piszczy pasek od alternatora

Awatar użytkownika
ExTaSyE1

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 17 sie 2008, 13:36
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Rzym
Kontakt:

piszczy pasek od alternatora

#1

Nieprzeczytany post autor: ExTaSyE1 »

Witam wszystkich uzytkownikow forum. Mam takie pytanie, ostatnio w mojej astrze wymienilem paski od klimy i alternatora, i po tej wymianie za kazdym razem jak odpalam auto to przez okolo 1 minute piszczy pasek a pozniej przestaje i jest ok. Co to moze byc? Czy zle mi te paski zalozyli czy to tak ma byc?? Z gory dzieki za pomoc.

Struna

Astro-maniak
Posty: 1562
Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
Imię: Artur
Auto: AG
Silnik: Y20DTH
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

#2

Nieprzeczytany post autor: Struna »

Wymień napinasz paska. Miałem to samo. Możesz próbować wymienić samą rolkę napinacza, ale na rynku jest jedynie polski zamiennik (oryginalna rolka jest dostępna jedynie z całym napinaczem), który o ile pomoże to nie na długo.
Oryginalny napinacz (nie w ASO) kosztuje z tego co pamiętam około 150zł

Piszę o 20dth, ale jak dokładnie jest w 1.7 to nie wiem. W każdym razie myślę że to napinacz.
Obrazek

farow

Astro-maniak
Posty: 106
Rejestracja: 14 lip 2008, 7:55
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: farow »

Albo po prostu napnij mocniej pasek... :) Czasem wystarcza ;)

Awatar użytkownika
ExTaSyE1

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 17 sie 2008, 13:36
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Rzym
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: ExTaSyE1 »

farow pisze:Albo po prostu napnij mocniej pasek... :) Czasem wystarcza ;)
Tak wlasnie zrobilem i pomoglo :) THx

farow

Astro-maniak
Posty: 106
Rejestracja: 14 lip 2008, 7:55
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: farow »

Czsem najprostsze rozwiazania sa najlepsze ;) Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Nie ma to jak na pracujacym silniku kawalkiem twardej smoly do paska dotknac. Bedzie trzymac nawet jak poleje sie woda. To jest stara metoda naszych dziadkow jak i stolarzy.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

ODPOWIEDZ