regulacja zaworów 1,7 DTI

password

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 23 paź 2008, 22:41
Imię: jacek
Auto: AG x 2
Silnik: 1.7 dti , 1.4 x14xe
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: miechów
Kontakt:

regulacja zaworów 1,7 DTI

#1

Nieprzeczytany post autor: password »

zawracam wam głowe , ale tak to bywa po zmianie auta.

asterka ma przejechane 155 tyś.km i jak może czytaliście w zeszłym tygodniu zrobione było obejście chłodniczki oleju [ waliło olejem do układu chłodzenia] teraz czekam na nową chłodniczkę , ale teraz się zastanawiam czy na wyrażne ,,cwierkanie" zaworów ma wpływ obejście czy po prostu z dnia na dzień zaczęły chałasować .

przed obejściem słychac było tylko basowy pomruk.

teraz pytanie czy ktoś z was dawał zawory do regulacji i ile to kosztowało?

nadmienie tylko że wyczytałem w internecie że zawory reguluje się w tym silniku co 150 tys km lub co 10 lat , choć czytałem tez komentarze że ten silnik ma hydrauliczne popychacze.

jak ktoś cos robił z zaworami to poprosze o info. [ szukajka nie działa]

Awatar użytkownika
matys1022

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 07 lis 2008, 23:20
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: baiałystok
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: matys1022 »

Witaj niestety nie moge ci pomóc :( bo też mam probłem z olejem w zbiorniczku i ne wiem czy to uszczelka pod głowica czy tez ta chłodniczka jak się dowiedziałem o jej istnieniu. Wiesz może jak zdjagnozować ja czy to z niej przedostaje się olej? ;) pozdro.
matys

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

password pisze:nadmienie tylko że wyczytałem w internecie że zawory reguluje się w tym silniku co 150 tys km lub co 10 lat , choć czytałem tez komentarze że ten silnik ma hydrauliczne popychacze.
Oplowskie silniki maj ahydrauliczne popychacze i tam sie nie reguluje a w isuzu sie reguluje i ma wynosic luz 0,4 mm z tolerancja + - 0,05 mm. Jak nie klepie to zostawic ale mozesz sobie sam to wykonac wystarczy miec ( kupoic bo nie drogie jest) szczelinomierz.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

password

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 23 paź 2008, 22:41
Imię: jacek
Auto: AG x 2
Silnik: 1.7 dti , 1.4 x14xe
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: miechów
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: password »

[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

może na razie tyle wystarczy , okazuje sie że to standardowy problem z tymi chłodniczkami , znalazłem nawet wpisy że co niektórzy jezdżą z tym olejem tysiące km.
jest to problem po przebiegu około 100tyś.km.- choć u mnie przepływka i ta nieszczęsna chłodniczka zrobiły po 150 tyś. i razem niemal odmówiły posłuszeństwa , troche boli wydatek w sumie prawie 1000zł!!!!! 300zł przepływka i 490 chłodniczka , podobno w poniedziałek juz powinna być.

co do zaworów to we wtorek byłem u mistrza Goduli i po przejazdżce stwierdził że to nie zawory! grzechotaja i ,,zaprosił"mnie na przyszły czwartek na kompletną diagnostykę. jak po wymianie chłodniczki zawory bedą dalej grzechotać to pojade i niech szukaja przyczyny.

Awatar użytkownika
morusek3170

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 15 gru 2008, 10:18
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: morusek3170 »

Witam a czy w 1.7 dti isuzu regulacja zaworów jest za pomocą płytek ?

password

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 23 paź 2008, 22:41
Imię: jacek
Auto: AG x 2
Silnik: 1.7 dti , 1.4 x14xe
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: miechów
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: password »

morusek3170 pisze:Witam a czy w 1.7 dti isuzu regulacja zaworów jest za pomocą płytek ?
hmm , pisałem już wcześniej na tym forum o problemach po zakupie auta z przepływką [ wymieniona ] , potem jak sie teraz okazało padła chłodniczka oleju [ wymieniona , jak dotąd nie ma już śladu oleju w zbiorniczku ] teraz pisze o problemach najprawdopodobniej z zaworami , a problem jest o tyle poważny [ jak dla mnie ] że po około 2 tygodniach szukania znalazłem kompetentny zakład [ żeby było smieszniej namiary podał mi serwis który specjalizuje sie w ... OPLACH ] ] , gdzieś koło wieliczki !!!!! który zbada problem , ale dopiero po nowym roku !!!!! a gość po rozmowie tel. owszem nie wykluczył zaworów ale poddał w wątpliwośc stan paska rozrządu!!!!!!!!!! , może byc naciągniety odrobine , może to być coś zupełnie co innego , mam dzwonić w poniedziałek po nowym roku i sie umówić , ale najpierw postaram sie coś dowiedzieć u mechesa z okolicy który z koleii specjalizuje sie w dieslach , posłucham co mi powie , jak bedzie mówił do rzeczy to może niech zobaczy i ewentualnie zrobi .

rozpisałem sie ale do rzeczy , w tych motorach reguluje sie zawory za pomoca płytek i z tego co wiem troche to kosztuje -niestety , jak tylko cos się wykluje to zara podniose wątek i napisze co i jak.

ODPOWIEDZ