silnik 2.0 DI lub 2.0 DTI - opinie
-
- Posty: 88
- Rejestracja: 11 lip 2008, 23:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Żarki( Chrzanów)
- Kontakt:
Świrek napisał 'DTL i DTH to praktycznie te same silniki tylko DTH montowane były w Astrach od 2000r a jeśli chodzi o konstrukcje to ponoć jest taka sama. Oba silniki na autach mają oznaczenie DTI inne oznaczenie nie występuje."
Różnica jest znacząca kolego bo DTL ma 82 KM a DTH 101 KM I oznaczane są zarówno na silnikach jak i na klapach inaczej !!! DTH na silniku a na klapie DTI ,a DTL na silniku to DI na klapie więc nie pisz że to to samo!!
Różnica jest znacząca kolego bo DTL ma 82 KM a DTH 101 KM I oznaczane są zarówno na silnikach jak i na klapach inaczej !!! DTH na silniku a na klapie DTI ,a DTL na silniku to DI na klapie więc nie pisz że to to samo!!
- sagi
- Posty: 410
- Rejestracja: 19 lis 2007, 22:33
- Imię: Marcin
- Auto: Vectra GTS, Fabia TSI
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
-
- Posty: 609
- Rejestracja: 18 wrz 2007, 18:01
- Imię: Przemek
- Auto: Astra H
- Silnik: 19DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Świdnik
-
- Posty: 2926
- Rejestracja: 12 paź 2008, 22:21
- Imię: Krystian
- Auto: Opel Astra G Caravan
- Silnik: X20DTL 430kkm
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Sokółka/Białystok/Augustów
- Kontakt:
różnią się chyba tylko tym, że w DTH jest IC, a w DTLce nie maROBO81 pisze:Świrek napisał 'DTL i DTH to praktycznie te same silniki tylko DTH montowane były w Astrach od 2000r a jeśli chodzi o konstrukcje to ponoć jest taka sama. Oba silniki na autach mają oznaczenie DTI inne oznaczenie nie występuje."
Różnica jest znacząca kolego bo DTL ma 82 KM a DTH 101 KM I oznaczane są zarówno na silnikach jak i na klapach inaczej !!! DTH na silniku a na klapie DTI ,a DTL na silniku to DI na klapie więc nie pisz że to to samo!!
JB na 100%!!
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- iver
- Posty: 11
- Rejestracja: 23 lis 2008, 23:34
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sochaczew
- Kontakt:
Co do silników DTI a DTL to różnica występuje w osprzęcie silnika. Z tąd różnica 18 koni. Jest to sprawdzone. Mam zafire dti, przez chwile miałem okazje jeździć też wersją dtl. Przy gabarytach samochodu warto zainwestować w DTi. Te silniki są bardzo fajne mają według mnie jedną wadę. Mianowicie pompa paliwa. Zatankowanie gorszej jakości paliwa i zaczynają się schody. Nauczony doświadczeniem na normalniej stacji, zatankowałem za 50 pln paliwo. Dojechałem do domu (8 km od stacji i na drugi dzień nie odpaliłem samochodu).
- sagi
- Posty: 410
- Rejestracja: 19 lis 2007, 22:33
- Imię: Marcin
- Auto: Vectra GTS, Fabia TSI
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
Przemmekk81, no własnie chyba to podpucha ale dzisiaj zadzwonie i powiem zeby sprawdzil w dowodzie jak jest wbite... bo moze klapa byla wymieniana no sam juz nie wiem apropos tego jak nowa, no faktycznie żal czlowieka no ale dla niego widocznie to jak nowa:P
AG 1.4 16V--> AG 2.0 DTI---> VC GTS [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 609
- Rejestracja: 18 wrz 2007, 18:01
- Imię: Przemek
- Auto: Astra H
- Silnik: 19DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Świdnik
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Przestan siac mity. Niemcy robią auta specjalnie oslabione zeby mniej placic za auto bo unas jest od pojemnosci a u nich od mocy. Roznica jest w oprogramowaniu w ECu oraz brak IC. Poczytaj troche na forum vectry.iver pisze:Co do silników DTI a DTL to różnica występuje w osprzęcie silnika. Z tąd różnica 18 koni. Jest to sprawdzone.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG