2.0 DTL - problem z dwiema kontrolkami.
- strzala22
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 gru 2008, 12:22
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
2.0 DTL - problem z dwiema kontrolkami.
Witam mam problem z astra DTL motor 82 konny. PO przejechaniu okolo 14 km zapaliły mi sie dwie pomarańczowe kontrolki jedna gwiazdka w kwadracie druga to piorun tez w kwadracie (chyba nie prawdilowa praca silnika ) ustarka z nienacka bo przez 4 miesciace nie bylo zadnych problemów z samochodem po zapaleniu kontorlek silnik oszalał strasznie rwal obrotomierz automatycznie nie działał ledwo dojechalem do domu samochod chwile odstal i po przejcheaniu kolejnych km problem sie powtarzal znajomy mechanik po ogledzinach mowil o wymianie termostatu i czujnika temperatury cieczy bo niby te kontrolki pojawiaja sie i włacza sie tryb awaryjny silnika ale prosilbym bym o pomoc w diagnozie moze kotos mial podobne problemy z góry dzieki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2008, 13:16 przez strzala22, łącznie zmieniany 1 raz.
- strzala22
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 gru 2008, 12:22
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
- strzala22
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 gru 2008, 12:22
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
Ma dziwne obroty jakby sie dlawil nie da sie normalnie jechac szarpie musialem jechac na biegu wyzszym zeby wogole jazda odbyla sie normalnie przy wbiciu biegu numer 2 caly czas musialem zasprzeglac bo tak szarpało autem i dopiero po wzuceniu na 3 auto jechalo do przodu a wskazówka obrotów caly czas lezala nieruchomo przegladałem forum ale zabardzo nic nie pasuje do moich objawów
- Andrew
- Posty: 2912
- Rejestracja: 21 wrz 2007, 17:44
- Imię: Andrzej
- Auto: Szwedzkie
- Silnik: Fiata
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Za 7 górami, za 7 lasami
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Kolego strzala22, z racji ze sam przyznales ze niezbyt sie znasz na samochodach a raczej na mechanice to polecam Ci jednak udac sie do jakiegos warsztatu aby po pierwsze zczytali bledy kompem, dwa zapisz sobie nr tych bledow i wyjasnienie co one oznaczaj ( co powiedza mechanicy). Potem napisz na forum a my Cię juz nakierujemy i podamy co moze byc przyczyna i ile bedzie kosztowac naprawa w warsztacie. Inaczej to bedziemy tu bladzic miesiacami a auto Ci mowi ze je cos "boli". Narazie nie zlecaj naprawy tylko samą diagnostyke ktora bedzi ekosztowac od 50 do 100 zl.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- strzala22
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 gru 2008, 12:22
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 11:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Jeżeli leży ci wskazówka od obrotomierza i autko prawie nie jedzie to możesz mieć już uszkodzony sterownik pompy wtryskowej!!! jest jeszcze taka możliwość że jednocześnie bardzo zabrudził ci się przepływomierz i zapiekł czujnik EGR na kolektorze(mało prawdopodna kwestia). Dlatego na twoim miejscu odstawił bym jak najszybciej autko do mechanika od pomp wtryskowych- jest taki w Siedlcach(najlepiej weź autko zaholuj aby całkiem pompa nie siadła) i on ci powie co się stało.
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
MusZi, przestan siac niepokój u kolegi. Jak padnie czujnik halotronowy na wale to tez obrotek nie bediz epokazywal swojego. Zawsze mowie pompa na koncu chyba ze ktos profilaktycznie woli sobie wymienic pompe za 2 czy nawet 2,5 tys zl to juz jego sprawa. Check sie zapalil i teraz nalezy zczytac bledy, zareagowac i dalej obserwowac czy jest juz wszystko okej.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG