Taśma kierownicy ze sterowaniem

Awatar użytkownika
mmaj

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 12 gru 2008, 19:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Taśma kierownicy ze sterowaniem

#1

Nieprzeczytany post autor: mmaj »

witam,

chodzi mi po glowie sterowanie radia w kierownicy
w zwiazku z tym mam pytanie.

czy zmiana kierownicy na taka ze sterowaniem + wymiana tasmy na taka z obsluga sterowania wystarczy zeby zadzialalo firmowe radio delco 500?
czy standardowo w astrze sa pociagniete kable od kostki w tyle radia do tasmy kierownicy?

drugie pytanie. mam ladna kierownice skorzana bez sterowania, troche mi jej szkoda.
nie ma otworow na przyciski sterowania radia, czy ktos probowal wyciac miejsca w tyle kierownicy na przyciski? widze ze jest to miekkie i chyba udaloby sie cos takie?

lukaszluk

Astro-maniak
Posty: 65
Rejestracja: 16 sie 2008, 16:41
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: rzeszów
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: lukaszluk »

chyba wystarczy założyć sterowanie i taśmę tylko ale pewny nie jestem kable tez na 50% powinny być
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
mmaj

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 12 gru 2008, 19:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: mmaj »

za pozno na edycje postu wyzej
wiec zapytam jeszcze czym rozni sie wizualnie tasma kierownicy ze sterowaniem
od tej standardowej bez sterowania ?

[ Dodano: 2009-01-12, 19:41 ]
zalozylem :)
przyciski sterowania do starej kierownicy w skorze ale byla bez sterowania :(
wymienilem tasme na taka do sterowania (4 kable obok tych 2 zoltych od poduszki)
banal. troche docinania, 4 piwa
i dziala :) koszt 90 zeta + wysylka

mam fotki. moze zrobie jakiegos manuala.
jezeli beda zainteresowane osoby.

--
MM

Awatar użytkownika
fer

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 13 sty 2009, 19:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: KRK
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: fer »

mmaj, jaki masz rocznik auta?

mowisz ze miales kable pociagniete od kostki w tyle radia do tasmy kierownicy?

Awatar użytkownika
mmaj

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 12 gru 2008, 19:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: mmaj »

rok. 1998
wer. montowana w niemczech

Awatar użytkownika
fer

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 13 sty 2009, 19:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: KRK
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: fer »

czekam na info czy ktos mial w/w przewody w wersji kupionej w PL i najlepiej w jak najmlodszym roczniku.

dzieki

Awatar użytkownika
mmaj

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 12 gru 2008, 19:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: mmaj »

nie czekaj, poprostu odkrec i sprawdz.
pewnie polowa osob napisze ze miala, druga ze nie
i dalej nie bedziesz pewny na 100%
jezeli wogole ktos odpowie :)

poprostu odlacz akumulator.
rozkrec poduszke. 2 sruby
wypnij poduszke z zoltych kabli.
wykrec srube co skreca kierownice
15scie czy 17scie nasadkowy

zaznacz sobie markerem pozycje pionu
wyciagnij kierownice.

rozbierz obudowe ukladu kierownicy
2 sruby czolowe. pod zaslepkami

wyciagnij gore plastik konsoli odchylajac do licznika przod.
nastepnie od gory pionowo 2 srubki
sciagasz dolna czesc plastikowa

masz tasme przed soba i tasma jest na 4 zatrzaskach naciskasz wyciagasz,
widzisz tyl tasmy - tam masz kostke - musza byc 2 kable zolte > obsluga poduszki
+ 4 kable w innym kolorze (brazowe z paskami) > no to masz pociagnieta obsluge sterowania z radia
jak beda 2 kable > niemasz obslugi sterowania z radia

PS. nawet nie musisz odciskac tasmy...
sciagnij tylko gorny plastik obudowy ukl. kierow.
nachyl sie albo lusterko czy cos.
i zobacz ile masz dochodzacych za tasma kabli.

uff ..... sie napisalem
nie jest to skomplikowanie
ani problemowe

ot. problemem to moze byc cieknace laczenie miedzy skrzynia
a silnikiem i mechanik, ktory raz zrobil i dalej cieknie gryyy

ODPOWIEDZ