Zawór EGR w X17DTL
Zawór EGR w X17DTL
Mam pytanie do ludzi, którzy ściągali (czytaj czyścili) zawór EGR w silniku X17DTL czy w tym modelu jest jakaś uszczelka pod tym zaworem? Szukałem w necie, pytałem w sklepach i mechaników nikt nie wie , ostatnia szansa na forum, bo najbliższy serwis Opla mam we Wrocławiu a to ponad 100 km.
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: włocławek
- Kontakt:
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 01 lut 2008, 15:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 27 lip 2008, 20:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- manieck
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 lip 2008, 22:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
przy 110/h wlaczal i wylaczal mi sie EGR ktory zamoolal mi silnik przy 4000 obrotach,
dzis pzreczyscilem styki w czujniku, przeczyscilem zawor z ktorego kapalo olejem. nie ma tam zadnej uszczelki a odkreca sie go tylko 1 imbusem. Mocy przybyło a 5 min roboty.
przy odpalaniu i obrotach 5000 z wydechu na czarno dymi jak z lokomotywy.
filtry i olej wyminione10w40. przy hamowaniu juz mi kontrolka mroogala od poziomu oleju a od wymiany tylko 1000km....???
zlomowc auto, jechac do aso, czy ktos ma jeszcze jakies pomysly....???
co to za olej pod zaworem i dlaczego dymi?
dzis pzreczyscilem styki w czujniku, przeczyscilem zawor z ktorego kapalo olejem. nie ma tam zadnej uszczelki a odkreca sie go tylko 1 imbusem. Mocy przybyło a 5 min roboty.
przy odpalaniu i obrotach 5000 z wydechu na czarno dymi jak z lokomotywy.
filtry i olej wyminione10w40. przy hamowaniu juz mi kontrolka mroogala od poziomu oleju a od wymiany tylko 1000km....???
zlomowc auto, jechac do aso, czy ktos ma jeszcze jakies pomysly....???
co to za olej pod zaworem i dlaczego dymi?
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 01 lut 2008, 15:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
mi tez dymi ten typ tak ma..tym sie nie przejmuj mam combo z 2006 roku i jak wskoczy na 5 tys obrotu to tez dymi....zauwaz ze kazdy diesel dymi jak wskoczy na duze obroty czy to audi czy vw takze tym sie nie przejmuj......gorzej jakby dymil na szaro
[ Dodano: 2008-08-04, 16:17 ]
z tym dymieniem to ja tez wymienilem przepływke i duzo to pomoglo bo EGR sie zapychal przez niesprawna przeplywke
[ Dodano: 2008-08-04, 16:17 ]
z tym dymieniem to ja tez wymienilem przepływke i duzo to pomoglo bo EGR sie zapychal przez niesprawna przeplywke
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: włocławek
- Kontakt:
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 01 lut 2008, 15:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: włocławek
- Kontakt:
niby standard ale jak mechanikowi pow ze 0.5 litra na 1000 km to powiedział że coś nie tak jest no i pierścienie przepuszczały, zresztą z kim bym nie pogadał to każdy powiedział ze to nie jest normalne ze tyle oleju bierze. znajomy ma ML270 diesel i od wymiany do wymiany nic nie dolewa...
[External Link Removed for Guests]