Max 2tys obrotów pózniej zaczyna przerywac diesel 2.0 DI

ice

Astro-maniak
Posty: 107
Rejestracja: 09 mar 2008, 18:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Max 2tys obrotów pózniej zaczyna przerywac diesel 2.0 DI

#1

Nieprzeczytany post autor: ice »

Witajcie, dziś w czasie powrotu z pracy astra nagle zgasła, po odpaleniu wszystko ładnie chodzi lecz max to 2tys obrotów a potem silnik dostaje dziwnych drgawek i przerywa puszczam gaz i wraca na wolne obroty i ładnie chodzi, nie swieci się zadna kontrolka nie dymi na kompie nic nie pokazało nowy jest egr i przepływka :/ macie jakies pomysły co to ?? przypomne silnik diesel 2,0 di 84kM.

Dzięki za odp
Pozdrawiam
ASTRA albo ASTRA, albo nic...
[External Link Removed for Guests]
Moja Asterka [External Link Removed for Guests]

grzelo_sokolow

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 16 kwie 2008, 14:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: grzelo_sokolow »

Witam!

Spotkałem się z takim przypadkiem. Astra 2.0 DTI którą chciałem kupić też miała takie objawy. Na początku na wyższych obrotach (ok. 4 tys.) odcinało paliwo, zaczynała przerywać. Po kilkunastu przejechanych kilometrach te graniczne obroty się obniżyły i już powyżej 1,5 tys. zaczynało szarpać. Sprzedawca (handlarz) sam był zaskoczony tym faktem. Astra też w pewnym momencie zgasła, ale potem odpaliła. Po podłączeniu pod komputer okazało się, że to pompa paliwa. Oby w Twoim przypadku tak nie było.
P.S. Dla ścisłości Astra 2.0 DI ma 82 KM.

ice

Astro-maniak
Posty: 107
Rejestracja: 09 mar 2008, 18:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: ice »

grzelo_sokolow, a kontrolka silnika sie wtedy zaswieciła ??


P.S. no fakt :D zle napisałem ma 82 ale wstyd :oops:
ASTRA albo ASTRA, albo nic...
[External Link Removed for Guests]
Moja Asterka [External Link Removed for Guests]

grzelo_sokolow

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 16 kwie 2008, 14:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: grzelo_sokolow »

Kontrolka się nie świeciła ......... bo była odłączona. W przeciwnym wypadku by się świeciła. O mały włos bym sobie strzelił samoboja kupując ten samochód. Poszedłem już pisać umowę podczas gdy brat został w samochodzie i zaczął z nudów przeglądać książke od niego i doszedł, że ta kontrolka po przekręceniu zapłonu się nie zapala. Tak jak pisałem, najpierw przerywała przy 4 tys., a w ciągu dosłownie kilkudziesięciu przejechanych kilometrów (jadąc na serwis) zaczęła przerywać już od 1,5 tys.

ice

Astro-maniak
Posty: 107
Rejestracja: 09 mar 2008, 18:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: ice »

grzelo_sokolow, mi sie nie swieci a wiem ze jest sprawna bo jak odłacze przepływke to zaraz sie zapali i wywala błąd na kompie a tak to nic ani bład egr nic wszystko sprawne a przerywa moze paliwo ale na bp tankowałem wiec raczej odpada :/
ASTRA albo ASTRA, albo nic...
[External Link Removed for Guests]
Moja Asterka [External Link Removed for Guests]

grzelo_sokolow

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 16 kwie 2008, 14:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: grzelo_sokolow »

W takim razie jest szansa, że to nie pompa. Nie wiem jak Ci pomóc, moja wiedza na ten temat się kończy. Jaki masz przebieg aktualnie?

ice

Astro-maniak
Posty: 107
Rejestracja: 09 mar 2008, 18:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: ice »

aktualnie mam 140tys jakos po głowie chodzi mi turbina ze to jest jej koniec :/
ASTRA albo ASTRA, albo nic...
[External Link Removed for Guests]
Moja Asterka [External Link Removed for Guests]

grzelo_sokolow

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 16 kwie 2008, 14:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: grzelo_sokolow »

Moim skromnym zdaniem to nie turbina, nie te objawy. Gdyby turbina się nie załączała, to na logikę rzecz biorąc, samochód byłby mułowaty i wolny (tak jak ma to miejsce na niskich obrotach) ale nie powodowało by to dławienia się silnika i przerywania. Myśle, że przyczyn takiego stanu rzeczy może być co najmniej kilka. Może później ktoś bardziej obeznany zabierze głos.

ice

Astro-maniak
Posty: 107
Rejestracja: 09 mar 2008, 18:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: ice »

grzelo_sokolow, no racja :oops: kiedys miałem podobne objawy to był egr i przwód z podcisnienia przetarty a teraz mam nowy egr i wszystkie przewody nowe, ogladałem przed chwilka astre i po wyłączeniu strasznie syczy przy zaworkach przy aku wiec to juz jakis trop no ale gdyby był jeden uszkodzony byłaby kontrolka i jak odepnę kostkę to sie zapala, czekam na mechanika teraz i jak cos wyjdzie napisze :) mam tylko nadzieje ze to nie pampa :(
ASTRA albo ASTRA, albo nic...
[External Link Removed for Guests]
Moja Asterka [External Link Removed for Guests]

grzelo_sokolow

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 16 kwie 2008, 14:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: grzelo_sokolow »

Zyczę Ci żeby to nie była pompa. Po wizycie mechanika napisz co jest, sam jestem ciekawy, a i na przyszłość może się przydać w końcu u siebie mam ten sam silnik.

ODPOWIEDZ