Kilka pytań na początek

bhuyaaka

Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:54
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań/Konarzewo
Kontakt:

Kilka pytań na początek

#1

Nieprzeczytany post autor: bhuyaaka »

Witam
od dziś jestem szczęsliwym posiadaczem Astry 1.7 TD 50 kW

mam 2 pierwsze pytania:

1.jak tylko zaczynam troszkę gwałtowniej dodawac gazu zapala się kontrolka silnika (z tą błyskawicą) po chwili gdy zwalniam gaśnie...

2. Czy to normalne, że 120 km/h osiągam w dość długim czasie.. i tak jak by dalej nie chciał iść

Usunięty użytkownik 1683

#2

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 1683 »

1. odczytaj błędy bo tak to nic nie będzie wiadomo
2. na pewno nie jest to normalne. Też mam ten silnik w drugiej G i śmiga normalnie

często wywala błąd EGR i czasami od tego takie zamulenie.

yogi

Astro-maniak
Posty: 347
Rejestracja: 13 mar 2008, 20:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: yogi »

to nie jest normalne ja mam silnik 1,7 DTI 75KM według mnie powinieneś sprawdzić przepływkę
piwo wóda polibuda
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Here we come boy Real dog shoot to kill betta run boy and tell me how you feel

Dombek

Astro-maniak
Posty: 66
Rejestracja: 23 wrz 2007, 5:04
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: Dombek »

Turbina
chyba turbina się nie włącza
miałem tak w swojej 2.0 DI
nie miał mocy kontrolka się świeciła gdy obroty były małe, no i nie chciała szybko jeździć a powodem były odpięte przewody od podciśnienia od pompy podciśnienia która znajduje się blisko turbiny,
[External Link Removed for Guests]

X17DTL

Astro-maniak
Posty: 145
Rejestracja: 07 mar 2008, 19:36
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: X17DTL »

Po pierwsze zczytaj kody usterek to będzie wiadomo co za błąd wyskakuje, czy na wolnych obrotach jak dodoasz gazu to wkręca się na obroty, do 120 powinienneś pociągnąć normalnie bez problemów, tak przy 160-170 powinno nastąpić odcięcie zapłonu , Tak jak kolega Dombek napisał może turbina się nie załancza sprawdz czy nie są jakieś kable poodłanczane od turbin, przepływki lub zaworu ERG. Zresztą błąd powinnien wskazać co dolega.

[ Dodano: 2008-10-06, 11:48 ]
Tylko nie jedz do ASO bo skasują cię jak za zboże
[External Link Removed for Guests]

bhuyaaka

Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:54
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań/Konarzewo
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: bhuyaaka »

dzięki.. proces rejestracji trwa ... jak wyczaje o co chodzi dam znac

ODPOWIEDZ