2.0 DTL brak mocy

szubrawy

Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 08 cze 2008, 11:25
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Częstochowa/Jaskrów
Kontakt:

2.0 DTL brak mocy

#1

Nieprzeczytany post autor: szubrawy »

Posiadam asterke 2.0DTL jedyne co mnie martwi to przyspieszenie 20sek do 100km/h zeby bylo smieszniej jest to wersja sport a problem z Cinquecento na swiatlach mam zmienilem filtr powietrza bez zmian wycialem katalizator przejechane mial 300tys troszke lepiej zmienilem zawor recylkulacji spalin wreszcze wlacza sie turbinka gasnie check zmienilem olej chcialbym tez filtr oleju a w sumie wklad lecz nie moge znalesc wymienilem 3 bezpieczniki poniewaz byly spalone wrzucilem alu fele chyba wyobrazacie sobie jak to chodzilo przed moja ingerencja? blagam pomozcie co moze byc przyczyna takich kiepskich osiagow? w nablizszym czasie planuje zmienic swiece i przewody ale obawiam sie ze to raczej nie da jej mocy jaka powinna miec w jeszcze dalszych planach leci turbinka HKS i wydajniejsze wtryskiwacze i etc...
Lewy pas gaz i płyne...

Usunięty użytkownik 1683

#2

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 1683 »

szubrawy pisze:dalszych planach leci turbinka HKS i wydajniejsze wtryskiwacze i etc...
ja się nie znam ale na Twoim miejscu to ja bym najpierw doprowadził samochód so stanu fabryczngo jeżeli chodzi o osiągi bo tak to może się okazać że na darmo ładujesz kase bo nic to nie zmieni. I nie ma co kupować wydajniejszych pod zespołów tylko trzeba dojść do tego dla czego fabrycznie nie działają jak trzeba.

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Wieksza turbina niec nie da. Co do wtryskow to nie wiem czy sa wydajniesze- bynajmniej nie slyszalem jeszcze, chyba ze pasuja od czegos innego9 innej marki aut) Problemem jest pompa ktora nie jest w stanie dac wiecej i to ona tamuje ten silnik. Jesli jednak chcesz zakladac jakas turbine wieksza to polecam GT 174 bo pasuje idealnie i jest w miare dostepna bo montowana w sporej ilosci VW, audi itp. Oczewicie trzeba tez zrobic zmiany w kompie bo i tak czujnik cisninienia bedzie wlaczal WG i turbina bedzie tyle samo pompowac co na tej seryjnej. Na probe mozesz odlaczyc lape od WG i tez bedzie pompowac turbina wiecej powietrza ale nie moza tak jezdzic bo turbina zdechnie.

grzelo_sokolow

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 16 kwie 2008, 14:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: grzelo_sokolow »

W celu poprawienia sprawności silnika chcesz wymieniać świece i przewody w dieslu??! Gratuluje pomysłu. Poczytaj sobie trochę o zasadach działania silnika diesla a zaoszczędzisz. Tym sposobem możesz wszystko wymienić i nic Ci to nie da. Prawda jest taka, że po 82 koniach nie ma się co wiele spodziewać, ale z CC to powinieneś dać rade. Taniej Cię wyjdzie wymiana silnika np. na 2.0 DTH niż ładowanie pieniędzy w ten, co i tak nie przyniesie skutku. Prawda jest taka, że 2.0 DTL to słabiutki silniczek (też taki mam niestety). Golfem z porównywalnym silnikiem 1,9 TDI (90KM) jeździ się znacznie lepiej, niby 8 koni wiecej, ale czuć różnicę. Mój wniosek z posiadania auta z takim silnikiem jest jeden: nigdy wiecej samochodu z silnikiem poniżej 100 koni. Pozdrawiam

szubrawy

Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 08 cze 2008, 11:25
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Częstochowa/Jaskrów
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: szubrawy »

tak chce doprowadzic na poczatku do mocy wyjsciowej furki ale nie wiem co jest grane silniki 1.7 isuzu ma 100km/h w 14 sek a ma mniej koni niz moj w sumie jest to moj pierwszy diesel wczesniej bawilem sie civicem 1.6 (90km seria) moze wiecie w jaki sposob podniesc mu przyspieszenie by dorownal chociaz astrze z isuzu 1.7 a pozniej lece w powazniejsze modyfikacje
Lewy pas gaz i płyne...

siboo

Astro-maniak
Posty: 133
Rejestracja: 30 mar 2008, 13:22
Imię: Łukasz
Auto: Astra J
Silnik: A14NET
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Bytom - Woźniki
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: siboo »

A po co wymieniac silnik kolego grzelo_sokolow skoro DTH od DTL rozni sie tylko brakiem intercolera ktory mozna kupic za 250 zl na allegro i stad te ok. 20 KM wiecej.

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

siboo pisze:A po co wymieniac silnik kolego grzelo_sokolow skoro DTH od DTL rozni sie tylko brakiem intercolera ktory mozna kupic za 250 zl na allegro i stad te ok. 20 KM wiecej.
Pisane bylo stetki razy ze DTH ma turbine z zagietym wylotem powietrza a DTL ma na wprost. Tak zeby tylko wpiac to nie bedzie pasowac no i jeszcze zmiana w kompie potrzebna ale to tez tak do konca nie jest pewne.

Co do braku mocy to sprawdzane byly bledy oraz parametry silnika pracujacego?

grzelo_sokolow

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 16 kwie 2008, 14:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: grzelo_sokolow »

I Ty kolego siboo zapewne kupiłeś już sobie na allegro taki IC za 250 zł, założyłeś go, wszystko pasowało jak ulał i teraz śmigasz mając 100 koni? Żeby o czymś pisać trzeba przynajmniej przejrzeć posty na ten temat, jeśli się nie zna tematu.

siboo

Astro-maniak
Posty: 133
Rejestracja: 30 mar 2008, 13:22
Imię: Łukasz
Auto: Astra J
Silnik: A14NET
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Bytom - Woźniki
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: siboo »

Nie, nie kupilem takiego IC bo jak dla mnie DTL wystarcza

ODPOWIEDZ