Kontrolka Check Engine - 2.0 DTI 2000r.
- grzybek56
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 lis 2008, 13:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Kontrolka Check Engine - 2.0 DTI 2000r.
Witam serdecznie!
Posiadam auto: Opel Astra II 2000r. 2,0 DTI 101 KM
Od wielu miesiecy szukam przyczyny zapalania sie kontrolki silnika podczas jazdy czasami przy duzych obrotach sie zapala a czasami przy malych przy jezdzie miejskiej, podlaczylem u znajomego pod komputer samochod i wykrylo blad: P0105 czujnik ciśnienia doładowania kolektora/ciśnienia atmosferycznego.
Po zapaelniu sie kontrolki samochod traci moc i "nie ma kopa" czasmi kontrolka znika sama a czasem trzeba samochod uruchomic jeszcze raz, zeby kontrolka zniknela.
W zwiazku z tym mam pytanie co moze byc powodem usterki: wymiana przeplywomierza, czujnika jakiegos? czy moze cos z ukladem kablami,etc.
Bede czekal na fachowe porady, z gory dziekuje! Jezeli jest ktos w stanie naprawic to w okolicach Grudziadza, bede czekal.......
Przemek
grzybek56@poczta.onet.pl
Posiadam auto: Opel Astra II 2000r. 2,0 DTI 101 KM
Od wielu miesiecy szukam przyczyny zapalania sie kontrolki silnika podczas jazdy czasami przy duzych obrotach sie zapala a czasami przy malych przy jezdzie miejskiej, podlaczylem u znajomego pod komputer samochod i wykrylo blad: P0105 czujnik ciśnienia doładowania kolektora/ciśnienia atmosferycznego.
Po zapaelniu sie kontrolki samochod traci moc i "nie ma kopa" czasmi kontrolka znika sama a czasem trzeba samochod uruchomic jeszcze raz, zeby kontrolka zniknela.
W zwiazku z tym mam pytanie co moze byc powodem usterki: wymiana przeplywomierza, czujnika jakiegos? czy moze cos z ukladem kablami,etc.
Bede czekal na fachowe porady, z gory dziekuje! Jezeli jest ktos w stanie naprawic to w okolicach Grudziadza, bede czekal.......
Przemek
grzybek56@poczta.onet.pl
Ostatnio zmieniony 22 lis 2008, 16:05 przez grzybek56, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 maja 2008, 21:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
- grzybek56
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 lis 2008, 13:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 maja 2008, 21:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
- bush
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 paź 2008, 13:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
czujnik ten znajduje się po prawej stronie kolektora ssącego i wkręcony jest w niego jedną śrubą.. z góry go nie widać bo trzeba zdjąć osłonę i jest pod listwą która okrywa wiązkę idącą do pompy wtryskowej, do czujnika temperatury płynu chłodzącego itp... wybaczcie mi ale jak czytam niektóre wypowiedzi to mnie szlak trafia - czemu zabierają głos tu ludzie nie mający pojęcia o silniku spalinowym (jakimkolwiek) - mądrzą się albo pisza ja też tak mam itp(kogo to obchodzi - ludzie szukają tu rady, a nie dzielenia się swoimi zmartwieniami - niech piszą do przyjaciółki albo do jestem) a jest takich tu na tym forum około 85%, którzy nie mają pojęcia - przykład ten temat - żaden z wypowiadających się nie ma pojęcia, a daje rady (załamka).. pozdrawiam
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 maja 2008, 21:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
BUSH kolega nie pytal gdzie znajduje sie ten czujnik tylko "co moze byc powodem usterki: wymiana przeplywomierza, czujnika jakiegos? czy moze cos z ukladem kablami,etc."bush pisze:czujnik ten znajduje się po prawej stronie kolektora ssącego i wkręcony jest w niego jedną śrubą.. z góry go nie widać bo trzeba zdjąć osłonę i jest pod listwą która okrywa wiązkę idącą do pompy wtryskowej, do czujnika temperatury płynu chłodzącego itp... wybaczcie mi ale jak czytam niektóre wypowiedzi to mnie szlak trafia - czemu zabierają głos tu ludzie nie mający pojęcia o silniku spalinowym (jakimkolwiek) - mądrzą się albo pisza ja też tak mam itp(kogo to obchodzi - ludzie szukają tu rady, a nie dzielenia się swoimi zmartwieniami - niech piszą do przyjaciółki albo do jestem) a jest takich tu na tym forum około 85%, którzy nie mają pojęcia - przykład ten temat - żaden z wypowiadających się nie ma pojęcia, a daje rady (załamka).. pozdrawiam
- grzybek56
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 lis 2008, 13:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
- bush
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 paź 2008, 13:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
no nie kłócimy się tylko wyraziłem swoje zdanie bo często szukam rady i nie mogę znaleźć bo każdy pisze,że też tak ma i na tym się kończy - każdy chce porady jak coś zrobić/naprawić i nie uzyskuje w końcu rady.. a u kolegi skoro wyskoczył taki błąd to jednoznacznie wskazuje na ten czujnik, (czyli on jest powodem usterki i nie ma się co dłużej zastanawiać) o którym pisałem wcześniej znajdujący się w obudowie kolektora ssącego.. a mnie akurat interesuje budowa tego czujnika i jak go czyścić i czym (nie znalazłem tego na forum) pisząc o czyszczeniu kolektora ssącego można byłoby tez napisać o tym... tak,że bez fochów koledzy i pozdrawiam
[ Dodano: 2008-11-24, 15:51 ]
[External Link Removed for Guests] tak wygląda ten czujnik ale sprawdź nr katalogowy boscha bo np. u mnie jest inny 0 281 002 438.
[ Dodano: 2008-11-24, 15:53 ]
[External Link Removed for Guests] tak wygląda ten czujnik ale sprawdź nr katalogowy boscha bo np. u mnie jest inny 0 281 002 438.
[ Dodano: 2008-11-24, 15:51 ]
[External Link Removed for Guests] tak wygląda ten czujnik ale sprawdź nr katalogowy boscha bo np. u mnie jest inny 0 281 002 438.
[ Dodano: 2008-11-24, 15:53 ]
[External Link Removed for Guests] tak wygląda ten czujnik ale sprawdź nr katalogowy boscha bo np. u mnie jest inny 0 281 002 438.