zawracam wam głowe , ale tak to bywa po zmianie auta.
asterka ma przejechane 155 tyś.km i jak może czytaliście w zeszłym tygodniu zrobione było obejście chłodniczki oleju [ waliło olejem do układu chłodzenia] teraz czekam na nową chłodniczkę , ale teraz się zastanawiam czy na wyrażne ,,cwierkanie" zaworów ma wpływ obejście czy po prostu z dnia na dzień zaczęły chałasować .
przed obejściem słychac było tylko basowy pomruk.
teraz pytanie czy ktoś z was dawał zawory do regulacji i ile to kosztowało?
nadmienie tylko że wyczytałem w internecie że zawory reguluje się w tym silniku co 150 tys km lub co 10 lat , choć czytałem tez komentarze że ten silnik ma hydrauliczne popychacze.
jak ktoś cos robił z zaworami to poprosze o info. [ szukajka nie działa]
regulacja zaworów 1,7 DTI
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 23 paź 2008, 22:41
- Imię: jacek
- Auto: AG x 2
- Silnik: 1.7 dti , 1.4 x14xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: miechów
- Kontakt:
- matys1022
- Posty: 4
- Rejestracja: 07 lis 2008, 23:20
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: baiałystok
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Oplowskie silniki maj ahydrauliczne popychacze i tam sie nie reguluje a w isuzu sie reguluje i ma wynosic luz 0,4 mm z tolerancja + - 0,05 mm. Jak nie klepie to zostawic ale mozesz sobie sam to wykonac wystarczy miec ( kupoic bo nie drogie jest) szczelinomierz.password pisze:nadmienie tylko że wyczytałem w internecie że zawory reguluje się w tym silniku co 150 tys km lub co 10 lat , choć czytałem tez komentarze że ten silnik ma hydrauliczne popychacze.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 23 paź 2008, 22:41
- Imię: jacek
- Auto: AG x 2
- Silnik: 1.7 dti , 1.4 x14xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: miechów
- Kontakt:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
może na razie tyle wystarczy , okazuje sie że to standardowy problem z tymi chłodniczkami , znalazłem nawet wpisy że co niektórzy jezdżą z tym olejem tysiące km.
jest to problem po przebiegu około 100tyś.km.- choć u mnie przepływka i ta nieszczęsna chłodniczka zrobiły po 150 tyś. i razem niemal odmówiły posłuszeństwa , troche boli wydatek w sumie prawie 1000zł!!!!! 300zł przepływka i 490 chłodniczka , podobno w poniedziałek juz powinna być.
co do zaworów to we wtorek byłem u mistrza Goduli i po przejazdżce stwierdził że to nie zawory! grzechotaja i ,,zaprosił"mnie na przyszły czwartek na kompletną diagnostykę. jak po wymianie chłodniczki zawory bedą dalej grzechotać to pojade i niech szukaja przyczyny.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
może na razie tyle wystarczy , okazuje sie że to standardowy problem z tymi chłodniczkami , znalazłem nawet wpisy że co niektórzy jezdżą z tym olejem tysiące km.
jest to problem po przebiegu około 100tyś.km.- choć u mnie przepływka i ta nieszczęsna chłodniczka zrobiły po 150 tyś. i razem niemal odmówiły posłuszeństwa , troche boli wydatek w sumie prawie 1000zł!!!!! 300zł przepływka i 490 chłodniczka , podobno w poniedziałek juz powinna być.
co do zaworów to we wtorek byłem u mistrza Goduli i po przejazdżce stwierdził że to nie zawory! grzechotaja i ,,zaprosił"mnie na przyszły czwartek na kompletną diagnostykę. jak po wymianie chłodniczki zawory bedą dalej grzechotać to pojade i niech szukaja przyczyny.
- morusek3170
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 gru 2008, 10:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 23 paź 2008, 22:41
- Imię: jacek
- Auto: AG x 2
- Silnik: 1.7 dti , 1.4 x14xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: miechów
- Kontakt:
hmm , pisałem już wcześniej na tym forum o problemach po zakupie auta z przepływką [ wymieniona ] , potem jak sie teraz okazało padła chłodniczka oleju [ wymieniona , jak dotąd nie ma już śladu oleju w zbiorniczku ] teraz pisze o problemach najprawdopodobniej z zaworami , a problem jest o tyle poważny [ jak dla mnie ] że po około 2 tygodniach szukania znalazłem kompetentny zakład [ żeby było smieszniej namiary podał mi serwis który specjalizuje sie w ... OPLACH ] ] , gdzieś koło wieliczki !!!!! który zbada problem , ale dopiero po nowym roku !!!!! a gość po rozmowie tel. owszem nie wykluczył zaworów ale poddał w wątpliwośc stan paska rozrządu!!!!!!!!!! , może byc naciągniety odrobine , może to być coś zupełnie co innego , mam dzwonić w poniedziałek po nowym roku i sie umówić , ale najpierw postaram sie coś dowiedzieć u mechesa z okolicy który z koleii specjalizuje sie w dieslach , posłucham co mi powie , jak bedzie mówił do rzeczy to może niech zobaczy i ewentualnie zrobi .morusek3170 pisze:Witam a czy w 1.7 dti isuzu regulacja zaworów jest za pomocą płytek ?
rozpisałem sie ale do rzeczy , w tych motorach reguluje sie zawory za pomoca płytek i z tego co wiem troche to kosztuje -niestety , jak tylko cos się wykluje to zara podniose wątek i napisze co i jak.