Wymiana uszczelki pod głowicą.

Awatar użytkownika
archi1711

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 05 lis 2008, 22:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wolczyn
Kontakt:

Wymiana uszczelki pod głowicą.

#1

Nieprzeczytany post autor: archi1711 »

Czy mogę sam wymienić uszczelkę pod głowicą i na co mam uważać?
Dodam, że nie jestem laikiem bo pracowałem jako kierowca-mechanik i mam warunki do tego, aby w garażu spokojnie rozkręcić silnik. Tylko boje się czy nie przestawie rozrządu lub czegoś innego nie popsuje.
Jeśli bedzie trzeba przeszlifować i sprawdzić to oddam ją do wrocławskiej firmy.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź.

iro_iro

Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 08 paź 2008, 19:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Niemodlin
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: iro_iro »