Jak wymienic żarówke zapalniczki i Kokpitu??
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 09 paź 2008, 14:16
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Imielin
- Kontakt:
Jak wymienic żarówke zapalniczki i Kokpitu??
Witam w sumie cała prozbe do was umiesciłem w tytule spaliła mi sie żarówka z zapalniczki i kokpitu ta u góry wie moze ktoś jak sie za to zabrac zeby niic nie uszkodzic?? i jakie tam sa zarówki?
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 30 paź 2008, 19:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
potrzebny jest klucz torx wewnetrzny , nie pamietam rozmiaru ale chyba t15 .
otworz popielniczkę i wyjmij jej wklad , potem odegnij do dołu tamtą klapkę a twoim oczom ukażą się śruby. Bodajże cztery . dwie są od popielniczki .Trzeba ją wyjąć .
tutaj jest porada dotyczaca Vectry B mojego autorstwa . pomin jej pierwsza czesc i mniej wiecej na srodku jest zdjecie gniazdo zapalniczki i z tyłu zarowka . są one takie same , wiec bedziesz wiedział jak ją wyjąć bez uszkodzenia czegokolwiek. [External Link Removed for Guests]
panel pokreteł nawiewów jest na takie 4 klamry które wcale nie łatwo schodzą . Nie odłączaj proszę tylko linek od tego panelu ponieważ pozniej trudno je właściwie podłączyć. Zarówka jest taka sama jak przy gniezdzie zapalniczki. Powodzenia.
otworz popielniczkę i wyjmij jej wklad , potem odegnij do dołu tamtą klapkę a twoim oczom ukażą się śruby. Bodajże cztery . dwie są od popielniczki .Trzeba ją wyjąć .
tutaj jest porada dotyczaca Vectry B mojego autorstwa . pomin jej pierwsza czesc i mniej wiecej na srodku jest zdjecie gniazdo zapalniczki i z tyłu zarowka . są one takie same , wiec bedziesz wiedział jak ją wyjąć bez uszkodzenia czegokolwiek. [External Link Removed for Guests]
panel pokreteł nawiewów jest na takie 4 klamry które wcale nie łatwo schodzą . Nie odłączaj proszę tylko linek od tego panelu ponieważ pozniej trudno je właściwie podłączyć. Zarówka jest taka sama jak przy gniezdzie zapalniczki. Powodzenia.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 03 mar 2008, 14:57
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Temat poruszany juz jakis czas temu ale kolego nic nie trzeba rozkrecac, trzeba ściągnąć środkowe pokrętło od nawiewu (regulacja pracy nawiewu) tam jest żarówka którą trzeba wymienić i po sprawie. Ona podświetla kokpit i popielniczke i chyba też zapalniczkę. Jak wyciągniesz żarówke to na wzór pokażesz w sklepie. POZDRAWIAM.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 19 gru 2007, 20:36
- Imię: krzysztof
- Auto: Astra G
- Silnik: 1,4 16V
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: katowice
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 05 lut 2008, 21:54
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Krzysiek-83 pisze:Temat poruszany juz jakis czas temu ale kolego nic nie trzeba rozkrecac, trzeba ściągnąć środkowe pokrętło od nawiewu (regulacja pracy nawiewu) tam jest żarówka którą trzeba wymienić i po sprawie. Ona podświetla kokpit i popielniczke i chyba też zapalniczkę. Jak wyciągniesz żarówke to na wzór pokażesz w sklepie. POZDRAWIAM.
Też mam ten problem, jak byś mógł coś więcej na ten temat to by było miło. Nie chce mi się wyciągać radia itd. - jak gdzieś czytałem.
Astra G 1.6 16V Caravan
-
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 sty 2007, 10:23
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Międzyrzec Podl.
- Kontakt:
Niestety trzeba wyjąć radio, wykręcić jego kieszeń, wyjąć popielniczkę i zdjąć cały środkowy panel.
A ściągnięcie środkowego pokrętła nic nie da, bo tam są dwie żarówki a nie jedna, kolega się pomylił. Do podświetlenia popielniczki jest żaróweczka bez oprawki umiejscowiona od wewnętrznej strony gniazda zapalniczki.
I rada, nie próbujcie ściągać pokręteł. Żarówki są dostępne od tyłu panelu sterowania nawiewami. Najlepiej wyjąć i obrócić panel (bez odpinania linek).
O, znalazłem link [External Link Removed for Guests]
A ściągnięcie środkowego pokrętła nic nie da, bo tam są dwie żarówki a nie jedna, kolega się pomylił. Do podświetlenia popielniczki jest żaróweczka bez oprawki umiejscowiona od wewnętrznej strony gniazda zapalniczki.
I rada, nie próbujcie ściągać pokręteł. Żarówki są dostępne od tyłu panelu sterowania nawiewami. Najlepiej wyjąć i obrócić panel (bez odpinania linek).
O, znalazłem link [External Link Removed for Guests]
"Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, trzymają język za zębami." /Oscar Wilde/
-
- Posty: 767
- Rejestracja: 09 sty 2008, 19:26
- Imię: Tomasz
- Auto: ----
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Starachowice
-
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 sty 2007, 10:23
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Międzyrzec Podl.
- Kontakt:
My chyba mówimy o różnych żarówkach. Te, o których ja mówię, są z oprawką, a tę oprawkę wykręca się do tyłu i wymienia całość. I nie da się do tego dostać od przodu. Chyba, że ty nie wykręcasz oprawki a wydłubujesz samą bańkę. Jest to jednak o tyle ryzykowne, że można ukruszyć żarówkę. Polecam rozebranie kokpitu. Przy drugim razie trwa to nie dłużej niż pół godziny, razem z otwarciem i opróżnieniem buteleczki złotego płynu A doświadczenia z rozbierania kokpitu - bezcenne.
"Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, trzymają język za zębami." /Oscar Wilde/
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 19 gru 2007, 20:36
- Imię: krzysztof
- Auto: Astra G
- Silnik: 1,4 16V
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: katowice
A niby jak? Ręcznie pociagnać do siebie? na siłę?baxter620 pisze:kszychu, kolega Krzysiek-83 ma racje. wystarczy wyciągnąć środkowe pokrętło i wymienić żarówkę. tylko trzeba uważać przy wyjmowaniu i wkładaniu żeby nie wpadła nam do środka a jeśli chodzi o zapalniczkę to trzeba ja wyjąć i tam z tyłu jest żaróweczka do wymiany