X17DTL - problem z odpalaniem

farow

Astro-maniak
Posty: 106
Rejestracja: 14 lip 2008, 7:55
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: farow »

Może być źle włożony filtr i zapowietrzony układ. Wtedy wlasnie czekałbys az zaciagnie paliwo bo by Ci sie cofało. Możliwe przy objawach ktore opisujesz. Sprobuj zgasic samochod i od razu odpalic, zanim paliwo zdazy cofnac sie z ukladu i zobacz czy zapali lepiej :)

mazee

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 24 lip 2008, 11:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: WPR/RST/SG
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: mazee »

jezdze juz tydzien z nieodpalajacym autem bo zaden mechanik nie chce sie brac za diesla podejrzewajac cos z wtryskami, poza tym sa takie kolejki, ze jestem w szoku ile aut czeka na naprawe, jestem umowiony dopiero na piatek i bedziemy przestawiac kat zaplonu, z tego co sie dowiedzialem to uklad paliwowy powinien sie od jezdzenia juz dawno sam odpowietrzyc wiec cofanie paliwa lub zapowietrzony uklad zostaly wstepnie wykluczone, podejrzenie padlo wlasnie na zalewajace wtryski, wyglada to tak, ze silnik paliwo dostaje bo po zapaleniu buchnie dymem z nadmiaru zgromadzonego paliwa, zaraz po zgaszeniu odpali w miare szybko ale jak juz dluzej postoi to nie, sprawdzimy na komputerze bledy bo po dluzszym kreceniu pojawia mi sie kontrolka check engine i gasnie po przejechaniu kilkunastu metrow
po naprawie napisze co bylo powodem problemow z odpalaniem

farow

Astro-maniak
Posty: 106
Rejestracja: 14 lip 2008, 7:55
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: farow »

Kolego, to co piszesz to klasyczny objaw cofania paliwa! :)
Zapowietrzaony nie musi byc, ale np slabo dociagniete opaski zaciskowe, uszkodzone przewody, nieszczelny filtr itp :) Zaraz po zgaszeniu odpala, ale jak postoi to juz paliwo cofa sie z ukladu i musisz dlugo krecic zanim napompuje nowego! :) Jaki masz kolor tych spalin po odpaleniu przy takim długim kreceniu?! :)
Sproboj zalozyc przejrzysty przewod paliwowy od filtra paliwa i obserwuj czy po zgaszeniu autka i pozniej po kilku godzinach przy opdalaniu nie lataja sobie w nim pęcherzyki powietrza :)

mazee

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 24 lip 2008, 11:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: WPR/RST/SG
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: mazee »

autko zyje :)
w niejednym zakladzie straszono mnie wymiana sterownika pompy wtryskowej lub samej pompy (blad 1335) okazalo sie, ze wystarczylo ustawic pompe wtryskowa (kat wtrysku) i autko jezdzi jak nowe :)
polecam BOSH SERVICE Pawlik na posaniu k. Stalowej Woli za fachowa obsluge i przywrocenie do zycia samochodu bez zbednej wymiany pompy wtryskowej, czasami warto zaplacic pare zlotych wiecej za profesjonalizm

Awatar użytkownika
look4sz

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 24 lut 2009, 0:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: look4sz »

a jeżeli paliwo faktycznie się cofa to w jaki sposób się to naprawia i jaki jest tego koszt?

dziadek1982

Astro-maniak
Posty: 1210
Rejestracja: 08 sie 2008, 22:57
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: dziadek1982 »

jeżeli cofa się paliwo to trzeba sprawdzić lub ewentualnie wymienić przewody paliwowe.
Jest tez rozwiązanie aby założyc zawór zwrotny który zapobiega cofaniu paliwa.
Jednak nie wiem jak to tam jest dokladnie.
CB: Lafayette Zeus + antena Lafayette ML-145

ODPOWIEDZ