ssanie-nierówna praca

miśku

ssanie-nierówna praca

#1

Nieprzeczytany post autor: miśku »

Mam mały problem jak w temacie. Objaw ten jest tylko gdy silnik jest zimny,wręcz szarpie silnikiem,gdy ssanie się wyłączy chodzi idealnie.Obroty na ssaniu wynoszą 1500, po wyłączeniu spadają do ok.850. Czy wie ktoś co może być nie tak?

michalek206

Astro-maniak
Posty: 628
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
Imię: Michał
Auto: astra,bmw
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: michalek206 »

sprawdz podstawowe rzeczy jak przewody wysokiego napięcia i świece .. ale ja stawiam na silniczek krokowy... tzn miałem podone objawy do Ciebie , czasem też jak jest ciepły to nie może istabilizować sobie obrotów , a za to jest odpowiedzialny silniczek krokowy ...
==========82%===========

Tommy

Astro-maniak
Posty: 473
Rejestracja: 16 mar 2007, 23:23
Imię: Tommy
Auto: Opel Astra H (hatchback)
Silnik: 1,6 16V 115KM/A16XER
Województwo: mazowieckie

#3

Nieprzeczytany post autor: Tommy »

czy przeczyszczenie silniczka krokowego pomaga?

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#4

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

hie hie, już pisuję - za obroty biegu jałowego odpowiedzialny jest krokowiec, Za tempraturę zaś i czas na ssaniu termostat....

miśku

#5

Nieprzeczytany post autor: miśku »

Termostat sprawdzałem i chodzi prawidłowo. Świece wymienione, kabli nie mam tylko taką dużą cewkę bezpośrednio na świecach, krokowca czyściłem i bez rezultatów. Myślicie że trzeba go wymienić ?

michalek206

Astro-maniak
Posty: 628
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
Imię: Michał
Auto: astra,bmw
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: michalek206 »

ja bym doradzał wymiane , ale nie chce Cię wprowadzić w błąd , z autem jak z kobietą czasem najmniejszy szczegół okazuje się najbardziej istotny .. dlatego powiem Ci tak .. jak mi się tak działo zmieniłem kroka i mi to pomogło ;)
==========82%===========

miśku

#7

Nieprzeczytany post autor: miśku »

Ok pomyślimy nad wymianą. jak się poprawi to dam znać. dzięki za podpowiedz.

kargul

Astro-maniak
Posty: 1000
Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:09
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Ostromecko
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: kargul »

Moze lepiej podjechac do kogos kto ma asterke z takim silnikiem i zamienic krokowce zobaczyc czy to napewno to ?? bedzie taniej w razie jesli to nie to ;)
Kupię błotnik przedni od strony kierowcy. Najlepiej w kolorze grafit.

- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków :mrgreen:

ja37

V.I.P.
Posty: 6127
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 133 razy

#9

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Sprawdź błędy, jak wyjdzie czujnik temperatury płynu, to masz winowajcę.

Gość

#10

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Witam podlaczam sie pod temat mam ten sam problem. Kiedy silnik jest zimny na samym poczatku przez okolo 1 minute, jest bardzo nierowna praca strasznie nim trzesie i smierdzi paliwem w spalinach, a pozniej miodzio.

Bylem u mechanika i napweno nie jest to nic ze sterowaniem przez komputer, myslalem ze sonda lambda ale lipa, sonda pracuje dobrze - samachod byl podlaczony pod komputer i jest wszystko w porzatku nie ma zadnych zapamietanych bledow. Zostaly tez wymienione swiece i przeczyszczona przepustnica i nic to nie pomoglo.

Mowicie ze moze silniczek krokowy tez jak kolega musze to sprawdzic.

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ