jak podciągnąć hamulec ręczny w kombi
-
- Posty: 138
- Rejestracja: 14 paź 2008, 14:54
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt:
jak podciągnąć hamulec ręczny w kombi
koledzy mam pytanie jak sie podciaga hamulec reczny w astrze G kombi?? przy kolach ppod podwoziem czy w tunelu i jak sie deontuje ten tunel??
Ostatnio zmieniony 05 sty 2009, 23:18 przez daroo8891, łącznie zmieniany 1 raz.
Astra G WRC Wyrcy Rycy Cescy
-
- Posty: 169
- Rejestracja: 05 paź 2008, 1:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
musisz ściągnąć klapkę pod dźwignią hamulca ręcznego, następnie osłonę dźwigni ręcznego i ukarze ci się gwintowana szpilka z nakrętką na klucz 10(będziesz potrzebował długiej bądź jak inni to nazywają głębokiej nasadki 10 na małą grzechotkę + przedłużka). Zaciągasz troszkę ręczny(na 3/4 zęby) i wkręcasz nakrętkę o parę obrotów, sprawdzasz ręczny i jeśli będzie mało to znowu troszkę wkręcasz.
-
- Posty: 138
- Rejestracja: 14 paź 2008, 14:54
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt:
- lamhhu
- Posty: 2
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 8:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: tomiszowice
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
W AG nic sie nie podciaga bo uklad hamulcowy tyny jest samo-regulacyjny.Moglo sie conajwyzej poprostu zasyfic i przyrdzewiec i poprostu nie pracuje poprawnie uklad hamulcowy. Kiedy do niego zagladales ostatnio?? Ja tam raz w roku uklad hamulcowy rozbieram i czyszcze druciakiem, odrazu sprawdzam klocki tarcze w razie koniecznosci wymieniam, odpowietrzam, smaruje prowadnice itp.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 09 maja 2008, 15:48
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław Miasto Lansu
- Kontakt:
- pool-64
- Posty: 13
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:50
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: NDM
- Kontakt:
"Sam naprawiam Opel Astra II i Zafira" strona 205: "Regulacja hamulca awaryjnego":
- wyczepić i przesunąć w górę mieszek z dźwigni hamulca awaryjnego i wymontować tylną część konsoli środkowej;
- wykręcić nakrętkę regulacyjną całkowicie do końca gwintowanego pręta;
- wcisnąć silnie pedał hamulca co najmniej trzy razy, powinien być wyczuwalny silny opór pedału;
- unieść i podeprzeć tył samochodu, tylne koła nie powinny stykać się z podłożem;
- pociągnąć dźwignię hamulca awaryjnego o dwa zęby;
- nakrętkę regulacyjną przy dźwigni dokręcić na tyle, aż oba koła będzie trudno obrócić ręką;
- sprawdzić, czy po wyłączeniu dźwigni hamulca oba koła obracają się bez oporu....
... następnie złożyć wszystko i przeprowadzić jazdę próbną.
- wyczepić i przesunąć w górę mieszek z dźwigni hamulca awaryjnego i wymontować tylną część konsoli środkowej;
- wykręcić nakrętkę regulacyjną całkowicie do końca gwintowanego pręta;
- wcisnąć silnie pedał hamulca co najmniej trzy razy, powinien być wyczuwalny silny opór pedału;
- unieść i podeprzeć tył samochodu, tylne koła nie powinny stykać się z podłożem;
- pociągnąć dźwignię hamulca awaryjnego o dwa zęby;
- nakrętkę regulacyjną przy dźwigni dokręcić na tyle, aż oba koła będzie trudno obrócić ręką;
- sprawdzić, czy po wyłączeniu dźwigni hamulca oba koła obracają się bez oporu....
... następnie złożyć wszystko i przeprowadzić jazdę próbną.