wskażnik tempartatury cieczy ani drgnie ...
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 24 paź 2007, 22:02
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
wskażnik tempartatury cieczy ani drgnie ...
Witam, id kilku dni zauwazylem ze wskaznik tempartatury nawet po 35km jazdy ani drgnie. W ostatnim tygodniu zdarzylo mi si eraz skoczyc w korku na 80 stopi i w mgnieniu oka opadl na lewy kraniec skali. Obstawiam temostat - czy ktos miał podobne objawy ? I czy w przypadku jedo wymiamy wystarczy sam wklad czy trzeba zmienic calość ? I czy do dostania się tam musze spuszczać plyn chłodniczy ?
z góry dzieki za pomoc
z góry dzieki za pomoc
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 19 lip 2008, 18:38
- Imię: Marek
- Auto: Astra G
- Silnik: Z16XE
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 paź 2008, 14:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sochaczew
- Kontakt:
Witam to na 100% termostat ci soęzawiesił, na allegro do swojego asterixa kupiłm wkład za 35 ziko, zały termostat w do koszty od 150 ziko, ja w swojej astrze nie zmieniałem płynu odkręciłem termost6at zleciał płyn ze zbiorniczka i troche z bloku silnika załozyłem wkład z obudową na silikon i uzupełniłem braki koncentratem rozrobionym z wodą demineralizowaną weszło mi ok 2l i jest ok Pozdrawiam!
-
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 mar 2008, 13:22
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Bytom - Woźniki
- Kontakt:
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 08 wrz 2008, 21:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jesteś
- Kontakt:
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 24 sie 2008, 22:33
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Luboń
- Kontakt:
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 24 paź 2007, 22:02
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 06 lip 2008, 19:34
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gorlice/Kraków
- Kontakt:
slavo, to na 100% czujnik. Z tego co wiem są dwa czujniki. Jeden przy termostacie, daje on sygnały do kompa auta, i drugi dzięki któremu wsaźnik na desce rozdzielczej wskazuje temp. Ale mogę się mylić.
A wracając do tematu to na 100% termostat (mi się zatarł). Co do płynu, jeśli wiesz że masz świerzo wymieniony to nie spuszczaj do końca. Najlepiej podjedź sobie do dobrego mechanika niech Ci zmierzy w jakiej temperaturze Twój płyn będzie zamarzał. Dobry zabieg przed zimą żebyś puźniej nie musial "dmuchać" na rurki a jesli nie wiesz ile ten płyn jest u Ciebie w układzie, to dla świętego spokoju wymień Wkładzik grosze!!!!
A wracając do tematu to na 100% termostat (mi się zatarł). Co do płynu, jeśli wiesz że masz świerzo wymieniony to nie spuszczaj do końca. Najlepiej podjedź sobie do dobrego mechanika niech Ci zmierzy w jakiej temperaturze Twój płyn będzie zamarzał. Dobry zabieg przed zimą żebyś puźniej nie musial "dmuchać" na rurki a jesli nie wiesz ile ten płyn jest u Ciebie w układzie, to dla świętego spokoju wymień Wkładzik grosze!!!!
Niech moc Opla będzie z Wami:D
----->[External Link Removed for Guests]<-----
----->[External Link Removed for Guests]<-----
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 24 paź 2007, 22:02
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 06 lip 2008, 19:34
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gorlice/Kraków
- Kontakt:
zrób test!!! Zapal silnik, zostaw na wolnych obrotach, i dogrzej do momentu włączenia się wentylatora. Jeśli wskazówka leży to czujnik, jesli wskazuje to termostat.
Zazwyczaj zepsuty termostat albo zawcześnie otwiera duży obieg albo, ten obieg jest cały czas otwarty, tak że ciepłymi przewodami się nie sugeruj.
[ Dodano: 2008-10-26, 17:52 ]
sory ale wczesniej się trochę zamotałem w tych postach :m
Zazwyczaj zepsuty termostat albo zawcześnie otwiera duży obieg albo, ten obieg jest cały czas otwarty, tak że ciepłymi przewodami się nie sugeruj.
[ Dodano: 2008-10-26, 17:52 ]
sory ale wczesniej się trochę zamotałem w tych postach :m
Niech moc Opla będzie z Wami:D
----->[External Link Removed for Guests]<-----
----->[External Link Removed for Guests]<-----