Nie wiem jak dokładnie jest w AG, ale pewnie tak samo (albo bardzo podobnie) jak w Astrze H.
Na pewno potrzebowałbyś panel sterujący, servo motor - który steruje klapkami w nawiewach, bo przy automatycznej klimatyzacji te klapki ustawiają się elektrycznie/automatycznie. Do tego pewnie czujnik temperatury we wnętrzu auta. Może być też inna nagrzewnica ale tu nie jestem pewien.
Ogólnie według mnie nie bardzo opłaca się robić takiego czegoś
dostawienie climatroniku
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Ogolnie wszystko jest potrzebne. Od wizek, tunelow pod deska, nawet chyba sprezarka klimy nie podejdzie i nie wiem jak chlodnica. Praktycznie mozna powiedziec ze roboty tak samo jakbys wcale nie mial klimy z tym ze stare graty mozna sprzedac. Lepiej zmienic auto.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
- Kontakt:
Kiedys sie w tym temacie orientowalem bo kumpel mial taki pomysl. Potrzeban jest cala nagrzewnica od climatronicu (ta cala pucha z tunelami, klapkami itp. Wiazka do tego, panel, czujniki i kilka malych pierdolek. Ogolnie sie nie oplaca bo za rzadko sie z tego korzysta. Koszt to lekko ponad 1000 zl i od cholery roboty.
MOJA ASTRA:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Tak jak mowilem potrzebne 99% calego ukladu cimatronika albo i najlepiej to nawet 100% zeby nie bylo jakiś zonkow. Chyba ze ktos lubi rzeźbić to moz enawet od innej marki sobie dopasowac np forda to bedzie taniej. Z tym ze i tak jak kolega podal cene 1000 zl to bediz elajtownie bomoze sie zamknac nawet kilkutysiaczkowa kwota.