Zawór EGR w X17DTL

Michal

Astro-maniak
Posty: 264
Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
Auto: Astra H, G
Silnik: z19dth i z22se
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: Michal »

Mi przy 5 tysiacach nie dymi puscza dyma tylko jak sie go kopnie albo jezdzi ekonimicznie a potem chce sie przyśpieszyć ostro a szary lekki dymek to chyba ok gorzej jak jest czarny :? ?

rafal278

Astro-maniak
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2008, 15:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: rafal278 »

to musze to sprawdzic....moze faktycznie cos z pierscieniami...troche mi sie poci na usczelce od glowicy tak jakby ...moze to przez to bierze olej

[ Dodano: 2008-08-05, 19:26 ]
a czarny dym z dieslu to normalne gorzej jak by byl taki szarawo niebieski

Awatar użytkownika
manieck

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 29 lip 2008, 22:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: manieck »

wczoraj bylem u ropologa zapytal o auto i od razu sam krzyknal co go boli.
powiedzial jednoznacznie ze trzeba zaslepic zawoor egr, polskie paliwo jest goowno warte i zasmieca caly uklad wydechowy wiec po co te smieci spowrotem wpychac do silnika??!!!
zaproponowal mi dolewac do paliwa MIXOL ws. 1/10. za zaslepke biora 70pln. wymienisz pierscienie a i tak bedzie to samo...
jesli zawory sa ponadpalane to najczestrzym objawem jest dooze spalanie...PANOWIEdam znac za 1000km czyli za tydzien..
koniec z kapitalnymi remontami silnika! mooj dziadek w warszawce nie robil kapitalki a tu technika poszla do przodu o milion lat i niby trzeba robic!
wlasnie o niby, bo sie wszyscy tak znaja...

rafal278

Astro-maniak
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2008, 15:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: rafal278 »

no wlasnie.........masz racje technika poszla a tutaj sie takie rzeczy dzieją...jaj juz sam niewiem....bierze mi tego oleju troche i co tu robic??? zadzwonilem dzisiaj do mechaniora to powiedzial ze nie pierscienie tylko cos moze byc z turbiną..takze jak turbina to tylko wziasc i sprzedac ale szkoda mi tej asterki bo pozatym to wszystko idealnie chodzi mam nadzieje ze to nie turbina.....

szatan1234

Astro-maniak
Posty: 72
Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: szatan1234 »

a jak z mocą słaba jest bo jak słaba to może być turbina już się rozszczelnia i tyle ale jak spadku mocy zauwazalnego nie ma to ja bym na pierscienie stawial... regeneracja turbiny ok 1000 zl chyba jak cos bo mi mechanik powiedział że ma jakiegoś speca gdzie za 1000 odnawia turbinki...pozdro
[External Link Removed for Guests]

rafal278

Astro-maniak
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2008, 15:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: rafal278 »

za mocna to nie jest.....ale guma zapiszczy przy ruszaniu...takze niewiem

marp

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 25 lip 2008, 12:21
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: marp »

Koledzy,

Przeczyściłem zawór (był tak uwalony, że aż trzeba było użyć szczotki drucianej) z nadzieją,
że nie wyskoczy mi ponownie CE, tu dziś ku mojemu rozczarowaniu ponownie sie zapalił.

Czy w takim przypadku zawór kwalifikuje się do wymiany?
Czy coś może mieć jeszcze wpływ na pojawianie się błędu o złej recylkulacji,
chciałbym uniknąć daremnego kupowania EGRu jeśli się okaże, że to nie zawór.

Tak na marginesie to mam oplowskiego diesla 1,7 dtl

Pomocy !!! :|

szatan1234

Astro-maniak
Posty: 72
Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: szatan1234 »

Chłopaki mam pytanie czy ten egr poinien się wciskać tzn jak się go wyjmie to ten element co wystaje czy powinien sie wciskac... pozdro
[External Link Removed for Guests]

rafal278

Astro-maniak
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2008, 15:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: rafal278 »

powinien sie wciskac wlasnie jezeli sie nie wciska to jest zasyfiony i dlatego sa z nim problemy musisz go dokladnie przeczyscic......on sie wtedy zawiesza jak sie nie wciska i kopci oraz pali sie kontrolka check.........a jak bedziesz jezdzil na zawieszonym to w niedlugim czasie pojdzie przepływomierz ......

marp

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 25 lip 2008, 12:21
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#20

Nieprzeczytany post autor: marp »

Czy w silniku oplowskim 1.7 dtl znajduje sie jakis czujnik sterujacy polozeniem zaworu?
Jesli tak to gdzie sie on znajduje?

Pzdr.
marp

ODPOWIEDZ