Taśma kierownicy ze sterowaniem
- mmaj
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 gru 2008, 19:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Taśma kierownicy ze sterowaniem
witam,
chodzi mi po glowie sterowanie radia w kierownicy
w zwiazku z tym mam pytanie.
czy zmiana kierownicy na taka ze sterowaniem + wymiana tasmy na taka z obsluga sterowania wystarczy zeby zadzialalo firmowe radio delco 500?
czy standardowo w astrze sa pociagniete kable od kostki w tyle radia do tasmy kierownicy?
drugie pytanie. mam ladna kierownice skorzana bez sterowania, troche mi jej szkoda.
nie ma otworow na przyciski sterowania radia, czy ktos probowal wyciac miejsca w tyle kierownicy na przyciski? widze ze jest to miekkie i chyba udaloby sie cos takie?
chodzi mi po glowie sterowanie radia w kierownicy
w zwiazku z tym mam pytanie.
czy zmiana kierownicy na taka ze sterowaniem + wymiana tasmy na taka z obsluga sterowania wystarczy zeby zadzialalo firmowe radio delco 500?
czy standardowo w astrze sa pociagniete kable od kostki w tyle radia do tasmy kierownicy?
drugie pytanie. mam ladna kierownice skorzana bez sterowania, troche mi jej szkoda.
nie ma otworow na przyciski sterowania radia, czy ktos probowal wyciac miejsca w tyle kierownicy na przyciski? widze ze jest to miekkie i chyba udaloby sie cos takie?
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 16 sie 2008, 16:41
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: rzeszów
- Kontakt:
- mmaj
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 gru 2008, 19:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
za pozno na edycje postu wyzej
wiec zapytam jeszcze czym rozni sie wizualnie tasma kierownicy ze sterowaniem
od tej standardowej bez sterowania ?
[ Dodano: 2009-01-12, 19:41 ]
zalozylem
przyciski sterowania do starej kierownicy w skorze ale byla bez sterowania
wymienilem tasme na taka do sterowania (4 kable obok tych 2 zoltych od poduszki)
banal. troche docinania, 4 piwa
i dziala koszt 90 zeta + wysylka
mam fotki. moze zrobie jakiegos manuala.
jezeli beda zainteresowane osoby.
--
MM
wiec zapytam jeszcze czym rozni sie wizualnie tasma kierownicy ze sterowaniem
od tej standardowej bez sterowania ?
[ Dodano: 2009-01-12, 19:41 ]
zalozylem
przyciski sterowania do starej kierownicy w skorze ale byla bez sterowania
wymienilem tasme na taka do sterowania (4 kable obok tych 2 zoltych od poduszki)
banal. troche docinania, 4 piwa
i dziala koszt 90 zeta + wysylka
mam fotki. moze zrobie jakiegos manuala.
jezeli beda zainteresowane osoby.
--
MM
- fer
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 sty 2009, 19:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: KRK
- Kontakt:
- mmaj
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 gru 2008, 19:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
- fer
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 sty 2009, 19:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: KRK
- Kontakt:
- mmaj
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 gru 2008, 19:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
nie czekaj, poprostu odkrec i sprawdz.
pewnie polowa osob napisze ze miala, druga ze nie
i dalej nie bedziesz pewny na 100%
jezeli wogole ktos odpowie
poprostu odlacz akumulator.
rozkrec poduszke. 2 sruby
wypnij poduszke z zoltych kabli.
wykrec srube co skreca kierownice
15scie czy 17scie nasadkowy
zaznacz sobie markerem pozycje pionu
wyciagnij kierownice.
rozbierz obudowe ukladu kierownicy
2 sruby czolowe. pod zaslepkami
wyciagnij gore plastik konsoli odchylajac do licznika przod.
nastepnie od gory pionowo 2 srubki
sciagasz dolna czesc plastikowa
masz tasme przed soba i tasma jest na 4 zatrzaskach naciskasz wyciagasz,
widzisz tyl tasmy - tam masz kostke - musza byc 2 kable zolte > obsluga poduszki
+ 4 kable w innym kolorze (brazowe z paskami) > no to masz pociagnieta obsluge sterowania z radia
jak beda 2 kable > niemasz obslugi sterowania z radia
PS. nawet nie musisz odciskac tasmy...
sciagnij tylko gorny plastik obudowy ukl. kierow.
nachyl sie albo lusterko czy cos.
i zobacz ile masz dochodzacych za tasma kabli.
uff ..... sie napisalem
nie jest to skomplikowanie
ani problemowe
ot. problemem to moze byc cieknace laczenie miedzy skrzynia
a silnikiem i mechanik, ktory raz zrobil i dalej cieknie gryyy
pewnie polowa osob napisze ze miala, druga ze nie
i dalej nie bedziesz pewny na 100%
jezeli wogole ktos odpowie
poprostu odlacz akumulator.
rozkrec poduszke. 2 sruby
wypnij poduszke z zoltych kabli.
wykrec srube co skreca kierownice
15scie czy 17scie nasadkowy
zaznacz sobie markerem pozycje pionu
wyciagnij kierownice.
rozbierz obudowe ukladu kierownicy
2 sruby czolowe. pod zaslepkami
wyciagnij gore plastik konsoli odchylajac do licznika przod.
nastepnie od gory pionowo 2 srubki
sciagasz dolna czesc plastikowa
masz tasme przed soba i tasma jest na 4 zatrzaskach naciskasz wyciagasz,
widzisz tyl tasmy - tam masz kostke - musza byc 2 kable zolte > obsluga poduszki
+ 4 kable w innym kolorze (brazowe z paskami) > no to masz pociagnieta obsluge sterowania z radia
jak beda 2 kable > niemasz obslugi sterowania z radia
PS. nawet nie musisz odciskac tasmy...
sciagnij tylko gorny plastik obudowy ukl. kierow.
nachyl sie albo lusterko czy cos.
i zobacz ile masz dochodzacych za tasma kabli.
uff ..... sie napisalem
nie jest to skomplikowanie
ani problemowe
ot. problemem to moze byc cieknace laczenie miedzy skrzynia
a silnikiem i mechanik, ktory raz zrobil i dalej cieknie gryyy