Jeśli moc jest taka sama (w sensie, że zamulenie się nie zwiększyło)z odpiętą przepływką, tzn. że przepływka nie spełnia swojej roli. Chociaż powinnien palić się check ale są przypadki, ze mimio wolaniętej przeplywki check się nie palił. Najlepiej znajdź kogoś z taką przeplywką i podmień ją.paljus pisze:już robiłem taki eksperyment, odpiąłem przepływkę jedymym efektem było świecenie się check engine, moc bez zmian samochód istny muł!!!!
to jest 100% test na tą cholerną przepływkę???
Brak mocy
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 mar 2008, 20:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rzeszow
- Kontakt:
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 04 lut 2008, 15:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: B-B
- Kontakt:
-
- Posty: 292
- Rejestracja: 31 sty 2008, 17:56
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 04 lut 2008, 15:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: B-B
- Kontakt:
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 04 lut 2008, 15:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: B-B
- Kontakt:
Witam serdecznie!
Miałem to samo w mojej Asi Wymiana zaworu turbiny i po bulu, cena 300zł z diagnostyką elektroniki. Opisze w skrucie co nastąpiło: po ruszeniu zmiejsca odrazu zobaczyłem, że mam połowe mocy auto z trudem rozpędzało się do 100km/h, zerowe przyspieszenie, pedał w podłoge a on na swoją modłe jak meleks. Podejrzewałem przepływke, koniec sprzęgła. Mechanik wyprowadził mnie z błędu i skończyło się na opisanym zaworze, jednak to nie zasada, może w Twoim przypadku jest inaczej.
Pozdrawiam!
Miałem to samo w mojej Asi Wymiana zaworu turbiny i po bulu, cena 300zł z diagnostyką elektroniki. Opisze w skrucie co nastąpiło: po ruszeniu zmiejsca odrazu zobaczyłem, że mam połowe mocy auto z trudem rozpędzało się do 100km/h, zerowe przyspieszenie, pedał w podłoge a on na swoją modłe jak meleks. Podejrzewałem przepływke, koniec sprzęgła. Mechanik wyprowadził mnie z błędu i skończyło się na opisanym zaworze, jednak to nie zasada, może w Twoim przypadku jest inaczej.
Pozdrawiam!
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 04 lut 2008, 15:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: B-B
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
check sie wlaczy jak parametry z odczytu z przeplywki oraz kompa beda zle -poprostu nie beda sie zgadzac. Jesli przeplywka jest uszkodzona( tutaj tez moga byc rozne uszkodzenia) Falszowanie wynikow oraz calokowite przepalenie. Wtedy dane z przeplywki praktycznienie ida albo ida niezmienne i wtedy komputer wie ze nie moze porownywac ich ze swoimi danymi. Takie elementy jak przplywka nie sa elementami sterujacymi "absolutnymi" jak ich zabraknie to komputer wykozystuje albo inne czujniki. Cos podobnie jak w samolotach wojskowych rosyjskich sa uklady sterujace powielane czyli sterowanie elektryczne pneumatyczne oraz hydrauliczne.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG