silnik 2.0 DI lub 2.0 DTI - opinie
-
- Posty: 609
- Rejestracja: 18 wrz 2007, 18:01
- Imię: Przemek
- Auto: Astra H
- Silnik: 19DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Świdnik
Wszystko zalezy od masy budy. Te nowsze WV TDI ida owiele lepiej bo sa pewnie na pompowtryskach? W Oplu jest normalna pompa. DTL nie jezdzilem. Ale myslac o zakupie, owiele lepszym pomyslem jest rozgldanie sie za DTI. Powinien Cie zadowolic. Inna sprawa jest ze ludzie w ogłoszeniach naginaja i sprzedajac DTL pisza ze maja do sprzedania DTI
1.9 SPORT 150KM
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Ja mam na pompie rotacyjnej. Na pompowtryskach tez byly robione chyba od 2000 roku golfy 4. Moce oczewiscie na pompowtryskch tez byly od 90 KM ale odrazu mowie ze 100 KM PD idzie lepiej (albo tak samo) jak 110 KM na VP. Moc moca ale sa inne parametry. Co innego ze silniki na VP sie lepiej chipuja znaczy sie taniej oraz wiecej mozna wycisnac bez pakowania grubej kasy.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 609
- Rejestracja: 18 wrz 2007, 18:01
- Imię: Przemek
- Auto: Astra H
- Silnik: 19DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Świdnik
-
- Posty: 590
- Rejestracja: 29 maja 2008, 16:06
- Imię: Tomek
- Auto: Astra G Sport
- Silnik: 2.0 DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Przemmekk81 pisze:swirek, Wesoł mial chyba DTL ty masz DTH
DTL i DTH to praktycznie te same silniki tylko DTH montowane były w Astrach od 2000r a jeśli chodzi o konstrukcje to ponoć jest taka sama. Oba silniki na autach mają oznaczenie DTI inne oznaczenie nie występuje.
Co do silników TDI VW to faktycznie te 110 koników wymiata dużo lepiej niż Astra. Natomiast co do silnika 90 koników to regularnie dostaje ode mnie baty bo takim jeździ kolega i spalania w mieście wcale nie ma rewelacyjnego bo 7 L przy normalnej jeździe, jego golfik jest z 2001r.
Prawda jest taka każde auto się psuje i nie ważne czy to opel czy vw czy jeszcze coś innego. W oplach pardzo ważny jest filtr paliwa niby wymiana według serwisu co 30 tys.km ja wymieniam co 8000 góra 10000 i jest tak czarny i syfiasty że masakra więc proponuję częstszą wymiane i już z pompami i wtryskami będzie mniej problemów. Tak samo filtr powietrza przy turbinie zasys powietrza jest olbrzymi i filtr po 10000 tys jest zapchany od pyłów i wcale nie musi być brudny a jak go sie czepnie to sie kurzy strasznie(serwis mówi o wymianie co 60tys). A jak filterek jest przypchany to najlepsza droga do wykończenia turbiny a większość ludzi nie za często go wymienia bo jest niby czysty a później mówią że mają słabe auto. Postaram się dać zdjęcia które mam od firmy która regeneruje turbiny które większości zarżnięte są przez filtry powietrza pokazują jaki osad od tego robi się w środku i ją wyciera.
Moja Asia [External Link Removed for Guests]
Niebo mnie nie chce a piekło boi się, że nim zawładnę ......
Niebo mnie nie chce a piekło boi się, że nim zawładnę ......
-
- Posty: 609
- Rejestracja: 18 wrz 2007, 18:01
- Imię: Przemek
- Auto: Astra H
- Silnik: 19DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Świdnik
-
- Posty: 590
- Rejestracja: 29 maja 2008, 16:06
- Imię: Tomek
- Auto: Astra G Sport
- Silnik: 2.0 DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
- adibani
- Posty: 6
- Rejestracja: 18 lis 2008, 19:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: sekowo
- Kontakt:
- major_25
- Posty: 672
- Rejestracja: 24 lip 2007, 11:00
- Imię: Tomek
- Auto: brak
- Silnik: brak
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
- Kontakt:
- adibani
- Posty: 6
- Rejestracja: 18 lis 2008, 19:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: sekowo
- Kontakt: