Uszczelniacze przekładni kierowniczej

Awatar użytkownika
CzarnyPerkoz696

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 06 lut 2008, 16:50
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: CzarnyPerkoz696 »

To ja sie podepne do tematu. Mam wymienic plyn do wspomagania i chcialbym sie dowiedziec jak to jest w Asterkach II. Rocznik 1998, to jest wspomaganie elektryczne czy mechaniczne?

tomala72

Astro-maniak
Posty: 298
Rejestracja: 28 gru 2007, 12:18
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: kożuchów
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: tomala72 »

normalna hydrauliczna przekładnia tylko sama pompa ma napęd elektryczny.

Cubuś

Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 15 sie 2008, 13:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: Cubuś »

Witam.
Tu spróbuję się podpiąć.
Planuję samodzielnie zmienić przekładnie i proszę o instrukcje.
Moja maglownica jest w rozsypce i planuję jej wymianę, lecz chciałbym zaoszczędzić na kosztach robocizny i planuję wymienić ją samemu.
Może ktoś jest w stanie zamieścić opis czynności krok po kroku, na co trzeba uważać itd. Jest to przekładnia bez wspomagania w astra f.
będę b. wdzięczny
Z góry dzięki
Zapinaj pasy...zawsze!!

farow

Astro-maniak
Posty: 106
Rejestracja: 14 lip 2008, 7:55
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: farow »

Nie ma za bardzo co opisywac :)
Na pewno musisz odkręcić kolumne, mocowania przekladki i gałki kierownicze! :) Tyle jak masz przekładnie bez wspomagania! :)
Zdecydowanie wygodniej bedzie z kanału lub na podnośniku! ;)

Cubuś

Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 15 sie 2008, 13:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: Cubuś »

A mogę odkręcić całe drążki przy przekłądni?? Czy musze się bawić w wykręcanie gałek??
Wyciąganie dołem jest wygodniejsze?? A nie trzeba przypadkiem opuszczać silnika, bo i z takimi inf. sie spotkałem.
Da się to górą wytargać koło prawego nadkola??
Auto musi być oczywiście podniesione do tej roboty, nie??
Zapinaj pasy...zawsze!!

Awatar użytkownika
sioker

Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 06 cze 2008, 18:53
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: sioker »

Podepnę się koledzy pod tenat bo mam takie pytanko; Powyrzej 100km\h mam durze bicia ma kerownicy próbowałem juz wywarzać oponi robiłem zbierzność i przetaczałem tarcze hamulcowe. Może być przyczynom luz na kolumnie kierowniczyj bo mi terz się poci kolumna kierownicy co to może być za przyczyna?

damiiano76

Astro-maniak
Posty: 116
Rejestracja: 10 maja 2007, 15:08
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: manchester
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: damiiano76 »

W 95% przypadkow to kwestia ogumienia. Opony moga byc zle wywazone,nadmiernie zuzyte lub z defektem(dotyczy glownie uzywek), lub miec za niskie cisnienie powietrza. Przyczyna moga byc tez krzywe tarcze lub naprawde graniczne zuzycie amorow. Jesli miales wywazane wszyskie kola to sprobuj przelozyc tyl na przod i zobaczyc jak bedzie. Mialem cieknaca przekladnie w F-ce,a kierownica ani drgnela nawet przy wiekszych predkosciach niz 100,ale jesli dotego dochodzi "luz" w kierownicy to trudno powiedziec.
Zacznij od przekladki koszt zerowy,a moze cos sie wyjasni.
pozdro

aha: orty orty orty!!!! wstyd kolego :)

Awatar użytkownika
sioker

Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 06 cze 2008, 18:53
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: sioker »

Próbowałem juz przekładać opony nawet trzy komplety opon miałem juz założone z przodu i bez rezultatów dalej to samo! Musze dzisiaj jeszcze zobaczyć czy mam pirscienie dystansowe o wyczytałem że to tyrz może być przyczyna jak jest za duży luz na śróbach. Ide sprawdzić
dzięki pozdrawiam.

[ Dodano: 2009-01-25, 12:40 ]
Wczoraj postawiłem auto na klockach i pozpędziłem go do 140 km\h i okazało się ze mam duże bicie w lewym przednim kole od strony kierowcy ale zauważyłem ze mam duży luz na półośce gdy ruszam do góry naduł i niewiem czy tam powinien być jakiś luz czy nie bo mechanik powiedział za mam skrzyie biegów do wymiany i z tego mam te bicia ne kierownicy. proszę o rade jak ktoś wie coś na ten temat.
Z góry dzękuje!

farow

Astro-maniak
Posty: 106
Rejestracja: 14 lip 2008, 7:55
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: farow »

najpierw sprawdz przeguby polosi i krzyzaki a potem mysl o skrzyni! :) To wychodzi zdecydowanie taniej ;)

ODPOWIEDZ