Puknięcie przy skręcia a geometria
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 19 lip 2008, 6:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sanok
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Puknięcie przy skręcia a geometria
Wczoraj pojechałem do mechanika ponieważ przy skręcie w lewo czuć opór i puknięcie
Ten stwierdził że mam źle ustawioną geometrie to znaczy kiedyś ktoś podczas ustawiania zbieżności skręcił kierownice lekko w lewo i ustawił geometrie i teraz przekładnia nie jest ustawiona do jazdy na wprost!!! (i jakiś tam zawór jest zamknięty czy coś takiego dokładnie nie pamiętam)
Czy może to być przyczyną ??????
Ten stwierdził że mam źle ustawioną geometrie to znaczy kiedyś ktoś podczas ustawiania zbieżności skręcił kierownice lekko w lewo i ustawił geometrie i teraz przekładnia nie jest ustawiona do jazdy na wprost!!! (i jakiś tam zawór jest zamknięty czy coś takiego dokładnie nie pamiętam)
Czy może to być przyczyną ??????
- major_25
- Posty: 672
- Rejestracja: 24 lip 2007, 11:00
- Imię: Tomek
- Auto: brak
- Silnik: brak
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 158
- Rejestracja: 26 sie 2008, 11:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: rypin
- Kontakt:
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 15 paź 2008, 13:40
- Imię: Michal
- Auto: Astra G / Mondeo IV
- Silnik: 1,7 DTI / 2,0 TDCI
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gostomko
- Kontakt:
ja tez myśle że to przegub, natomiast co do ustawiania zbieżności to proponuje udać się do dobrego warsztatu bo jak u siebie w Kościerzynie robiłem to tam są tacy magicy że kierownica jak stała lekko przestawiona to stoi dalej przestawiona nawet po poprawce, a autko prościutkie jest i jeździ też prosto, więc teraz by kierownica mnie nie irytowała postanowiłem że podjade do jakiego DUŻEGO warsztatu w trójmieście i ustawie jeszcze raz. Przynajmenij jak zapłacę to będę wiedzial za co a nie za jakieś ściemnianie i ciągłe poprawki.
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
luz na sworzniu wahacza albo na innych czesciach gumowo metalowych- tuleje gumowe na drazku stabilizatora, koncowki kierownicze, tuleje wahacza itp. Jakby pukalo na kocich łbach to na 99% lozyska na amorach (luzy miedzy guma a lozyskiem)
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
- Auto: Astra H, G
- Silnik: z19dth i z22se
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt: