Częsciowy!!! brak mocy astra 1,7 DTI , aleeee

password

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 23 paź 2008, 22:41
Imię: jacek
Auto: AG x 2
Silnik: 1.7 dti , 1.4 x14xe
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: miechów
Kontakt:

Częsciowy!!! brak mocy astra 1,7 DTI , aleeee

#1

Nieprzeczytany post autor: password »

witam serdecznie , napisze od poczatku .

Asterke mam od tygodnia , jest po wymianie wszystkiego co po kupnie powinno byc wymienione , pali na dotyk , równiutko chodzi .

i jako że to mój pierwszy diesel , na dodatek bardzo ciężki [1280kg] ma stosunkowo mało mocy [75KM].

I na mój gust auto jest mułowate , zbiera sie jako tako od powiedzmy 2500 obr/min. a jak jest pod górke to niestety ,,zdycha" .

I taki oto przypadek miałem dzisiaj , jade popd górke na 3 zaczął zdychac , redukcje na 2 bieg i przy około 3 tyś obr/min nagle dostał takiego kopa że dosłownie wcisnęło mnie w fotel , potem 3 idzie jak burza , na 4 jeszcze bardziej przyśpiesza , aż było słychać delikatny świst spod maski , auto dostało nagle podwójnej jak nie potrójnej mocy , dosłownie na 3 biegu czuć było że przyśpieszał aż miło od 1000 obr.

podjechałem pod dom , po około 20 min . poszedłem do auta odpalam , zaczynam jazde i niestety znów jest słabiutki , brak mocy , aż mnie serce zabolało .

prośba do Was może ktoś miał podobny tego typu przypadek , może jakaś rada na co zwrócic uwage , bo tak przez kości cosczuje że to coś banalnego , do mechanika dopiero moge podjechac w przyszłym tygodniu [praca]!!

snajpi84

Astro-maniak
Posty: 205
Rejestracja: 15 paź 2008, 13:40
Imię: Michal
Auto: Astra G / Mondeo IV
Silnik: 1,7 DTI / 2,0 TDCI
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gostomko
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: snajpi84 »

ja mam astre w bombi więc troche cięższą. u mnie autko idzie przyzwoicie jak na swoje możliwości od maksymalnego momentu obrotowego tj. 1800 obr. natomiast świst który słyszałes to pewnie była turbina. jesli nie słyszysz tego gdy autko jest mułowate to stawiał bym na jakis sproblem z turbiną.
albo poporstu autko trzeba przedmuchac po pporzednim wlascicielu ktory je zamulał.
tylko nie zapomnij o rozgrzaniu i wystudzeniu turbiny :m
[External Link Removed for Guests] - jeździdło - Astra G Kombi
[External Link Removed for Guests] - zabawka - Vectra C GTS

Awatar użytkownika
major_25

Astro-maniak
Posty: 672
Rejestracja: 24 lip 2007, 11:00
Imię: Tomek
Auto: brak
Silnik: brak
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: major_25 »

masa samochodu i 75KM robi swoje


1. turbina zaczyna "dmuchać" od pewnych obrotów i wtedy czujesz tego kopa

2. do momentu kiedy nie ma doładowania jest mułowata.
[External Link Removed for Guests]

password

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 23 paź 2008, 22:41
Imię: jacek
Auto: AG x 2
Silnik: 1.7 dti , 1.4 x14xe
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: miechów
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: password »

własnie wróciłem od elektryka który podpiął auto pod kompa , i wyszło od razu -- czujnik masy powietrza , zamiast dawać 600 czegoś tam daje zaledwie 100 , przepływomierz zamówiony , ale wymiana dopiero jutro, oby to było to!.

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

heh a chciałem własnie napisać żeby przepływomierz sprawdzić :D

Ogólnie po 75konikach z taką mocą wielkich efektów się nie spodziewaj choć z dołu powinien w miarę ciągnąć.

Wg mnie warto sobie zapłacić i podjechać czasem na hamownie. Mój też był mułowaty (astra f) z dołu i na hamowni mi wyszło że należy wyregulować pompę wtryskową (ja mam jeszcze mechaniczną) - po regulacji jest rakieta :D

wagdar1

Użytkownik
Posty: 52
Rejestracja: 27 lut 2008, 17:39
Imię: Darek
Auto: Astra G
Silnik: 1.7 DTI
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: wagdar1 »

password, A kontrolka ci nie świeciła.
Pytam bo wymieniłem przepływke jakieś 2 miechy temu. Auto jeżdziło OK przez chwile, kontrolka przestała świecić. Ale po około miesiącu autko znowu jest mułowate.

password

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 23 paź 2008, 22:41
Imię: jacek
Auto: AG x 2
Silnik: 1.7 dti , 1.4 x14xe
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: miechów
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: password »

wagdar1 pisze:password, A kontrolka ci nie świeciła.
Pytam bo wymieniłem przepływke jakieś 2 miechy temu. Auto jeżdziło OK przez chwile, kontrolka przestała świecić. Ale po około miesiącu autko znowu jest mułowate.

swieciła się kontrolka , takie autko z kluczem , ale wychodzi że powodem były swiece , okazało sie bowiem że działała tylko 1!!! świeca , a palił na dotyk , wymieniliśmy wszystkie i juz sie nie świeci , ale dalej było mułowate , dzień póżniej [wczoraj] montowałem odcięcie paliwa u elektryka i on podpiął kompa i wyszła awaria czujnika masy przepływu powietrza , on to niby coś wyregulował , wykasował i na wolnych obrotach jak przegazował to słychać było turbine , ale zaraz w czasie jazdy zdechło i muł. dziś! wymieniam ten przepływomierz i sire zobaczy , jak dalej bedzie muł to jade do Goduli i niech szukają.

gdzie jeszcze ewentualnie moge taką hamownie zaliczyć , gdzie jej szukać?

[ Dodano: 2008-11-01, 13:14 ]
to był przepływomierz , koszt 300zł [bosch] 2 lata gwarancji, ma odjazd aż miło tak od 2 tyś/obr. to aż dosłownie wciska w fotel , a poniżej też niczego sobie , juz nie musze pod górke redukować :D

ODPOWIEDZ