Zawór EGR w X17DTL

Gość

Zawór EGR w X17DTL

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Mam pytanie do ludzi, którzy ściągali (czytaj czyścili) zawór EGR w silniku X17DTL czy w tym modelu jest jakaś uszczelka pod tym zaworem? Szukałem w necie, pytałem w sklepach i mechaników nikt nie wie :(, ostatnia szansa na forum, bo najbliższy serwis Opla mam we Wrocławiu a to ponad 100 km.

szatan1234

Astro-maniak
Posty: 72
Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: szatan1234 »

ja jak zdejmowałem EGR to żadnej uszczelki nie było... pozdro
[External Link Removed for Guests]

rafal278

Astro-maniak
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2008, 15:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: rafal278 »

nie ma zadnej uszczelki....zakladaj i jezdzij...pojedziesz do serwisu to ci beda kazali wymienic na nowy koszt w ASO to tylko 1200 :roll:

Z1_Borys

Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 27 lip 2008, 20:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: Z1_Borys »

mam pytanie czy ktoś przerabiał zaślepienie EGR w 2.0dtl ?

Gość

#5

Nieprzeczytany post autor: Gość »

piękne dzięki :)

Awatar użytkownika
manieck

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 29 lip 2008, 22:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: manieck »

przy 110/h wlaczal i wylaczal mi sie EGR ktory zamoolal mi silnik przy 4000 obrotach,
dzis pzreczyscilem styki w czujniku, przeczyscilem zawor z ktorego kapalo olejem. nie ma tam zadnej uszczelki a odkreca sie go tylko 1 imbusem. Mocy przybyło a 5 min roboty.
przy odpalaniu i obrotach 5000 z wydechu na czarno dymi jak z lokomotywy.
filtry i olej wyminione10w40. przy hamowaniu juz mi kontrolka mroogala od poziomu oleju a od wymiany tylko 1000km....???
zlomowc auto, jechac do aso, czy ktos ma jeszcze jakies pomysly....???
co to za olej pod zaworem i dlaczego dymi?

rafal278

Astro-maniak
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2008, 15:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: rafal278 »

mi tez dymi ten typ tak ma..tym sie nie przejmuj mam combo z 2006 roku i jak wskoczy na 5 tys obrotu to tez dymi....zauwaz ze kazdy diesel dymi jak wskoczy na duze obroty czy to audi czy vw takze tym sie nie przejmuj......gorzej :roll: jakby dymil na szaro

[ Dodano: 2008-08-04, 16:17 ]
z tym dymieniem to ja tez wymienilem przepływke i duzo to pomoglo bo EGR sie zapychal przez niesprawna przeplywke

szatan1234

Astro-maniak
Posty: 72
Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: szatan1234 »

wiesz co z tym olejem to tak nieciekawie że tak szybko ubywa. ja teraz pierscienie wymieniłem splanowałem głowicę bo też mi olej brał no i zobaczymy jak będzie bo teraz to musi się wszystko ułożyć dotrzeć...
[External Link Removed for Guests]

rafal278

Astro-maniak
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2008, 15:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: rafal278 »

no mi tez wzial oleju ale tak 1 litr na 2500 km z tego co wiem to w oplu standart z braniem oleju

szatan1234

Astro-maniak
Posty: 72
Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: szatan1234 »

niby standard ale jak mechanikowi pow ze 0.5 litra na 1000 km to powiedział że coś nie tak jest no i pierścienie przepuszczały, zresztą z kim bym nie pogadał to każdy powiedział ze to nie jest normalne ze tyle oleju bierze. znajomy ma ML270 diesel i od wymiany do wymiany nic nie dolewa...
[External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ