Zawór EGR w X17DTL
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
- Auto: Astra H, G
- Silnik: z19dth i z22se
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 01 lut 2008, 15:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
- manieck
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 lip 2008, 22:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
wczoraj bylem u ropologa zapytal o auto i od razu sam krzyknal co go boli.
powiedzial jednoznacznie ze trzeba zaslepic zawoor egr, polskie paliwo jest goowno warte i zasmieca caly uklad wydechowy wiec po co te smieci spowrotem wpychac do silnika??!!!
zaproponowal mi dolewac do paliwa MIXOL ws. 1/10. za zaslepke biora 70pln. wymienisz pierscienie a i tak bedzie to samo...
jesli zawory sa ponadpalane to najczestrzym objawem jest dooze spalanie...PANOWIEdam znac za 1000km czyli za tydzien..
koniec z kapitalnymi remontami silnika! mooj dziadek w warszawce nie robil kapitalki a tu technika poszla do przodu o milion lat i niby trzeba robic!
wlasnie o niby, bo sie wszyscy tak znaja...
powiedzial jednoznacznie ze trzeba zaslepic zawoor egr, polskie paliwo jest goowno warte i zasmieca caly uklad wydechowy wiec po co te smieci spowrotem wpychac do silnika??!!!
zaproponowal mi dolewac do paliwa MIXOL ws. 1/10. za zaslepke biora 70pln. wymienisz pierscienie a i tak bedzie to samo...
jesli zawory sa ponadpalane to najczestrzym objawem jest dooze spalanie...PANOWIEdam znac za 1000km czyli za tydzien..
koniec z kapitalnymi remontami silnika! mooj dziadek w warszawce nie robil kapitalki a tu technika poszla do przodu o milion lat i niby trzeba robic!
wlasnie o niby, bo sie wszyscy tak znaja...
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 01 lut 2008, 15:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
no wlasnie.........masz racje technika poszla a tutaj sie takie rzeczy dzieją...jaj juz sam niewiem....bierze mi tego oleju troche i co tu robic??? zadzwonilem dzisiaj do mechaniora to powiedzial ze nie pierscienie tylko cos moze byc z turbiną..takze jak turbina to tylko wziasc i sprzedac ale szkoda mi tej asterki bo pozatym to wszystko idealnie chodzi mam nadzieje ze to nie turbina.....
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: włocławek
- Kontakt:
a jak z mocą słaba jest bo jak słaba to może być turbina już się rozszczelnia i tyle ale jak spadku mocy zauwazalnego nie ma to ja bym na pierscienie stawial... regeneracja turbiny ok 1000 zl chyba jak cos bo mi mechanik powiedział że ma jakiegoś speca gdzie za 1000 odnawia turbinki...pozdro
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 01 lut 2008, 15:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 lip 2008, 12:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Koledzy,
Przeczyściłem zawór (był tak uwalony, że aż trzeba było użyć szczotki drucianej) z nadzieją,
że nie wyskoczy mi ponownie CE, tu dziś ku mojemu rozczarowaniu ponownie sie zapalił.
Czy w takim przypadku zawór kwalifikuje się do wymiany?
Czy coś może mieć jeszcze wpływ na pojawianie się błędu o złej recylkulacji,
chciałbym uniknąć daremnego kupowania EGRu jeśli się okaże, że to nie zawór.
Tak na marginesie to mam oplowskiego diesla 1,7 dtl
Pomocy !!!
Przeczyściłem zawór (był tak uwalony, że aż trzeba było użyć szczotki drucianej) z nadzieją,
że nie wyskoczy mi ponownie CE, tu dziś ku mojemu rozczarowaniu ponownie sie zapalił.
Czy w takim przypadku zawór kwalifikuje się do wymiany?
Czy coś może mieć jeszcze wpływ na pojawianie się błędu o złej recylkulacji,
chciałbym uniknąć daremnego kupowania EGRu jeśli się okaże, że to nie zawór.
Tak na marginesie to mam oplowskiego diesla 1,7 dtl
Pomocy !!!
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: włocławek
- Kontakt:
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 01 lut 2008, 15:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
powinien sie wciskac wlasnie jezeli sie nie wciska to jest zasyfiony i dlatego sa z nim problemy musisz go dokladnie przeczyscic......on sie wtedy zawiesza jak sie nie wciska i kopci oraz pali sie kontrolka check.........a jak bedziesz jezdzil na zawieszonym to w niedlugim czasie pojdzie przepływomierz ......
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 lip 2008, 12:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: