Mała moc na niskich biegach
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 08 kwie 2008, 21:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Zdecydowanie poprawia mi sie samopoczucie na wiesc,ze nie jestem z tym problemem sam. Nie oznacza to rozwiazania problemu,ale zaczynam niesmialo przypuszczac ze jednak nie mam urojen i to nie ja kwalifikuje sie do lekarza tylko moj samochod. Jeszcze parer dni i moze wiecej ludzi sie pojawi, a moze jakies cenne info. Ktos gdzies pisal o podobnej kwestii i mowil ze to cewka padla. Moze te objawy sa z tym zwiazane...
-
- Posty: 395
- Rejestracja: 24 lis 2007, 23:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Ja swego czasu w Zafirze 1,8 miałem podobny problem i jeszcze nie schodziła tak płynnie z obrotów przy puszczaniu gazu,pomogło przeczyszczenie przepustnicy.Ale z tego co pamiętam to lubiła jak się ostrzej dało gazu.
Filtr powietrza i paliwa też bym sprawdził.
Pozdr.
Filtr powietrza i paliwa też bym sprawdził.
Pozdr.
[External Link Removed for Guests]
Bixenony tańczą tańczą tańczą tańczą tańczą tańcza tańczą tańczą Bixenony
Bixenony tańczą tańczą tańczą tańczą tańczą tańcza tańczą tańczą Bixenony
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 08 kwie 2008, 21:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Kolejny istotny element podales - nie schodzi plynnie z obrotow tez. Zauwazylem,ze dluzej trzyma obroty po zmianie biegu i jak spuszcza to wtedy bez szrpniecia mozna zrobic dodanie gazu. Czyli jak wrzucasz sprzeglo to trzeba go jakby podtrzymac na gazie przy wycisnieciu sprzegla bo jak nie dodasz gazu jest bujniecie/zadlawienie. Ciezko opisac to zjawisko jak ktos nie widzi podczas jazdy.
Filtry zmieniane 6tys temu,ale pamietam ze przed zmiana to samo bylo.
Filtry zmieniane 6tys temu,ale pamietam ze przed zmiana to samo bylo.
- labondz
- Posty: 13
- Rejestracja: 04 sie 2008, 19:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
hmmm ja przepustnice czyściłem i faktycznie poprawiło się (chociaż czyściłem prawie wszystko:) ale jak już pisałem to jeszcze nie jest to !!! myślałem o filtrze paliwa ale jak piszecie że wymienialiście i nic !!! to znowu brakuje mi pomysłów!!!! może przepływomierz, ja go tylko czyściłem ale jak jest uszkodzony to czyszczenie nic nie pomoże.
w poniedziałek jadę do "fachowca" od opli może pomoże:)
w poniedziałek jadę do "fachowca" od opli może pomoże:)
-
- Posty: 395
- Rejestracja: 24 lis 2007, 23:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Ogólnie to pomyślałbym jeszcze nad WD-40 czy czym innym popsikać na linki,śruby i pancerze w moim odczuciu to linka gdzieś się przycinała.Niestety nie wiem co dokładnie było robione,bo problem u mnie wystąpił po jakichś 100tys.km,zgłosiłem na przeglądzie,powiedzieli,że przeczyścili przepustnice.potem do 180tys.km już się nie powtórzył ten problem.
Pozdr.
Pozdr.
[External Link Removed for Guests]
Bixenony tańczą tańczą tańczą tańczą tańczą tańcza tańczą tańczą Bixenony
Bixenony tańczą tańczą tańczą tańczą tańczą tańcza tańczą tańczą Bixenony
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 08 kwie 2008, 21:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
-
- Posty: 395
- Rejestracja: 24 lis 2007, 23:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
hmm..Może się dławi bo bieg za szybko?Ja zazwyczaj następny dawałem przy +/-4tys.(przy umiarkowanej jeździe).A więcej gazu przy ruszaniu,hmm..to też kwestia nawyku.
Powdzenia w rozwikłaniu problemu.
Powdzenia w rozwikłaniu problemu.
[External Link Removed for Guests]
Bixenony tańczą tańczą tańczą tańczą tańczą tańcza tańczą tańczą Bixenony
Bixenony tańczą tańczą tańczą tańczą tańczą tańcza tańczą tańczą Bixenony
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 05 sie 2008, 21:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław / Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 03 cze 2008, 22:22
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Slask
- Kontakt:
Witam.mam ten sam problem co wy panowie.Na wstecznym mi czesto auto gasnie...A na 1 i 2 muli i szarpie przy ruszaniu.Slyszalemz e to moze byc kwestia cylindrow ze samochod nie pali na wszystkie cylindry.Tak mnie poi9nformowal jeden z forumowiczow.Tez bym musial wpasc do mechanika zdiagnozowac problem.Jestem tez po wymianie wszystkich filtrow...
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 08 kwie 2008, 21:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Moja dzisiaj idzie do ASO, więc trzymajmy kciuki żeby znaleźli. Dzisiaj z ciekawości przejechałem się taką samą Astrą i rezultat jest jednoznaczny: mojej coś dolega. Tamta nie miała objawów.
[ Dodano: 2008-08-13, 21:43 ]
No i po wizycie w serwisie. Efekt? Ten sam:(
Czyszczenie przepustnicy, diagnostyka silnika nie wykazała żadnych błędów, cewki ok i wszystkie inne głupoty z silnikiem rzekomo ok. Silnikiem nadal buja, co potwierdził pan od serwisu. Znaleźli dodatkowo naderwaną poduszkę silnika i po konsultacjach padła diagnoza że to ona może bujać. Umówiony jestem na wymianę 2 poduszek pod silnikiem (przednia i tylna, boczne zostają), co wg nich powinno rozwiązać temat. Niby mam wiarę, że pomoże ale ziarnko niepewności zostało również zasiane. Jutro jak zdążę pojadę do jeszcze innego mechanika, który na co dzień "psuje" Ople i może ten postawi własną diagnozę.
PS. Przy okazji potwierdzono, że w silniku 16XE nie zaślepia się EGR, a jedynie w 1.6 8zaworowym. Tymczasem rok temu na przeglądzie w ASO w Zamościu chłopaki opracowali własny patent i zaślepili mi EGR i wgrali jakiś program obchodzący czujnik. No i komu tu wierzyć? Tym, co mówią że można zaślepić i nie szkodzi niczemu, czy tym którzy twierdzą że nie...? A ty biedny człowieku płać za te eksperymenty i płacz...
[ Dodano: 2008-08-13, 21:43 ]
No i po wizycie w serwisie. Efekt? Ten sam:(
Czyszczenie przepustnicy, diagnostyka silnika nie wykazała żadnych błędów, cewki ok i wszystkie inne głupoty z silnikiem rzekomo ok. Silnikiem nadal buja, co potwierdził pan od serwisu. Znaleźli dodatkowo naderwaną poduszkę silnika i po konsultacjach padła diagnoza że to ona może bujać. Umówiony jestem na wymianę 2 poduszek pod silnikiem (przednia i tylna, boczne zostają), co wg nich powinno rozwiązać temat. Niby mam wiarę, że pomoże ale ziarnko niepewności zostało również zasiane. Jutro jak zdążę pojadę do jeszcze innego mechanika, który na co dzień "psuje" Ople i może ten postawi własną diagnozę.
PS. Przy okazji potwierdzono, że w silniku 16XE nie zaślepia się EGR, a jedynie w 1.6 8zaworowym. Tymczasem rok temu na przeglądzie w ASO w Zamościu chłopaki opracowali własny patent i zaślepili mi EGR i wgrali jakiś program obchodzący czujnik. No i komu tu wierzyć? Tym, co mówią że można zaślepić i nie szkodzi niczemu, czy tym którzy twierdzą że nie...? A ty biedny człowieku płać za te eksperymenty i płacz...