Max 2tys obrotów pózniej zaczyna przerywac diesel 2.0 DI
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 14 lip 2008, 7:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 09 mar 2008, 18:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
no i mam stara pompę wszystko tak jak na poczatku układ paliwa sprawdzony pociągnołem z osobnego zbiornika paliwo z i dalej to samo, rozkreciłem układ wydechowy przed katalizatorem i dalej to samo, jedno co zauwazyłem ze jak pociagnołem z osobnego zbiornika i trzymałem go nad silnikiem to paliwo samo zchodziło ze zbirnika tak chyba nie powinno być no nie ??
ASTRA albo ASTRA, albo nic...
[External Link Removed for Guests]
Moja Asterka [External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Moja Asterka [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 25 sie 2008, 15:22
- Imię: Adams
- Auto: ASTRA G
- Silnik: Y17DT
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kolego sprawdz przewód gumowy idący miedzy intercoolerem a turbiną. Miałem to samo max 2000 obr i dalej buczenie jakbym tira holował i szarpanie. Mój był peknięty, pokleilem go taśmą PATEX do 4 barów i narazie jest ok. Kreci sie na 4500 bez problemów... Z tym szarpaniem to może być zabrudzony filtr paliwa (syf w nim coś przytyka i nie przeplywa dostateczna dawka paliwa). Sprawdz to bo to groszowe sprawy...
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 09 mar 2008, 18:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 11:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
ice, a sprawdzałeś filtr paliwa? u mnie też sie auto dławiło na 2.5tyś obrotów i okazało sie że już bardzo dawno filtr nie był wymieniany (40tyś km ) i potwierdzam tak jak poprzednicy zaczynaj od najtańszych i najprostrzych wymian/ napraw a dopiero jak to nie pomoże to wymiana pompki wtrysku
I teraz dam ci jeszcze maly prezent masz tu numer do człowieka który naprawia takie rzeczy jak pompy wtrysku i układ paliwowy. Zadzwoń do niego a może pomoże. Mi wymienił sam sterownik pompy za 1300zł a wszyscy kazali wymieniać całą pompke za 3tyś ;/
numer telefonu do niego ma własną firme Mototronic z wawy: 507419859
I teraz dam ci jeszcze maly prezent masz tu numer do człowieka który naprawia takie rzeczy jak pompy wtrysku i układ paliwowy. Zadzwoń do niego a może pomoże. Mi wymienił sam sterownik pompy za 1300zł a wszyscy kazali wymieniać całą pompke za 3tyś ;/
numer telefonu do niego ma własną firme Mototronic z wawy: 507419859
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 09 mar 2008, 18:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 11:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 14 lip 2008, 7:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 09 mar 2008, 18:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
MusZi, nie dzwoniłem bo sterownik został włożony do innej pompy astry i i chodziła więc sterownik jest ok, farow, szukałem lewego powietrza nawet minąłem zbiornik paliwa i filtr, podłączyłem paliwo z osobnego zbiornika i dalej było to samo rozkręciłem tłumik pzred katalizatorem bo myślałem ze jest zapchany no nic dalej wiec juz chyba nic nie zostaje tylko uszkodzenie mechaniczne pompy jedę w poniedziałek i naprawa ma kosztować od 800 do 2200 zł :/
ASTRA albo ASTRA, albo nic...
[External Link Removed for Guests]
Moja Asterka [External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Moja Asterka [External Link Removed for Guests]