Regeneracja pompy-ile może jeszcze wytrzymać?
- tomek22pl
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 lip 2008, 14:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Osiek
- Kontakt:
Regeneracja pompy-ile może jeszcze wytrzymać?
Witam
Kupiłem jakieś półtora miecha temu astręDTL poj.2000 ,100KM z przebiegiem prawie 200 tys.pojeździłem miesiąc i padła pompa,za regeneracje zapłaciłem 2200zł,koleś dał mi pół roku gwarancji.I tak sie zastanawiam ile ta pompa może wytrzymać po takiej regeneracji,może ktoś podzieli sie swoimi doświadczeniami z żywotnością takich pomp po regeneracji.
Kupiłem jakieś półtora miecha temu astręDTL poj.2000 ,100KM z przebiegiem prawie 200 tys.pojeździłem miesiąc i padła pompa,za regeneracje zapłaciłem 2200zł,koleś dał mi pół roku gwarancji.I tak sie zastanawiam ile ta pompa może wytrzymać po takiej regeneracji,może ktoś podzieli sie swoimi doświadczeniami z żywotnością takich pomp po regeneracji.
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 06 lip 2008, 19:34
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gorlice/Kraków
- Kontakt:
- tomek22pl
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 lip 2008, 14:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Osiek
- Kontakt:
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 06 lip 2008, 19:34
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gorlice/Kraków
- Kontakt:
Oczywiście wszystko zależy od tego jak dużo jeździsz. Przy dobrze zregenerowanej pompie możesz nawet zrobić ok 70 tys. km. Jeśli mechanik dobrze zregenerował, znaczy się wymienił uszczelnienia i sekcje to powinna wytrzymać. Ale pamiętaj cały czas że pompa była regenerowana a nie nowa. Powodzenia życzę
Niech moc Opla będzie z Wami:D
----->[External Link Removed for Guests]<-----
----->[External Link Removed for Guests]<-----
- tomek22pl
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 lip 2008, 14:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Osiek
- Kontakt:
-
- Posty: 367
- Rejestracja: 27 cze 2007, 16:02
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nidzica
- Kontakt:
-
- Posty: 2788
- Rejestracja: 22 gru 2006, 1:02
- Imię: Pawel
- Auto: Nissan Murano
- Silnik: 3,5 V6
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: GDANSK
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Najlepsze jest to ze nawet nie wie jaki ma silnik bo podaje ze DTL oraz ze ma 100 KM. Szukajka w zasadzie to tylko jest uzywana przez weteranow forum a młodziez nawet nie ma checi pomyslec. Smieszy mnie takze to ze wszyscy zaraz krzycza na ta pompe a przeciez wiele marek ja stosuje Ford mondeo z silniiem 2.0 TDDI, BMW, nissan chyba no i opel. Niby im tez tam sie psula czasami ale jakos wielkiego krzyku tam nic nie robil. Do tego jeszcz ewszyscy krzycza ze padla pompa a metoda jej diagnozy przypomina wizyte u wróżki- mechanik ze sciara w lapie mowi ze to pompa i tak musi byc. Co do wytrzymalosci to tez smieszne to jest bo ja ma ponad 200 tys przejechane i jakos pompa pieknie sie spisuje a nawet powiem ze takiej to szukac ze swieca bo auto pali wysmienicie w zime jak i w lato. Do - 3 nawet nie podgrzewam swiec bo nie ma potrzeby. Szkoda gadac bo i tak ludzie ktorzy sie absolutnie nie znaja beda mi tu wciskac ciemnote tak jak z tymi filtrami stozkowymi czy STP do czysczenia wtryskow itp. Chcesz dobrze przeczyscic w benzyniaku przepustnice np w X18XE1 to tylko rozbiurka i smata w łape a nie jakie stam STP. Do tego wszytskiedo ta regeneracja pompy w 90% przypadkow albo i wiecej dotyczy czesci elektronicznej ktora jest z nia zintegrowana i to ona pada. Wymyslaja sobie ludziska aa mnieaz trzesie jak to czytam.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG