Astra G 1.7 CDTI wymiana rozrządu i pompy wody
- 1303mariusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 sie 2008, 14:39
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ziemia
- Kontakt:
a możesz podać czym różni sie ta rolka z wyglądu albo masz numer tej właściwej?
ah i na czym polega jej wada?[/quote]
witaj
kupiłeś odpowiednią rolkę do twojego silnika. Do cdti był montowany już właśnie ten typ, stary występował w pierwszych modelach dti w cdti już go nie było.
twój napinacz ma nawiniętą z tyłu sprężynę,która zaczepiana jest za szpileczkę wkręcona do bloku natomiast stary typ był naciągany przy pomocy blaszki sprężynującej.
nowy typ da się zastosować zamiast starego ale trzeba podłożyć 2 podkładki pod jedną nogę łapy silnika
pozdrawiam
ah i na czym polega jej wada?[/quote]
witaj
kupiłeś odpowiednią rolkę do twojego silnika. Do cdti był montowany już właśnie ten typ, stary występował w pierwszych modelach dti w cdti już go nie było.
twój napinacz ma nawiniętą z tyłu sprężynę,która zaczepiana jest za szpileczkę wkręcona do bloku natomiast stary typ był naciągany przy pomocy blaszki sprężynującej.
nowy typ da się zastosować zamiast starego ale trzeba podłożyć 2 podkładki pod jedną nogę łapy silnika
pozdrawiam
-
- Posty: 169
- Rejestracja: 05 paź 2008, 1:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Michal, Znalazłem tylko zdjęcie starego typu rolki na allegro.
[External Link Removed for Guests]
Jak widzisz od łożyska do części z którą styka sie pasek na rolce jest wolna przestrzeń. Jej wada polega na tym że część po której porusza się pasek nie wytrzymuje tyle km ile podaje producent i po prostu pęka i rozsypuje się w mak co powoduje na dzień dobry przestawienie się pompy wtryskowej i ciężkie zapalanie oraz problem z jazdą, a jeśli ktoś to zignoruje to odłamki tną pasek i silnik dostałe w łeb. Natomiast nowego typu rolki na allegro nie znalazłem ale jest to w porównaniu z tą wadliwą rolką pełne łożysko. Nie ma tej wolnej przestrzeni między łożyskiem a częścią z którą pasek sie styka i zdecydowanie wytrzyma tyle ile producent podaje. Mam nadzieję że opisałem to przejrzyście
[External Link Removed for Guests]
Jak widzisz od łożyska do części z którą styka sie pasek na rolce jest wolna przestrzeń. Jej wada polega na tym że część po której porusza się pasek nie wytrzymuje tyle km ile podaje producent i po prostu pęka i rozsypuje się w mak co powoduje na dzień dobry przestawienie się pompy wtryskowej i ciężkie zapalanie oraz problem z jazdą, a jeśli ktoś to zignoruje to odłamki tną pasek i silnik dostałe w łeb. Natomiast nowego typu rolki na allegro nie znalazłem ale jest to w porównaniu z tą wadliwą rolką pełne łożysko. Nie ma tej wolnej przestrzeni między łożyskiem a częścią z którą pasek sie styka i zdecydowanie wytrzyma tyle ile producent podaje. Mam nadzieję że opisałem to przejrzyście
- mikul
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 lis 2008, 19:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Strzegom
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Jesli to rzozrzad piszczy to ktoras z rolek ma juz dosc. Mozna ja wymienic albo rozebrac uszczelniacze i nasmarowac. Jesli to pasek od altka, klimy itp to albo naciagnac albo przesmarowac smołą. smarowanie lepsze jest bo paska nie wykancza.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
- Auto: Astra H, G
- Silnik: z19dth i z22se
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Lodówa pisze:Michal, Znalazłem tylko zdjęcie starego typu rolki na allegro.
[External Link Removed for Guests][/URL]
Jak widzisz od łożyska do części z którą styka sie pasek na rolce jest wolna przestrzeń. Jej wada polega na tym że część po której porusza się pasek nie wytrzymuje tyle km ile podaje producent i po prostu pęka i rozsypuje się w mak co powoduje na dzień dobry przestawienie się pompy wtryskowej i ciężkie zapalanie oraz problem z jazdą, a jeśli ktoś to zignoruje to odłamki tną pasek i silnik dostałe w łeb. Natomiast nowego typu rolki na allegro nie znalazłem ale jest to w porównaniu z tą wadliwą rolką pełne łożysko. Nie ma tej wolnej przestrzeni między łożyskiem a częścią z którą pasek sie styka i zdecydowanie wytrzyma tyle ile producent podaje. Mam nadzieję że opisałem to przejrzyście
jak dla mnie jasne dzięki
ale z tego co piszą to CDTI już nie dotyczy problem
- 1303mariusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 sie 2008, 14:39
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ziemia
- Kontakt:
Lodówa pisze:Michal, Znalazłem tylko zdjęcie starego typu rolki na allegro.
[External Link Removed for Guests][/URL]
Jak widzisz od łożyska do części z którą styka sie pasek na rolce jest wolna przestrzeń. Jej wada polega na tym że część po której porusza się pasek nie wytrzymuje tyle km ile podaje producent i po prostu pęka i rozsypuje się w mak co powoduje na dzień dobry przestawienie się pompy wtryskowej i ciężkie zapalanie oraz problem z jazdą, a jeśli ktoś to zignoruje to odłamki tną pasek i silnik dostałe w łeb. Natomiast nowego typu rolki na allegro nie znalazłem ale jest to w porównaniu z tą wadliwą rolką pełne łożysko. Nie ma tej wolnej przestrzeni między łożyskiem a częścią z którą pasek sie styka i zdecydowanie wytrzyma tyle ile producent podaje. Mam nadzieję że opisałem to przejrzyście
lodówa mijasz się z prawdą rolka ,która jest na zdjęciu do teraz jest montowana w silnikach 1.7
trochę zmieniona została dopiero w silnikach najnowszych w 06 roku z common railem na kolektorze dolotowym
pozdrawiam
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
- Auto: Astra H, G
- Silnik: z19dth i z22se
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Chce kupic taki zestaw:
Pasek Gates XS - 280zł
Rolka napinajaca INA - 150zł
Rolka prowadząca INA - 130zł
Pompa SKF - 220zł
Polecono mi takie części jako że np paski Conti/Bosh sa mniej wiecej na 60tys Km
Cena tych elementów jest o kolo 300zł wyzsza niż czesci z allegro ale dla przykladu oryginalne czesci GM to koszt 750zł + pompa
Czy warto ?
Pasek Gates XS - 280zł
Rolka napinajaca INA - 150zł
Rolka prowadząca INA - 130zł
Pompa SKF - 220zł
Polecono mi takie części jako że np paski Conti/Bosh sa mniej wiecej na 60tys Km
Cena tych elementów jest o kolo 300zł wyzsza niż czesci z allegro ale dla przykladu oryginalne czesci GM to koszt 750zł + pompa
Czy warto ?