Puknięcie przy skręcia a geometria

petro_m

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 19 lip 2008, 6:44
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sanok
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

Puknięcie przy skręcia a geometria

#1

Nieprzeczytany post autor: petro_m »

Wczoraj pojechałem do mechanika ponieważ przy skręcie w lewo czuć opór i puknięcie
Ten stwierdził że mam źle ustawioną geometrie to znaczy kiedyś ktoś podczas ustawiania zbieżności skręcił kierownice lekko w lewo i ustawił geometrie i teraz przekładnia nie jest ustawiona do jazdy na wprost!!! (i jakiś tam zawór jest zamknięty czy coś takiego dokładnie nie pamiętam)

Czy może to być przyczyną ??????

Awatar użytkownika
major_25

Astro-maniak
Posty: 672
Rejestracja: 24 lip 2007, 11:00
Imię: Tomek
Auto: brak
Silnik: brak
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: major_25 »

ja bym obstawiał na przegub a nie na geometrię
[External Link Removed for Guests]

wojtas7054

Astro-maniak
Posty: 158
Rejestracja: 26 sie 2008, 11:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: rypin
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: wojtas7054 »

siemka po prostu nastepnym razem jak będziesz ustawiał zbieżność to niech Ci ustawią kierownice na wprost i będzie po kłopocie. a co o pukania to myślę jak kolega major_25, że to przegub

snajpi84

Astro-maniak
Posty: 205
Rejestracja: 15 paź 2008, 13:40
Imię: Michal
Auto: Astra G / Mondeo IV
Silnik: 1,7 DTI / 2,0 TDCI
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gostomko
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: snajpi84 »

ja tez myśle że to przegub, natomiast co do ustawiania zbieżności to proponuje udać się do dobrego warsztatu bo jak u siebie w Kościerzynie robiłem to tam są tacy magicy że kierownica jak stała lekko przestawiona to stoi dalej przestawiona nawet po poprawce, a autko prościutkie jest i jeździ też prosto, więc teraz by kierownica mnie nie irytowała postanowiłem że podjade do jakiego DUŻEGO warsztatu w trójmieście i ustawie jeszcze raz. Przynajmenij jak zapłacę to będę wiedzial za co a nie za jakieś ściemnianie i ciągłe poprawki.

petro_m

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 19 lip 2008, 6:44
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sanok
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: petro_m »

Przegub to raczej nie jest bo puknięcie (jedno) jest tylko w lewo i tylko na samym początku.
później do samego końca nic nie czuć i nie słychać Łożyska nad amorami też są ok

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

luz na sworzniu wahacza albo na innych czesciach gumowo metalowych- tuleje gumowe na drazku stabilizatora, koncowki kierownicze, tuleje wahacza itp. Jakby pukalo na kocich łbach to na 99% lozyska na amorach (luzy miedzy guma a lozyskiem)
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Michal

Astro-maniak
Posty: 264
Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
Auto: Astra H, G
Silnik: z19dth i z22se
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: Michal »

o wlasnie te łożyska jaki mają sredni termin trwałości tyle co amorki ?

ODPOWIEDZ