Witam ponownie.
Byłem na kompie w warsztacie,bo po pomierze na alternatorze napięcie wyniosło 14,1 (chyba to juz tak zostawie) ale wyskoczyły następujące błędy:
1-Sterowanie czasem grzania ( zwarcie do masy)
2-Czujnik temp. zewnętrznej ( za niski sygnał)
Co o tym myślicie czy to też może mieć wpływ na to ze to wszystko tak pulsuje?
Pozdro
migające kontrolki
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 25 sie 2008, 23:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznan
- Kontakt:
-
- Posty: 291
- Rejestracja: 10 gru 2007, 10:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Połaniec
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 25 sie 2008, 23:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznan
- Kontakt:
Witam ponownie.
Problem rozwiązany,okazało sie ze 2 świece żarowe nie grzały i stad zwarcie do masy,po wymianie świec (4* bosch a 43,25zl/szt) wszystko w porządku i znowu chce sie śmigać
Problem rozwiązany,okazało sie ze 2 świece żarowe nie grzały i stad zwarcie do masy,po wymianie świec (4* bosch a 43,25zl/szt) wszystko w porządku i znowu chce sie śmigać
pietrek