z_M_O »

zorientuj sie nad tymi wkladami. reszta to puszka i moze byc no name.
Sajmon mówi ......

paljus

Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 04 lut 2008, 15:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: B-B
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: paljus »

ciężko z tymi wkładami, przedają raczej same kpl.
znalazłem boscha za 290 pln

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Musisz kupic caly i zeby za duzo roboty nie bylo to sama wkladke sie wymienia. Odkrecasz dwie srubki ( jest tam taki troszke inny torx bo 5-cioramienny ale mozna sobie poradzic szlifujac zwyklego torxa 6 ramiennego.)
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

paljus

Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 04 lut 2008, 15:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: B-B
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: paljus »

teraz już nic nie rozumiem. wymieniłem na oryginalny z boscha i nie dość że muli go jak wcześniej to dodatkowo pojawia się kontrolka silnika jak JADE I DAM MU TAK 3,5 TYŚ OBROTÓW.
Na starym nieoryginalnym przepływomierzu przynajmniej nie mniałem checka!!!!!!

Gość

#18

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Witam serdecznie!

Miałem to samo w mojej Asi ;) Wymiana zaworu turbiny i po bulu, cena 300zł z diagnostyką elektroniki. Opisze w skrucie co nastąpiło: po ruszeniu zmiejsca odrazu zobaczyłem, że mam połowe mocy auto z trudem rozpędzało się do 100km/h, zerowe przyspieszenie, pedał w podłoge a on na swoją modłe jak meleks. Podejrzewałem przepływke, koniec sprzęgła. Mechanik wyprowadził mnie z błędu i skończyło się na opisanym zaworze, jednak to nie zasada, może w Twoim przypadku jest inaczej.

Pozdrawiam!

paljus

Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 04 lut 2008, 15:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: B-B
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: paljus »

no widzisz wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazywały przepływomierza a tu klops.
Zastanawia mnie dlaczego przy starym przepływomierzu nie włączała się kontrolka silnika a teraz przy nowym i to oryginale się włącza???
napisz czy Tobie włączał się check engine gdy miałeś takiego muła??

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#20

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

check sie wlaczy jak parametry z odczytu z przeplywki oraz kompa beda zle -poprostu nie beda sie zgadzac. Jesli przeplywka jest uszkodzona( tutaj tez moga byc rozne uszkodzenia) Falszowanie wynikow oraz calokowite przepalenie. Wtedy dane z przeplywki praktycznienie ida albo ida niezmienne i wtedy komputer wie ze nie moze porownywac ich ze swoimi danymi. Takie elementy jak przplywka nie sa elementami sterujacymi "absolutnymi" jak ich zabraknie to komputer wykozystuje albo inne czujniki. Cos podobnie jak w samolotach wojskowych rosyjskich sa uklady sterujace powielane czyli sterowanie elektryczne pneumatyczne oraz hydrauliczne.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

ODPOWIEDZ