Uszczelniacze przekładni kierowniczej
- CzarnyPerkoz696
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 lut 2008, 16:50
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
-
- Posty: 298
- Rejestracja: 28 gru 2007, 12:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: kożuchów
- Kontakt:
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 sie 2008, 13:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
Witam.
Tu spróbuję się podpiąć.
Planuję samodzielnie zmienić przekładnie i proszę o instrukcje.
Moja maglownica jest w rozsypce i planuję jej wymianę, lecz chciałbym zaoszczędzić na kosztach robocizny i planuję wymienić ją samemu.
Może ktoś jest w stanie zamieścić opis czynności krok po kroku, na co trzeba uważać itd. Jest to przekładnia bez wspomagania w astra f.
będę b. wdzięczny
Z góry dzięki
Tu spróbuję się podpiąć.
Planuję samodzielnie zmienić przekładnie i proszę o instrukcje.
Moja maglownica jest w rozsypce i planuję jej wymianę, lecz chciałbym zaoszczędzić na kosztach robocizny i planuję wymienić ją samemu.
Może ktoś jest w stanie zamieścić opis czynności krok po kroku, na co trzeba uważać itd. Jest to przekładnia bez wspomagania w astra f.
będę b. wdzięczny
Z góry dzięki
Zapinaj pasy...zawsze!!
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 14 lip 2008, 7:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 sie 2008, 13:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
A mogę odkręcić całe drążki przy przekłądni?? Czy musze się bawić w wykręcanie gałek??
Wyciąganie dołem jest wygodniejsze?? A nie trzeba przypadkiem opuszczać silnika, bo i z takimi inf. sie spotkałem.
Da się to górą wytargać koło prawego nadkola??
Auto musi być oczywiście podniesione do tej roboty, nie??
Wyciąganie dołem jest wygodniejsze?? A nie trzeba przypadkiem opuszczać silnika, bo i z takimi inf. sie spotkałem.
Da się to górą wytargać koło prawego nadkola??
Auto musi być oczywiście podniesione do tej roboty, nie??
Zapinaj pasy...zawsze!!
- sioker
- Posty: 12
- Rejestracja: 06 cze 2008, 18:53
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt:
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 10 maja 2007, 15:08
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: manchester
- Kontakt:
W 95% przypadkow to kwestia ogumienia. Opony moga byc zle wywazone,nadmiernie zuzyte lub z defektem(dotyczy glownie uzywek), lub miec za niskie cisnienie powietrza. Przyczyna moga byc tez krzywe tarcze lub naprawde graniczne zuzycie amorow. Jesli miales wywazane wszyskie kola to sprobuj przelozyc tyl na przod i zobaczyc jak bedzie. Mialem cieknaca przekladnie w F-ce,a kierownica ani drgnela nawet przy wiekszych predkosciach niz 100,ale jesli dotego dochodzi "luz" w kierownicy to trudno powiedziec.
Zacznij od przekladki koszt zerowy,a moze cos sie wyjasni.
pozdro
aha: orty orty orty!!!! wstyd kolego
Zacznij od przekladki koszt zerowy,a moze cos sie wyjasni.
pozdro
aha: orty orty orty!!!! wstyd kolego
- sioker
- Posty: 12
- Rejestracja: 06 cze 2008, 18:53
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt:
Próbowałem juz przekładać opony nawet trzy komplety opon miałem juz założone z przodu i bez rezultatów dalej to samo! Musze dzisiaj jeszcze zobaczyć czy mam pirscienie dystansowe o wyczytałem że to tyrz może być przyczyna jak jest za duży luz na śróbach. Ide sprawdzić
dzięki pozdrawiam.
[ Dodano: 2009-01-25, 12:40 ]
Wczoraj postawiłem auto na klockach i pozpędziłem go do 140 km\h i okazało się ze mam duże bicie w lewym przednim kole od strony kierowcy ale zauważyłem ze mam duży luz na półośce gdy ruszam do góry naduł i niewiem czy tam powinien być jakiś luz czy nie bo mechanik powiedział za mam skrzyie biegów do wymiany i z tego mam te bicia ne kierownicy. proszę o rade jak ktoś wie coś na ten temat.
Z góry dzękuje!
dzięki pozdrawiam.
[ Dodano: 2009-01-25, 12:40 ]
Wczoraj postawiłem auto na klockach i pozpędziłem go do 140 km\h i okazało się ze mam duże bicie w lewym przednim kole od strony kierowcy ale zauważyłem ze mam duży luz na półośce gdy ruszam do góry naduł i niewiem czy tam powinien być jakiś luz czy nie bo mechanik powiedział za mam skrzyie biegów do wymiany i z tego mam te bicia ne kierownicy. proszę o rade jak ktoś wie coś na ten temat.
Z góry dzękuje!
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 14 lip 2008, 7:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt: